Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Estudiant...o intentan-ho ( Billie) HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Estudiant...o intentan-ho ( Billie) HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Estudiant...o intentan-ho ( Billie) EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Estudiant...o intentan-ho ( Billie) EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Estudiant...o intentan-ho ( Billie) EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Estudiant...o intentan-ho ( Billie) EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Estudiant...o intentan-ho ( Billie) EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Estudiant...o intentan-ho ( Billie)

Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Invitat
Invitat

Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Empty
MissatgeAssumpte: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) EmptyDt Set 21, 2010 8:21 am

Habia agafat un parell de llibres de la biblioteca amb el permís de Madam Pince, i em dirigia cap al llac trabessant els jardins, anava totalment inmersa en els meus pensaments sobre els llibres i la pinta interessant que tenien quan vaig xocar contra algú. Un una figura forta ja que el cop em fa caure a terra.
"Veus Cass- em renyo a mi mateixa- això es el que passa quan no mires per on vas" aixeco la vista i veig a un noi Raven, com jo, molt alt i amb uns ulls blaus del color del mar.
- Estas bo... dic bé?- em poso vermella, "perfecte Cass, ja t'has autodelatat-penso- ja li habies de dir que estava bo... si esque no tens remei"
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) EmptyDt Set 21, 2010 8:29 am

-Aixo ho hauria de preguntar jo- Vaig dir mentres deixava anar un somriure.
La vaig ajudar a aixecar-se i a recollir els seus llibres, tant temps a la mateixa casa, al mateix cursn i tant sols haviem parlat abans.
-Com et dius?- Vaig dir timidament.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) EmptyDt Set 21, 2010 8:34 am

-Em dic Cassey, però els meus amics em diuen Cass- li dic amb un somriure- tu ets en Bill no?, em sones de classe.- Ara es quan no es dia aixi i jo la cagava- encantada de coneixet.
"7 anys a la mateixa resi i no m'habia fixat en ell, Cass com pots ser tan cega, tu has vist que bo que esta?"- "calla pensament- m'ordeno a mi mateixa"
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) EmptyDt Set 21, 2010 8:40 am

-I jo com et dic Cassey o Cass?- Vaig dir mentres em preguntava com podia no haver parlat am una persona que portava 7 anys al mateix curs que jo i, a mes a mes, era guapisima.
Vam seguir caminant, encara que no sabia cap a on anava, m'era igual no tenia res a fer.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) EmptyDt Set 21, 2010 8:43 am

- Com t'agradi més, es clar que preferiria que em diguessis Cass.- vaig començar a caminar- me'n anava al llac quan he xocat amb tu, hi vaig nomrlament quan busco tranquil·litat per llegir, vols venir?- esperava que contestes que si però ja se sap, els nois son imprevisibles i els guapos mes encara.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) EmptyDt Set 21, 2010 8:50 am

-Vale anem al llac- Mentres anavem cap al llac vaig anar mirant-la de reull sense que ella es dones compte.
-I quins llibres estas llegint?- Vaig dir intentant treure qualsevol tema, no m'agradava tant silenci.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) EmptyDt Set 21, 2010 8:54 am

- Res, es una tonteria, però m'agrada saber de tot i mira ultimament estic interessada pels animàgics ja que m'agradaria ser-ho quan fos major d'edat, aixi que llegeixo sobre ells.- li responc, espero que no sospiti que son animàgica il·legal. (OFF: Nail no sospitis)
-I tu que feies a qui fora tot sol?- potser habia quedat amb alguna noia, no seria extrany.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) EmptyDt Set 21, 2010 8:59 am

-Havia sortit a donar una volta perque avui no tinc res a fer.
-I tu com es que vols ser animagic, que vols fer ja Cass?- Vaig dir mentres li dedicava un somriure.
Ens vam assentar a la vora del llac.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) EmptyDt Set 21, 2010 9:03 am

- Es interessant i mai esta de mes saber coses nomes, viure experiencies noves, ser lliure per un cop, ser un animal, deixar-te portar pels instins fer, el primer que et passa pel cap...- jo també em vaig aseure a la vora del llac, potser una mica massa a prop d'ell.- Que no tens res a fer dius?, fill fem 7é sempre hi han coses a fer... -ja no se si ho dic en primeres o en segones.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) EmptyDt Set 21, 2010 9:09 am

-Home sembla que tu tampoc tens res a fer, sino estaries estudiant i no amb dos llibres sobre animagics, dic jo.- Es va posar una mica vermella, crec que de rabia, encara que m'agradaria que fos per alguna altra cosa.
-No t'enfadis.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) EmptyDc Set 22, 2010 1:27 am

Quan em va dir allò em vaig posar vermella, m'habia enganxat però llavors vaig recordar que a transfiguració hi havia un tema que tractava dels animagics, ja està!
-Llest, m'estic informant sobre els animàgocs per anar avançada a les classes de transfiguracions perquè, per si encara no ho saps es tema a cursar aquest any.- vaig somriure tromfant- aixi que, a diferència d'alguns jo no vaig perdent el temps. -d'acord potser m'habia passat una mica però es que...- però si vols deixar de perdre el temps potser estaria disposada...- va fer cara d'emoció- a compartir un dels meus llibre amb tu, si vols clar.- vaig somriure-li encantadorment. (OFF: toma esta nail Razz )
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) EmptyDc Set 22, 2010 5:03 am

-No havies dit que era perque volies ser animagica a la majoria d'edat?-(OFF: Zas en toda la boca)Es va posar encara mes vermella.
-I que vols fer al acabar d'estudiar?- Vaig dir intentant canviar de tema, no em volia barallar amb ella, ni de conya.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) EmptyDc Set 22, 2010 6:48 am

- També, però també es perque entra a transfiguració, bé, ja veig que aqui no llegire, me'n vaig a la sala comuna- em vaig aixecar amb l'esperança de que em demanes de quedarme. (OFF: Zas per tu^^)
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) EmptyDc Set 22, 2010 6:50 am

-No marxis home, quedat, almenys una estona mes- No volia que marxes si no m'aburriria.
-Anem a donar una volta o a pendre algo?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) EmptyDc Set 22, 2010 7:27 am

-Anem a donar a una volta si vols, però no gaire estona que he de llegirme això- dic senyalan els llibres- au va, anem.
M'aixeco i me'l miro amb cara de circumstàncies.
-Que, ens aixequem o fem la becaina? - li dic en to de broma
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) EmptyDc Set 22, 2010 7:33 am

-Home ganes de dormir, el que es dormir, no en tinc.-Vaig dir mentres m'aixecavai la seguia.
-On vols anar?- M'era igual on anesim, simplement volia passar l'estona.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) EmptyDc Set 22, 2010 7:37 am

- Has estat mai al bosc prohibit?- vaig preguntar-li- a mi m'agrada força perquè mai i ha ningú i es pot pensar amb tranquilitat, es clar que si prefereixes el Pi cabaralla també si pot anar, a mi m'es igual. Tria tu, però rapidet que es tard i vol ploure (OFF: que bé que faig el paper d'empollona histèrica, tranquil que no durara per sempre^^)
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) EmptyDc Set 22, 2010 7:43 am

-On es pugui estar mes tranquil, que es el que interesa, no?- Si tenia ganes de estar en algun lloc tranquil amb ella, la volia coneixer millor.
-A mes no tens perque dedicar-te nomes a llegir- Vaig dir-li a manera d'indirecta.
-Venga començem a tirar?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) EmptyDc Set 22, 2010 7:47 am

-Tranquilitat es el que buscava jo abans de xocar amb tu i ja veig que s'ha acabat, prefereixo el bosc, i si en resposta a la teva pregunta, haura de llegir i prou però com que intueixo que per una rao o altra trobaras una excusa per no deixar-me llegir, que no es que m'importi clar, però com que ja veig que no llegire m'es igual on anem.- quin lio de paraules acabes de dir Cass, sort que es Raven i ho haurà entes...- va anem tiran, i em vaig posar a caminar al seu costat abraçant els llibres contra el meu pit a mode d'escut protector... (OFF: si, em fas por)
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) EmptyDc Set 22, 2010 7:55 am

-El proxim cop intenta no fer aquests discursos que casi em perdo- Vaig dir intentant relaxar l'ambient, em va dedicar un mig somriure.
-Si vols llegir puc marxar- Vaig dir a veure que deia. Esperava que em demanes que em quedes, encara que no estava segur de que ho fes.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) EmptyDc Set 22, 2010 8:05 am

-Et pots quedar si vols i t'estas calladet- vaig dir-li, no volia que marxes, però no sabia que pudia passar si es quedava- i intentes no molestar gaire.
-Mira jo m'asec aqui, si vols pots anar-te a aquell abre d'allà- li senya-lo un arbre que està a uns 200 metres, i se'm queda mirar amb cara de circumstàncies,- que es broma home,- li dic- si vols asseute aqui al meu costat.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) EmptyDc Set 22, 2010 8:12 am

Em vaig asseure al seu costat, encara que la seva condicio de silenci no va durar gaire- A tu no s'et fa estrany tant silenci? - Vaig dir intentant que aixeques la vista del llibre i em digues algo, no havia vingut per quedar-me callat mirant l'arbre que tenia davant.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) EmptyDc Set 22, 2010 8:33 am

- No, el silenci m'agrada, em permet LLEGIR- marco la paraula perque s'adoni de que esta incumplin la meva condició, despres tanco el llibre i el miro als ulls- treu tema, es impossible llegir amb tu al costat.- somric.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) EmptyDc Set 22, 2010 8:36 am

- Jo no soc gaire bo treient temes aixi que millor seria que el treguesis tu- Vaig dir intentant disimular lo nervios que estava.
-Estas a l'equip de quidditch ?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) EmptyDc Set 22, 2010 8:46 am

- Clar que si, desde 2n que hi sóc, i tu?- vaig preguntar-li- hi ha llocs lliures encara, pots fer les proves si vols. estaria bé tenirte de companys d'equip, no creus aixi al complet, companys de residencia, de curs, d'equip- si, era una incinuació, que dubtava que pilles.
Tornar a dalt Ir abajo

Estudiant...o intentan-ho ( Billie)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent