Qui està Connectat | En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| Estudiant...o intentan-ho ( Billie) | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dc Set 22, 2010 8:51 am | |
| -No crec que mi apunti, encara que aixo de ser companys de curs i de residencia esta be i tambe podriem ser companys de algo mes.-Si anava bastant directe pero ho tenia que provar. |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dc Set 22, 2010 8:54 am | |
| - Ah si mister no-em-vull-apuntar-al-equip-de-quidditch?- vaig dir amb sorna- de que creus que podirem ser companys? Ah, ja hi caic, podem ser company de Llit , no et fot- Olé indirecta Cass. |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dc Set 22, 2010 8:57 am | |
| -No te perque ser nomes de llit- Vaig dir acostant-mi encara mes. -Que hi dius Cass?- Em vaig aixecar i ella va fer el mateix. Estava a punt de respondre'm.
Editat per darrera vegada per Bill Guarnere el Dc Set 22, 2010 9:10 am, editat 1 cop en total |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dc Set 22, 2010 9:09 am | |
| - No veig perque no podriem..., d'acord, siguiem companys^^- i em vaig posar a riure.- Li vaig donar la ma com per encaixar-la en senyal de tracte- per fer broma evidentment, el que esperava era un peto. |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dc Set 22, 2010 9:13 am | |
| Em va allargar la ma, li vaig donar la meva, pero nomes per apropar-la cap a mi, la vaig abraçar i la vaig besar apasionadament. -Si crec que podria funcionar.-Vaig dir separant-me d'ella |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dj Set 23, 2010 7:52 am | |
| D'acord, habia d'acceptar-ho el petó m'habia sorpres, la part dels companys de llit jo l'habia dita de broma però donades les circumstàncies, doncs mira, podria ser un bon company. -Tens rao, podria arribar a funcionar- vaig dir-li somrient- amb una condició- estava segura de que no s'esperava el que li anava a dir- no em toquis o cauras del llit, estas avisat... Vaig riure, no sabia si ho deia de broma o de veritat, suposava que de broma. |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Estudiant...o intentan-ho ( Billie) Dj Set 23, 2010 7:58 am | |
| -Aixo s'ha de comprovar- Vaig dir en broma. La vaig agafar per la cintura i vam començar a passar cap a la sala comuna. (OFF:surto del tema) |
| | | | Estudiant...o intentan-ho ( Billie) | |
|