Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Entrenaments de Hufflepuff (Per fi!) HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 19 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 19 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Entrenaments de Hufflepuff (Per fi!) HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Entrenaments de Hufflepuff (Per fi!) EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Entrenaments de Hufflepuff (Per fi!) EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Entrenaments de Hufflepuff (Per fi!) EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Entrenaments de Hufflepuff (Per fi!) EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Entrenaments de Hufflepuff (Per fi!) EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Entrenaments de Hufflepuff (Per fi!)

4 participantes
AutorMissatge
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake

Nombre de missatges : 523

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Entrenaments de Hufflepuff (Per fi!) Empty
MissatgeAssumpte: Entrenaments de Hufflepuff (Per fi!)   Entrenaments de Hufflepuff (Per fi!) EmptyDg Feb 13, 2011 11:11 pm

Vaig arribar al camp de Quidditch deu minuts abans de l'hora a la que havia programat l'entrenament. El meu primer entrenament com a capitana. Estava nerviosa... d'acord, MOLT nerviosa.
Vaig deixar la caixa de les pilotes al terra i em vaig asseure sobre d'ella, esperant a que vingués tothom.

Vaig intentar, en va, apartar els pensaments de "I si no sé fer bons entrenaments?" "I si no sóc bona capitana?" "I si...?".
Encara faltaven deu minuts perquè vingués tothom. Deu minuts de tortura per mi.

[Off: Sí, primer entrenament de Huff, ja era hora! Un aplaudiment col·lectiu, siusplau"]
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Nombre de missatges : 733

Estatus
Estudis: No acreditat

MissatgeAssumpte: Re: Entrenaments de Hufflepuff (Per fi!)   Entrenaments de Hufflepuff (Per fi!) EmptyDg Feb 13, 2011 11:15 pm

Vaig arribar amb l'escombra a la mà i vaig vore que Emily ja estava alli.

- Hola.- vaig dir al arribar.- Gràcies per el meu uniforme.- vaig dir, senyalant el meu uniforme groc.- Lo mal, es que es vora desde un km, però bé. Mmm...soc el primer?

Tornar a dalt Ir abajo
Sam Lukeson
Adult
Sam Lukeson

Nombre de missatges : 140

MissatgeAssumpte: Re: Entrenaments de Hufflepuff (Per fi!)   Entrenaments de Hufflepuff (Per fi!) EmptyDl Feb 14, 2011 6:45 am

- Hola! - vaig exclamar, en arribar al camp, saludant a l'Emily i a l'Edgar.

M'habia posat l'uniforme a corre-cuita i encara anava despentinat perquè m'havia adormit, però estava content de tenir ja els entrenaments. Pel que semblava no arribava l'últim, és més, arribava el tercer. Que estrany...
Amb l'escombra en una mà vaig arribar fins on estaven ells i vaig somriure.

- Què, capitana? Nerviosa?
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake

Nombre de missatges : 523

Estatus
Estudis: GNOM

MissatgeAssumpte: Re: Entrenaments de Hufflepuff (Per fi!)   Entrenaments de Hufflepuff (Per fi!) EmptyDl Feb 14, 2011 7:49 am

L'Edgar va arribar i jo vaig intentar escombrar totes les meves pors a sota el llit.

-Ei, canari!- vaig exclamar, per fer-lo enfadar una miqueta- Et queda bé, el uniforme, és... original ^^

Quan l'Edgar preguntava si era el primer va arribar el Sam, que va preguntar si estava nerviosa. Em vaig aixecar i vaig agafar la meva escombra.

-Jo, nerviosa? No, que va. Per res.- Els tres ens vam quedar en silenci.- Vale sí. Estic nerviosa. No m'ho poseu molt difícil, eh?
Tornar a dalt Ir abajo
Luke Jenkins
Adult
Luke Jenkins

Nombre de missatges : 64

MissatgeAssumpte: Re: Entrenaments de Hufflepuff (Per fi!)   Entrenaments de Hufflepuff (Per fi!) EmptyDt Feb 15, 2011 7:40 am

Vaig arribar al camp de quidditch amb l'escombra a l'esquena, content de tindre per fi entrenaments de quidditch. Quan no es tenien es trobaven a faltar.

-Ei, arribo tard?- vaig preguntar.

Encara no havia arribat tothom. Esperava que no tardessin molt...
Tornar a dalt Ir abajo

Entrenaments de Hufflepuff (Per fi!)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1