Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 16 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 16 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Visita guiada pel castell [Claire]

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson


Nombre de missatges : 245
Fecha de inscripción : 19/01/2011

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita guiada pel castell [Claire]   Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 EmptyDs Set 24, 2011 5:47 am

Em vaig girar al sentir el meu nom i em vaig trobar directament amb els seus ulls.

- Si...? - Vaig dir, nerviosa. Aquell noi feia que m'hi poses.

Em vaig posar els cabells darrera l'orella i em vaig quedar quieta, sense acostar-me a ell o no.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita guiada pel castell [Claire]   Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 EmptyDs Set 24, 2011 5:55 am

Va girar-se cap a mi i se'm va quedar mirant, immòbil. M'hi vaig acostar una mica. I una mica més. I una mica més, fins a quedar només a uns centímetres d'ella. El meu nas va fregar el seu.

Vaig parar i me la vaig quedar mirant, als ulls. Brillaven, els seus. Devien brillar, els meus?

Vaig tancar els ulls i vaig fer-li un petó, dolç, als llavis. I un altre, més intens però sense perdre mai el punt de dolçor i seducció. I un altre...
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson


Nombre de missatges : 245
Fecha de inscripción : 19/01/2011

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita guiada pel castell [Claire]   Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 EmptyDs Set 24, 2011 7:26 am

OFF: ooooh! Que maco! XD

ON:

Es va acostar cap a mi, fins que el seu nas pa tocar el meu. Vaig empassar saliva, nerviosa.

Llavors em va fer un peto. Un peto curt i dolç. I despres hi va tornar, aquesta vegada més llarg, intens.

Jo vaig tancar els ulls, deixant-me portar, abandonant-me a aquell moment, corresponent-li als petons, amb set d'ell.

Em vaig apropar un pel més a ell i li vaig posar la ma a la cintura, per por a que marxes.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita guiada pel castell [Claire]   Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 EmptyDs Set 24, 2011 8:08 am

Va posar-me la mà a la cintura, subtil. Jo, sense deixar de fer-li petons, vaig deixar-me caure enrere abraçant-la. Ens vam quedar estirats, ella sobre meu mentre l'abraçava per la cintura.

Vaig separar-me'n un instant i la vaig mirar als ulls. Semblava contenta. Jo sí que estava content, molt content.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson


Nombre de missatges : 245
Fecha de inscripción : 19/01/2011

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita guiada pel castell [Claire]   Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 EmptyDs Set 24, 2011 10:02 am

A poc a poc es va anar estirant a la gespa. Jo vaig quedar sobre seu. Em va mirar, intensament. Com que no volia posar tot el meu pes sobre seu, vaig recolzar una part del meu al terra i vaig recolzar el cap a la meva ma. Com ell, me'l vaig mirar als ulls. Vaig fregar el meu nas contra el seu. Vaig fer-li un peto fugaç.

Vaig abaixar el cap, i vaig acariciar-li el col amb el nas, abans de començar a fer-li petons pel costat, suaument, lentament.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita guiada pel castell [Claire]   Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 EmptyDs Set 24, 2011 10:20 am

Va començar a fer-me petons al coll. Les meves mans van deixar-se endur pel moment, acariciant-li l'esquena, la cintura i fins el cul i les cuixes, subtilment però amb passió.

- Claire... - vaig murmurar, abans de fer-li un petó -. M'encantes...

M'havia oblidat de tot. Ja no tenia importància el lloc, ni l'hora, només disfrutar del moment. Disfrutar d'ella.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson


Nombre de missatges : 245
Fecha de inscripción : 19/01/2011

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita guiada pel castell [Claire]   Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 EmptyDs Set 24, 2011 11:55 am

Notava les seves mans per tot el meu cos, segures, fermes i desitjoses de més.

Llavors va dir el meu nom, en un murmuri, que va acompanyar d'un dolç ''m'encantes''. Se'm van encendre les galtes i no em vaig poder estar de contestar-li.

- Tu, a mi, més.- Vaig murmurar, en el mateix to de veu que havia fet servir ell.

Després, ens vam tornar a fondre en un altre petó, aquest cop més llarg, més tendre, molt més càlid que els anteriors.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita guiada pel castell [Claire]   Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 EmptyDs Set 24, 2011 11:12 pm

"Tu, a mi, més", em va dir.

Ens vam fer un altre petó, llarg i intens però dolç, alhora elèctric i suau. La veritat és que per haver-la conegut aquell mateix matí, m'agradava moltíssim.
Potser massa? Matt, està bé que t'agradi, t'hi fixis, t'hi emboliquis i fins i tot que hi surtis si les coses van bé, però... no t'enamoris, no tan fàcilment.

Vaig ignorar la veueta interior i vaig començar a fer-li petons al coll, suaument, seduint-la com ho havia estat fent fins aleshores.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson


Nombre de missatges : 245
Fecha de inscripción : 19/01/2011

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita guiada pel castell [Claire]   Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 EmptyDs Set 24, 2011 11:29 pm

Em va començar a fer petons per tot el coll, fent que se'm posés la pell de gallina. Estava gaudint moltissim d'aquell moment.

Però llavors vaig caure en que érem enmig dels jardins, on tothom ens obserbava.

-Matt...- Vaig dir. Però la veu em va sortir més aviat com un ronroneig - Matt...- Vaig tornar a repetir - Potser que anéssim a un lloc més íntim, no creus? - Vaig dir, amb els ulls tancats, sentint cada petó seu al coll, cada carícia al meu cos. No sabia ben bé com però ara era jo la que estava sota, estirada sobre la gespa.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita guiada pel castell [Claire]   Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 EmptyDs Set 24, 2011 11:36 pm

- Hm...? - vaig dir sense deixar de fer-li petons quan va murmurar el meu nom.

Havia quedat jo a sobre, recolzant-me amb el braç a terra mentre l'altra mà l'acariciava, i jo li feia petons.

Em vaig separar una mica d'ella quan va dir d'anar a un lloc més íntim. Me la vaig mirar als ulls, aguantant-li la mirada des de només uns centímetres, i vaig fer-li un petó dels de cinema abans d'aixecar-nos.

- Coneixes algun lloc íntim...? - vaig dir en un murmuri mentre l'abraçava.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson


Nombre de missatges : 245
Fecha de inscripción : 19/01/2011

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita guiada pel castell [Claire]   Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 EmptyDg Set 25, 2011 4:25 am

Vaig correspondre-li al petó que em va fer de bon grat, apropant-lo a mi amb la mà que tenia a la seva esquena. Després, ell es va aixecar i em va ajudar a mi a fer-ho.

-Coneixes algun lloc íntim...?- Em va dir, amb un xiuxiueig.

Em vaig apropar a ell, li vaig fer un petó sota l'orella i li vaig murmurar al meu torn.

- Per descomptat. - Vaig repassar-li el coll, de l'orella fins la clavícula, amb petons curts i dolços. Després vaig tornar a pujar.- Però ja te'n refies de mi?- Vaig dir, coqueta.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen


Nombre de missatges : 523
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 29

Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita guiada pel castell [Claire]   Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 EmptyDg Set 25, 2011 6:31 am

- Com saps que no ets tu, la que hauria de desconfiar...? - vaig fer-li un petó -. Va, ensenya'm aquest lloc.

Vaig agafar-la de la mà, deixant-me portar.

[Tema tancat?]
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson


Nombre de missatges : 245
Fecha de inscripción : 19/01/2011

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita guiada pel castell [Claire]   Visita guiada pel castell [Claire] - Página 2 EmptyDg Set 25, 2011 6:42 am

off: si, no? xD

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Visita guiada pel castell [Claire]
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Tornant al castell
» Visita guiada pels jardins
» Visita guiada al Bosc Prohibit
» Descobrint el castell
» Escapadeta del Castell

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Jardins-
Canviar a: