Qui està Connectat | En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| Estudiant...o intentan-ho ( Billie) | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Invitat Invitat
| Assumpte: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dt Set 21, 2010 8:21 am | |
| Habia agafat un parell de llibres de la biblioteca amb el permís de Madam Pince, i em dirigia cap al llac trabessant els jardins, anava totalment inmersa en els meus pensaments sobre els llibres i la pinta interessant que tenien quan vaig xocar contra algú. Un una figura forta ja que el cop em fa caure a terra. "Veus Cass- em renyo a mi mateixa- això es el que passa quan no mires per on vas" aixeco la vista i veig a un noi Raven, com jo, molt alt i amb uns ulls blaus del color del mar. - Estas bo... dic bé?- em poso vermella, "perfecte Cass, ja t'has autodelatat-penso- ja li habies de dir que estava bo... si esque no tens remei" |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dt Set 21, 2010 8:29 am | |
| -Aixo ho hauria de preguntar jo- Vaig dir mentres deixava anar un somriure. La vaig ajudar a aixecar-se i a recollir els seus llibres, tant temps a la mateixa casa, al mateix cursn i tant sols haviem parlat abans. -Com et dius?- Vaig dir timidament.
|
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dt Set 21, 2010 8:34 am | |
| -Em dic Cassey, però els meus amics em diuen Cass- li dic amb un somriure- tu ets en Bill no?, em sones de classe.- Ara es quan no es dia aixi i jo la cagava- encantada de coneixet. "7 anys a la mateixa resi i no m'habia fixat en ell, Cass com pots ser tan cega, tu has vist que bo que esta?"- "calla pensament- m'ordeno a mi mateixa"
|
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dt Set 21, 2010 8:40 am | |
| -I jo com et dic Cassey o Cass?- Vaig dir mentres em preguntava com podia no haver parlat am una persona que portava 7 anys al mateix curs que jo i, a mes a mes, era guapisima. Vam seguir caminant, encara que no sabia cap a on anava, m'era igual no tenia res a fer. |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dt Set 21, 2010 8:43 am | |
| - Com t'agradi més, es clar que preferiria que em diguessis Cass.- vaig començar a caminar- me'n anava al llac quan he xocat amb tu, hi vaig nomrlament quan busco tranquil·litat per llegir, vols venir?- esperava que contestes que si però ja se sap, els nois son imprevisibles i els guapos mes encara. |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dt Set 21, 2010 8:50 am | |
| -Vale anem al llac- Mentres anavem cap al llac vaig anar mirant-la de reull sense que ella es dones compte. -I quins llibres estas llegint?- Vaig dir intentant treure qualsevol tema, no m'agradava tant silenci. |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dt Set 21, 2010 8:54 am | |
| - Res, es una tonteria, però m'agrada saber de tot i mira ultimament estic interessada pels animàgics ja que m'agradaria ser-ho quan fos major d'edat, aixi que llegeixo sobre ells.- li responc, espero que no sospiti que son animàgica il·legal. (OFF: Nail no sospitis) -I tu que feies a qui fora tot sol?- potser habia quedat amb alguna noia, no seria extrany. |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dt Set 21, 2010 8:59 am | |
| -Havia sortit a donar una volta perque avui no tinc res a fer. -I tu com es que vols ser animagic, que vols fer ja Cass?- Vaig dir mentres li dedicava un somriure. Ens vam assentar a la vora del llac. |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dt Set 21, 2010 9:03 am | |
| - Es interessant i mai esta de mes saber coses nomes, viure experiencies noves, ser lliure per un cop, ser un animal, deixar-te portar pels instins fer, el primer que et passa pel cap...- jo també em vaig aseure a la vora del llac, potser una mica massa a prop d'ell.- Que no tens res a fer dius?, fill fem 7é sempre hi han coses a fer... -ja no se si ho dic en primeres o en segones. |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dt Set 21, 2010 9:09 am | |
| -Home sembla que tu tampoc tens res a fer, sino estaries estudiant i no amb dos llibres sobre animagics, dic jo.- Es va posar una mica vermella, crec que de rabia, encara que m'agradaria que fos per alguna altra cosa. -No t'enfadis. |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dc Set 22, 2010 1:27 am | |
| Quan em va dir allò em vaig posar vermella, m'habia enganxat però llavors vaig recordar que a transfiguració hi havia un tema que tractava dels animagics, ja està! -Llest, m'estic informant sobre els animàgocs per anar avançada a les classes de transfiguracions perquè, per si encara no ho saps es tema a cursar aquest any.- vaig somriure tromfant- aixi que, a diferència d'alguns jo no vaig perdent el temps. -d'acord potser m'habia passat una mica però es que...- però si vols deixar de perdre el temps potser estaria disposada...- va fer cara d'emoció- a compartir un dels meus llibre amb tu, si vols clar.- vaig somriure-li encantadorment. (OFF: toma esta nail ) |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dc Set 22, 2010 5:03 am | |
| -No havies dit que era perque volies ser animagica a la majoria d'edat?-(OFF: Zas en toda la boca)Es va posar encara mes vermella. -I que vols fer al acabar d'estudiar?- Vaig dir intentant canviar de tema, no em volia barallar amb ella, ni de conya. |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dc Set 22, 2010 6:48 am | |
| - També, però també es perque entra a transfiguració, bé, ja veig que aqui no llegire, me'n vaig a la sala comuna- em vaig aixecar amb l'esperança de que em demanes de quedarme. (OFF: Zas per tu^^) |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dc Set 22, 2010 6:50 am | |
| -No marxis home, quedat, almenys una estona mes- No volia que marxes si no m'aburriria. -Anem a donar una volta o a pendre algo? |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dc Set 22, 2010 7:27 am | |
| -Anem a donar a una volta si vols, però no gaire estona que he de llegirme això- dic senyalan els llibres- au va, anem. M'aixeco i me'l miro amb cara de circumstàncies. -Que, ens aixequem o fem la becaina? - li dic en to de broma |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dc Set 22, 2010 7:33 am | |
| -Home ganes de dormir, el que es dormir, no en tinc.-Vaig dir mentres m'aixecavai la seguia. -On vols anar?- M'era igual on anesim, simplement volia passar l'estona. |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dc Set 22, 2010 7:37 am | |
| - Has estat mai al bosc prohibit?- vaig preguntar-li- a mi m'agrada força perquè mai i ha ningú i es pot pensar amb tranquilitat, es clar que si prefereixes el Pi cabaralla també si pot anar, a mi m'es igual. Tria tu, però rapidet que es tard i vol ploure (OFF: que bé que faig el paper d'empollona histèrica, tranquil que no durara per sempre^^) |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dc Set 22, 2010 7:43 am | |
| -On es pugui estar mes tranquil, que es el que interesa, no?- Si tenia ganes de estar en algun lloc tranquil amb ella, la volia coneixer millor. -A mes no tens perque dedicar-te nomes a llegir- Vaig dir-li a manera d'indirecta. -Venga començem a tirar? |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dc Set 22, 2010 7:47 am | |
| -Tranquilitat es el que buscava jo abans de xocar amb tu i ja veig que s'ha acabat, prefereixo el bosc, i si en resposta a la teva pregunta, haura de llegir i prou però com que intueixo que per una rao o altra trobaras una excusa per no deixar-me llegir, que no es que m'importi clar, però com que ja veig que no llegire m'es igual on anem.- quin lio de paraules acabes de dir Cass, sort que es Raven i ho haurà entes...- va anem tiran, i em vaig posar a caminar al seu costat abraçant els llibres contra el meu pit a mode d'escut protector... (OFF: si, em fas por) |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dc Set 22, 2010 7:55 am | |
| -El proxim cop intenta no fer aquests discursos que casi em perdo- Vaig dir intentant relaxar l'ambient, em va dedicar un mig somriure. -Si vols llegir puc marxar- Vaig dir a veure que deia. Esperava que em demanes que em quedes, encara que no estava segur de que ho fes. |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dc Set 22, 2010 8:05 am | |
| -Et pots quedar si vols i t'estas calladet- vaig dir-li, no volia que marxes, però no sabia que pudia passar si es quedava- i intentes no molestar gaire. -Mira jo m'asec aqui, si vols pots anar-te a aquell abre d'allà- li senya-lo un arbre que està a uns 200 metres, i se'm queda mirar amb cara de circumstàncies,- que es broma home,- li dic- si vols asseute aqui al meu costat. |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dc Set 22, 2010 8:12 am | |
| Em vaig asseure al seu costat, encara que la seva condicio de silenci no va durar gaire- A tu no s'et fa estrany tant silenci? - Vaig dir intentant que aixeques la vista del llibre i em digues algo, no havia vingut per quedar-me callat mirant l'arbre que tenia davant.
|
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dc Set 22, 2010 8:33 am | |
| - No, el silenci m'agrada, em permet LLEGIR- marco la paraula perque s'adoni de que esta incumplin la meva condició, despres tanco el llibre i el miro als ulls- treu tema, es impossible llegir amb tu al costat.- somric. |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dc Set 22, 2010 8:36 am | |
| - Jo no soc gaire bo treient temes aixi que millor seria que el treguesis tu- Vaig dir intentant disimular lo nervios que estava. -Estas a l'equip de quidditch ? |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dc Set 22, 2010 8:46 am | |
| - Clar que si, desde 2n que hi sóc, i tu?- vaig preguntar-li- hi ha llocs lliures encara, pots fer les proves si vols. estaria bé tenirte de companys d'equip, no creus aixi al complet, companys de residencia, de curs, d'equip- si, era una incinuació, que dubtava que pilles. |
| | | | Estudiant...o intentan-ho ( Billie) | |
|