Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Pensant en el millor lloc per fer-ho. - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 13 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 13 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Pensant en el millor lloc per fer-ho. - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Pensant en el millor lloc per fer-ho. - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Pensant en el millor lloc per fer-ho. - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Pensant en el millor lloc per fer-ho. - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Pensant en el millor lloc per fer-ho. - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Pensant en el millor lloc per fer-ho. - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Pensant en el millor lloc per fer-ho.

Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Nombre de missatges : 1481

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Pensant en el millor lloc per fer-ho. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pensant en el millor lloc per fer-ho.   Pensant en el millor lloc per fer-ho. - Página 2 EmptyDc Jul 20, 2011 5:49 am

-Pareix graciós.- vaig somriure.

Vaig mirar el Saul que no el veia molt convençut.

-Va, vinga, agafa'l^^

Vaig mirar-los als dos i vaig somriure. Bé, esperava que la meva germana fes amics per Hogwarts, o almenys, que conegués bona gent. Massa mals temps haviem passat les dues.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Pensant en el millor lloc per fer-ho.   Pensant en el millor lloc per fer-ho. - Página 2 EmptyDc Jul 20, 2011 5:54 am

- Molt bé, molt bé, ja me l'enduc! - vaig dir al final- Us deixo que us poseu al dia; segur que teniu coses per explicar-vos. Gràcies per la recomanació, Dianne.

Vaig marxar amb pas decidit, deixant les dues germanes soles.

[surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Pensant en el millor lloc per fer-ho.   Pensant en el millor lloc per fer-ho. - Página 2 EmptyDc Jul 20, 2011 5:57 am

- És simpàtic -vaig dir amb un somriure.

Em vaig tornar a asseure i vaig mirar al meu voltant. La biblioteca. Els finestrals, les prestatgeries, el llibres, aquella olor a pergamí vell... mare de Déu, quins records.

- Ostres Lily... Hogwarts! De nou... -vaig murmurar-. No recordava que fos tan genial... Passarem el millor estiu de les nostres vides - vaig dir, sense adonar-me que el cabell se m'havia posat ros de cop. Fins i tot tenia algunes metxes blaves brillants.

Feia temps que no se'm posava d'aquell color, el cabell. Hogwarts. Quina il·lusió! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Pensant en el millor lloc per fer-ho.   Pensant en el millor lloc per fer-ho. - Página 2 EmptyDc Jul 20, 2011 6:06 am

Em vaig alegrar molt al veure el seu cabell ros. Feia temps que no se'l veia ros. Fins i tot tenia alguns feixos blaus

-Es clar que si, Di.- li vaig somriure.-Em... compte amb el director, que li encanta oblidar-se de les pastilles. Crec que més advertencies no tinc per què donar-les. Et presentaré alguns amics, vale? Però primer he de passar per la sala comuna...

Havia de deixar el llibre...
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Pensant en el millor lloc per fer-ho.   Pensant en el millor lloc per fer-ho. - Página 2 EmptyDc Jul 20, 2011 6:11 am

- Molt bé, doncs anem - vaig dir-. T'esperaré al vestíbul, que jo a la Sala Comuna no hi puc entrar...

Vaig sentir el que em dèia del Dumbledore.

- De debò? -em vaig sorprendre-. Jo he parlat abans amb ell i m'ha semblat una persona ben assenyada i serena...
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Pensant en el millor lloc per fer-ho.   Pensant en el millor lloc per fer-ho. - Página 2 EmptyDc Jul 20, 2011 6:17 am

-S'ha pres les pastilles avui. Ja parlarem quan no se les pregui.- vaig somriure.

Quant de temps que no parlava així amb la meva germana...

-Vaig a la Sala comuna, eh? Ens veiem al vestíbul!

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo

Pensant en el millor lloc per fer-ho.
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2