Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Estudiant...o intentan-ho ( Billie) - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Estudiant...o intentan-ho ( Billie) - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Estudiant...o intentan-ho ( Billie) - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Estudiant...o intentan-ho ( Billie) - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Estudiant...o intentan-ho ( Billie) - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Estudiant...o intentan-ho ( Billie) - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Estudiant...o intentan-ho ( Billie) - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Estudiant...o intentan-ho ( Billie)

Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Invitat
Invitat

Estudiant...o intentan-ho ( Billie) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) - Página 2 EmptyDc Set 22, 2010 8:51 am

-No crec que mi apunti, encara que aixo de ser companys de curs i de residencia esta be i tambe podriem ser companys de algo mes.-Si anava bastant directe pero ho tenia que provar.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) - Página 2 EmptyDc Set 22, 2010 8:54 am

- Ah si mister no-em-vull-apuntar-al-equip-de-quidditch?- vaig dir amb sorna- de que creus que podirem ser companys? Ah, ja hi caic, podem ser company de Llit , no et fot- Olé indirecta Cass.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) - Página 2 EmptyDc Set 22, 2010 8:57 am

-No te perque ser nomes de llit- Vaig dir acostant-mi encara mes.
-Que hi dius Cass?- Em vaig aixecar i ella va fer el mateix. Estava a punt de respondre'm.

Editat per darrera vegada per Bill Guarnere el Dc Set 22, 2010 9:10 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) - Página 2 EmptyDc Set 22, 2010 9:09 am

- No veig perque no podriem..., d'acord, siguiem companys^^- i em vaig posar a riure.- Li vaig donar la ma com per encaixar-la en senyal de tracte- per fer broma evidentment, el que esperava era un peto.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) - Página 2 EmptyDc Set 22, 2010 9:13 am

Em va allargar la ma, li vaig donar la meva, pero nomes per apropar-la cap a mi, la vaig abraçar i la vaig besar apasionadament.
-Si crec que podria funcionar.-Vaig dir separant-me d'ella
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) - Página 2 EmptyDj Set 23, 2010 7:52 am

D'acord, habia d'acceptar-ho el petó m'habia sorpres, la part dels companys de llit jo l'habia dita de broma però donades les circumstàncies, doncs mira, podria ser un bon company.
-Tens rao, podria arribar a funcionar- vaig dir-li somrient- amb una condició- estava segura de que no s'esperava el que li anava a dir- no em toquis o cauras del llit, estas avisat...
Vaig riure, no sabia si ho deia de broma o de veritat, suposava que de broma.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie)   Estudiant...o intentan-ho ( Billie) - Página 2 EmptyDj Set 23, 2010 7:58 am

-Aixo s'ha de comprovar- Vaig dir en broma.
La vaig agafar per la cintura i vam començar a passar cap a la sala comuna.
(OFF:surto del tema)
Tornar a dalt Ir abajo

Estudiant...o intentan-ho ( Billie)
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2