Qui està Connectat | En total hi ha 24 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 24 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Entrenament de Hufflepuff. | |
|
+3Elizabeth Speckhart Edgar Williams Emily Blake 7 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
Emily Blake Setè curs
Nombre de missatges : 523 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 28
Estatus Estudis: GNOM Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Entrenament de Hufflepuff. Dj Oct 13, 2011 6:18 am | |
| Vaig observar, amb un somriure, com la Daana i la Lizzie feien les paus. Després, tots es van començar a enlairar per començar amb l'entrenament.
Em vaig apropar a la caixa de les pilotes i vaig deixar anar la papallona daurada. Vaig fer un gest a l'Ed, indicant-li que ja podia començar.
-A entrenar ^^- vaig dir a Lizzie, mentre esperava que s'enlairés i així poder deixar anar les bales. | |
| | | Edgar Williams Cinquè curs
Nombre de missatges : 733 Fecha de inscripción : 03/10/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Entrenament de Hufflepuff. Dj Oct 13, 2011 6:22 am | |
| Vaig vore com l'Emily treia la papallona, li vaig deixar alguns segons per que desapareguera i després em vaig disposar a buscar-la.
Vaig esquivar una bala que venia directe cap a mi i vaig continuar buscant la papallona, em vaig enlairar més per a tindre una vista més completa del camp.
| |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Entrenament de Hufflepuff. Dj Oct 13, 2011 6:40 am | |
| A tu sí que se't posaran a la cadera, com segueixs així! - li vaig dir a la meva germana, i li vaig prendre la bomba i em vaig enlairar. Vaig accelerar cap als cèrcols, on el Luke ja ens esperava preparat.
- A veure què tal se't dóna, això, porter!
I vaig llançar amb força.
OFF: Faig daus, eh? Si surt 1 o 2, la para el Sam, si surt 3 o més, s'encistella.
Editat per darrera vegada per Saul Vimes el Dj Oct 13, 2011 6:46 am, editat 1 cop en total |
| | | Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Entrenament de Hufflepuff. Dj Oct 13, 2011 6:40 am | |
| El miembro ' Saul Vimes' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
| | | Sam Lukeson Adult
Nombre de missatges : 140 Fecha de inscripción : 21/01/2011
| Assumpte: Re: Entrenament de Hufflepuff. Dj Oct 13, 2011 6:58 am | |
| Vaig apretar a volar darrere els aros, dient amb una rialla:
- Com te l'ha colat, eh, Luke?
Vaig recuperar la bomba, que estava caient a l'altra banda dels aros, i vaig volar cap a on eren el Saul i la Daanna.
- Ara vaig jo. Vinga, Luke, que vaig!
Vaig avançar cap a la porteria, i vaig llançar a l'aro de la dreta. | |
| | | Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Entrenament de Hufflepuff. Dj Oct 13, 2011 6:58 am | |
| El miembro ' Sam Lukeson' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
| | | | Entrenament de Hufflepuff. | |
|