Qui està Connectat | En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| Estudiant... No, pensant [James] | |
| | Autor | Missatge |
---|
Bianca Serantoni Pres d'Azkaban
Nombre de missatges : 295 Fecha de inscripción : 28/09/2011 Edad : 29
Estatus Estudis: MAG Residència: Gryffindor
| Assumpte: Estudiant... No, pensant [James] Dc Abr 25, 2012 8:30 am | |
| Porto ja unes quantes nits sense poder dormir per culpa dels nervis que duc a sobre. Faig ulleres, i no em trobo gaire bé. Carrego un munt de llibres en braços, en direcció a la Biblioteca. Quan hi arribo, m'afanyo a seure a una taula apartada. No parlo amb gaire gent darrerament.
Obro el llibre de Futurologia, i trec les plomes i el pergamí de la bossa que he estat carregant tota aquesta estona, i em poso a treballar, capficada en els meus pensaments i les meves reflexions més que en els deures. Quan algú se'm posa davant, ni tan sols aixeco el cap. Estic cansada de la gent que ve a preguntar-me què ha passat amb el Bruno. Tinc la ment plena de barreres dificilment franquejables i de records que, amb ajuda, he aconseguit manipular. I que no tinc ganes de compartir. | |
| | | James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
Estatus Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Estudiant... No, pensant [James] Dc Abr 25, 2012 8:45 am | |
| Poca estona després la trobo, a la biblioteca. M'aturo i li entro a la ment; té alguna barrera, però són fàcilment franquejables i arribo aviat al nucli del seu pensament. Genero una projecció del pare del Fortin i m'assec a una taula propera a la noia, en el seu camp visual i prou a prop perquè "ens senti", de cara a l'home imaginari que només veu ella a part de jo mateix.
- Senyor Fortin, l'he fet venir perquè estic realment preocupat pel seu fill. Deixant de banda els assassinats i el merder organitzat... el vaig veure molt trastornat - dic, mentalment, reproduint l'escena al pensament de la noia que tenim al costat.
- No se li acudeix el motiu del que li passa? Fa mesos que no el veig i no hi he pogut parlar.
- En la batalla, abans d'intentar assassinar-me, va donar a entendre certes coses que em van fer pensar. Té un fort sentiment de pèrdua que s'ha carregat la resta d'emocions; em sembla que el dóna per mort.
- Ah... ja, vaig haver de fugir i em van donar erròniament per mort. Ja sap, els terroristes... - la projecció segueix "parlant" dins la ment de la noia -. Els terroristes són perillosos. I no volia posar en perill la meva estimada i el meu nano.
- Ho entenc... Només he cregut que era necessari que ho sapigués. | |
| | | Bianca Serantoni Pres d'Azkaban
| Assumpte: Re: Estudiant... No, pensant [James] Dc Abr 25, 2012 9:33 am | |
| Alço el cap bruscament, i la imatge m'mpacta. Abaixo la vista de nou, sobtada. Llavors començo a respirar, una mica agitadament, posant l'antena parabòlica per enganxar tota la conversa, mirant de reüll al Bohr i al Senyor Fortin de tant en tant.
I no m'entra la idea. És viu. Com pot ser que sigui viu? Si el Kikus va anar al seu enterrament, tenia entès! Em remoc al banc, inquieta, i segueixo gargotejant nerviosament, mentre vaig llançant llambregades als dos homes, que parlen del Kikus sense parar. Això li he de dir al Kikus JA. | |
| | | James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
Estatus Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Estudiant... No, pensant [James] Dc Abr 25, 2012 9:50 am | |
| M'adono que la noia s'altera; gairebé s'altera tant que falta poc perquè perdi la compostura i la imatge mental del senyor Fortin s'esvaeixi. Però aguanto i segueixo.
- M'agradaria veure'l. Que sap on és?
- Ho desconec, malauradament. I tampoc tinc constància que ningú ho sàpiga o ho vulgui revelar. Ho sento.
- No pateixi, ho entenc. Permeti'm consultar, tanmateix, com és possible que un simple adolescent sigui capaç de derrotar a diversos professors?
- Euh... és molt poderós, ho hauria de saber.
- Té raó. Bé, moltes gràcies per avisar-me. - dit això, la silueta imaginària del senyor Fortin s'aixeca i desfila en direcció a la porta, sortint altivament.
Jo m'aixeco després i faig el mateix, deixant la Bianca tota sola. Ja he fet el que calia.
[Surto del tema] | |
| | | Bianca Serantoni Pres d'Azkaban
| Assumpte: Re: Estudiant... No, pensant [James] Dc Abr 25, 2012 10:00 am | |
| M'adono que estic aferrant la ploma amb massa força un cop han sortit, i obro i tanco la mà diverses vegades, pensant en el que acabo de sentir. És tot tan surrealista que fins i tot sembla una falàcia, però... Acabo de veure el pare del Kikus viu. Ell ho ha de saber.
Recullo les coses a corre cuita, pensant, guardant dins la ment totes i cada una de les paraules i les imatges que acaben de passar pel meu cap. I, fet això, me'n vaig a l'habitació a deixar les coses.
Pròxima parada... Quarter general.
[TEMA TANCAT] | |
| | | | Estudiant... No, pensant [James] | |
|