Qui està Connectat | En total hi ha 13 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 13 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Pensant en el millor lloc per fer-ho. | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Lilian Bell Auror
Nombre de missatges : 1481 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Pensant en el millor lloc per fer-ho. Dc Jul 20, 2011 5:49 am | |
| -Pareix graciós.- vaig somriure.
Vaig mirar el Saul que no el veia molt convençut.
-Va, vinga, agafa'l^^
Vaig mirar-los als dos i vaig somriure. Bé, esperava que la meva germana fes amics per Hogwarts, o almenys, que conegués bona gent. Massa mals temps haviem passat les dues. | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Pensant en el millor lloc per fer-ho. Dc Jul 20, 2011 5:54 am | |
| - Molt bé, molt bé, ja me l'enduc! - vaig dir al final- Us deixo que us poseu al dia; segur que teniu coses per explicar-vos. Gràcies per la recomanació, Dianne.
Vaig marxar amb pas decidit, deixant les dues germanes soles.
[surto del tema] |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Pensant en el millor lloc per fer-ho. Dc Jul 20, 2011 5:57 am | |
| - És simpàtic -vaig dir amb un somriure. Em vaig tornar a asseure i vaig mirar al meu voltant. La biblioteca. Els finestrals, les prestatgeries, el llibres, aquella olor a pergamí vell... mare de Déu, quins records. - Ostres Lily... Hogwarts! De nou... -vaig murmurar-. No recordava que fos tan genial... Passarem el millor estiu de les nostres vides - vaig dir, sense adonar-me que el cabell se m'havia posat ros de cop. Fins i tot tenia algunes metxes blaves brillants. Feia temps que no se'm posava d'aquell color, el cabell. Hogwarts. Quina il·lusió! |
| | | Lilian Bell Auror
| Assumpte: Re: Pensant en el millor lloc per fer-ho. Dc Jul 20, 2011 6:06 am | |
| Em vaig alegrar molt al veure el seu cabell ros. Feia temps que no se'l veia ros. Fins i tot tenia alguns feixos blaus
-Es clar que si, Di.- li vaig somriure.-Em... compte amb el director, que li encanta oblidar-se de les pastilles. Crec que més advertencies no tinc per què donar-les. Et presentaré alguns amics, vale? Però primer he de passar per la sala comuna...
Havia de deixar el llibre...
| |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Pensant en el millor lloc per fer-ho. Dc Jul 20, 2011 6:11 am | |
| - Molt bé, doncs anem - vaig dir-. T'esperaré al vestíbul, que jo a la Sala Comuna no hi puc entrar...
Vaig sentir el que em dèia del Dumbledore.
- De debò? -em vaig sorprendre-. Jo he parlat abans amb ell i m'ha semblat una persona ben assenyada i serena... |
| | | Lilian Bell Auror
| Assumpte: Re: Pensant en el millor lloc per fer-ho. Dc Jul 20, 2011 6:17 am | |
| -S'ha pres les pastilles avui. Ja parlarem quan no se les pregui.- vaig somriure.
Quant de temps que no parlava així amb la meva germana...
-Vaig a la Sala comuna, eh? Ens veiem al vestíbul!
[TEMA TANCAT] | |
| | | | Pensant en el millor lloc per fer-ho. | |
|