Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Visita guiada al Bosc Prohibit HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 10 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 10 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Visita guiada al Bosc Prohibit HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Visita guiada al Bosc Prohibit EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Visita guiada al Bosc Prohibit EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Visita guiada al Bosc Prohibit EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Visita guiada al Bosc Prohibit EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Visita guiada al Bosc Prohibit EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Visita guiada al Bosc Prohibit

Ir abajo 
AutorMissatge
Invitat
Invitat




Visita guiada al Bosc Prohibit Empty
MissatgeAssumpte: Visita guiada al Bosc Prohibit   Visita guiada al Bosc Prohibit EmptyDt Nov 30, 2010 8:51 am

Vem arribar al llindar del bosc, sense haber-nos dirigit més la paraula, tot i que seguiem anat de costat. Llavors s'em va acudir que li podia respondre a l'ofensa del meu pentintat

OFF: si, el pobre no té mes d'un gram de cervell

- Si a alguna cosa no tema es a despentinar-me.- vaig dir-li mirant-la.- el meu cabell està despentinat per naturalesa, cosa que el fa més sexy i atractiu, bé que t'he de dir, si ja ho veus, si no t'importa passaré jo a devant, que no vull que et passi res.- i mentres passava vaig roçar suaument la seva part baixa de l'esquena amb la meva ma, fent veure que habia estat sense voler.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Visita guiada al Bosc Prohibit Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita guiada al Bosc Prohibit   Visita guiada al Bosc Prohibit EmptyDt Nov 30, 2010 9:06 am

Va tenir la gosadia d'entrar tot donant-me l'esquena. Vaig notar que m'acariciava a cintura i els músculs se'm van tensar de cop.

"Que idiota, mira que entrar al Bosc Prohibit amb algú que no coneix donant-li l'esquena..."

Vaig treure la vareta i vaig apuntar en la seva direcció...

- Lumos.

És clar que jo mai no hauria atacat per l'esquena ningú. Era de covards. Però hauria pogut fer-ho i no semblava preocupar-se'n.

- Així que a Noruega teniu molts boscos encantats, eh? - vaig dir, amb un somriure entremaliat-. I a totes les noies te les endus al bosc, tu? T'ho dic perquè de romàntic no ho és gaire...
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Visita guiada al Bosc Prohibit Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita guiada al Bosc Prohibit   Visita guiada al Bosc Prohibit EmptyDt Nov 30, 2010 9:17 am

-No.- vaig dir-li.- a les ties me les emporto al llit.- vaig respondre-li amb veu de paciència.- bé, alemenys a les que valen la pena. Les que m'emporto als boscos encantats no en solen tornar a soprtir.- vaig fer-li la meva veu de psicòpata i em vaig apropar molt a ella, li vaig fixar els meus ulls als seus i li vaig passar els braços per la cintura.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Visita guiada al Bosc Prohibit Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita guiada al Bosc Prohibit   Visita guiada al Bosc Prohibit EmptyDt Nov 30, 2010 9:33 am

Vaig fer una rialleta nervosa quan em va agafar per la cintura amb els braços. Només hi havia una persona que em toqués d'aquella manera. Tot i que era diferent, la veritat. Aquest noi ho feia amb una naturalitat que semblava que s'hi hagués dedicat tota la vida. S'em va fer un nus a l'estómac, però no em vaig apartar.

- I com és que no tornen a sortir? No et volen seguir veient el careto i fugen del país, no?

Mentre ho deia, vaig somriure i també li vaig passar els braços al clatell. Era realment atractiu, tenia els ulls preciosos, i era cert que aquell cabell despentinat li quedava bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Visita guiada al Bosc Prohibit Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita guiada al Bosc Prohibit   Visita guiada al Bosc Prohibit EmptyDt Nov 30, 2010 9:43 am

-No senyora.- vaig dir-li.- el que passa és que jo sóc com els Kleenex, ja saps, utilitzar i llençar, n'hi ha moltes que no ho soporten i no em volen veure mai més després, però que puc dir si sóc una ànima lliure i de moment no m'agrada el compromis.- li vaig mirar fixament als ulls i molt ràpidament li vaig fer un petó ras i curt als llavis, em vaig separa d'ella i vaig esperar a la seva reacció.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Visita guiada al Bosc Prohibit Empty
MissatgeAssumpte: Re: Visita guiada al Bosc Prohibit   Visita guiada al Bosc Prohibit EmptyDt Nov 30, 2010 9:52 am

Em va fer un petó als llavis. Res de l'altre món. Però vaig somriure i vaig acostar la meva cara a la seva, poc a poc, xiuxiuejant.

- Si em permets, et donaré un consell...

I quan els meus llavis van fregar els seus, vaig alçar un genoll amb força i li vaig clavar als collons.

- No et refiïs mai d'un mai d'un Black - li vaig dir, apartant-me d'ell a l'acte, amb un somriure d'orella a orella, mentre ell es retorçava de dolor-. Ens encanta tenir enemics. És la primera lliçó, però te'n puc donar moltes més quan vulguis... em... -em vaig adonar que no recordava el seu nom-. No recordo com et dius, és que no t'escolto quan parles. Però suposo que tu ara sí que recordaràs el meu nom, eh?

Vaig girar cua, amb aire despreocupat.

- Aquí tothom sap qui sóc, i és per alguna cosa. Ens veiem, novell.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Visita guiada al Bosc Prohibit
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» bosc... prohibit?
» Excursió al Bosc Prohibit [Equip d'Slytherin]
» Cita al clar del bosc
» Incursió al Bosc [Agatha]
» Excursió al bosc [Cass]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Bosc Prohibit-
Canviar a: