Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Estudiant l'historia de Hogwarts...[Gisèlle] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 7 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 7 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Estudiant l'historia de Hogwarts...[Gisèlle] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Estudiant l'historia de Hogwarts...[Gisèlle] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Estudiant l'historia de Hogwarts...[Gisèlle] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Estudiant l'historia de Hogwarts...[Gisèlle] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Estudiant l'historia de Hogwarts...[Gisèlle] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Estudiant l'historia de Hogwarts...[Gisèlle] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Estudiant l'historia de Hogwarts...[Gisèlle]

2 participantes
AutorMissatge
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden

Nombre de missatges : 202

Estudiant l'historia de Hogwarts...[Gisèlle] Empty
MissatgeAssumpte: Estudiant l'historia de Hogwarts...[Gisèlle]   Estudiant l'historia de Hogwarts...[Gisèlle] EmptyDt Ago 30, 2011 3:11 am

Vaig acabar possant-me de puntetes per poder arribar a l'estanteria on hi havia l'exemplar del llibre que buscava: Hogwarts, la història

vaig deixar el gran llibre sobre una taula i em vaig asseure. Recordava el que m'havia dit l'Úrsula, i de moment només era allò el que sabia de la nova escola on estudiaria el meu últim any, así que havia decidit llegir una mica més, i a poder ser, d'una opinió neutral, ja que havia vist que entre cases hi havia molta rivalitat.

Vaig començar a fullejar i a llegir una mica l'historia d'aquell castell, mentre a la biblioteca regnaba el silenci
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur

Nombre de missatges : 844

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant l'historia de Hogwarts...[Gisèlle]   Estudiant l'historia de Hogwarts...[Gisèlle] EmptyDt Ago 30, 2011 6:41 pm

Vaig entrar a la biblioteca amb els ànims per terra. Tenia ganes de relaxar-me una mica, i llegir m'ajudaria. Vaig agafar un llibre a l'atzar, era un dels molts exemplars de Hogwarts, la història que hi havia allà. Vaig buscar una taula per seure i rellegir per enèsim cop aquell llibre. En una de les taules hi havia una noia que, malgrat que vaig veure que portava l'uniforme de Slytherin, jo no la coneixia.

M'hi vaig acostar, i vaig seure davant seu.

- Hola - vaig saludar amablement -. Pot ser que no et conegui?

La vaig examinar bé, per després dir, sorpresa i presa d'un atac de memòria:

- Espera un segon... No vindras de Beauxbatons? La teva cara em sona molt...
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant l'historia de Hogwarts...[Gisèlle]   Estudiant l'historia de Hogwarts...[Gisèlle] EmptyDc Ago 31, 2011 5:27 am

Vaig sentir una veu i vaig alçar el cap. Una noia venia cap a mi. Portava l'uniforme de Slytherin, així que li vaig fer un lloc a la taula. Després me la vaig quedar mirant, per que em sonaba, i molt.

-No ho se... ¡Sí! ¡Vinc de Beauxbatons! Tu hi eres!- vaig somriure. La vaig veure un parell de vegades, pero mai havia intimat amb ella.- Em dic Nyx, Nyx Luckgarden. Molt de gust^^
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant l'historia de Hogwarts...[Gisèlle]   Estudiant l'historia de Hogwarts...[Gisèlle] EmptyDc Ago 31, 2011 6:27 am

- Ara et recordo! - vaig exclamar, una mica massa fort.

- Possesseur! - va fer la bibliotecària, molesta.

- Perdoni... - vaig tornar a la Nyx -. És que t'he vist i he pensat "Jo a aquesta la conec...". Ostres, feia moltíssim que no ens veiem. Què tal tot per Beauxbatons? En Pierre Narbonne segueix igual de pivon que quan vaig marxar? Madame Maxime segueix donant canya?
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant l'historia de Hogwarts...[Gisèlle]   Estudiant l'historia de Hogwarts...[Gisèlle] EmptyDj Set 01, 2011 9:04 pm

Era agradable veure una cara coneguda per tot aquell lloc estrany per a mi. Vaig somriure a la noia.

-Si més no, quan he marxat tot estava com sempre. Si si, en Pierre segueix igual.- vaig riure.- i Madame Maxim segueix igual... una mica mes vella, només.

Vaig somriure-li.

-Et deie Gisèlle, no? Eres una de les Posseseurs?
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant l'historia de Hogwarts...[Gisèlle]   Estudiant l'historia de Hogwarts...[Gisèlle] EmptyDj Set 08, 2011 7:00 pm

- Exacte, sóc la Gisèlle - vig dir, somrient.

Encara que la gent de Hogwarts era simpàtica, sempre estava bé algú de la... Vella Escola?
Vaig reprimir una rialla en pensar en el nostre estimat Pierre... Vaig tancar els ulls, recordant-lo.

Spoiler:

- Mon Dieu, i pensar que jo estava enamorada d'ell! - vaig dir, esclatant a riure -. És clar que, poques li farien un lleig, oi?

OFF: ETERNA ENAMORADA DEL RILEY! ^^'
Tornar a dalt Ir abajo
Nyx Luckgarden
Adult
Nyx Luckgarden

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant l'historia de Hogwarts...[Gisèlle]   Estudiant l'historia de Hogwarts...[Gisèlle] EmptyDj Set 08, 2011 10:55 pm

Si era la Gisèlle. Vaig somriure, recordant amb ella una mica l'escola. Vaig sospirar.

-El meu pare m'ha fet venir aqui.- vaig rodar els ulls.- He conegut algú que està bé, pero no se jo si m'ho passaré molt bé. A més es el meu ultim curs! No entenc per que m'ha camviat d'escola.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur

MissatgeAssumpte: Re: Estudiant l'historia de Hogwarts...[Gisèlle]   Estudiant l'historia de Hogwarts...[Gisèlle] EmptyDv Set 09, 2011 6:48 pm

Vaig somriure-li sincerament:

- T'atreveixes a dir que no t'ho passaràs bé tenint-me a mi aquí?

Vaig Inclinar-me cap a endavant, i vaig dir:

- Com que aquí puc dir que t'entenc perfectament, em comprometo a fer que et sentis com a casa... Si?
Tornar a dalt Ir abajo

Estudiant l'historia de Hogwarts...[Gisèlle]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1