Gisèlle Possesseur Beauxbatons
Nombre de missatges : 844 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Gisèlle Possesseur Dt Set 14, 2010 5:37 am | |
| Nom: Gisèlle Possesseur
Edat: 16 anys
Residència: Slytherin
Curs: 7è
Família (especificar només si són altres usuaris del fòrum): Nadine Possesseur, la meva germana bessona, i encara que em molesti dir-ho, la meva cosina Julie.
Aspecte físic: Alta, cabell castany i ulls clars, el prototip de tia buena.
Personalitat: Simpàtica amb els que considero amics. A la resta, els putejo molt.
Breu història: Vaig néixer a París junt am la meva germana Nadine, un asolellat 15 de març. La nostra familia, de la noblesa maga francesa, una familia molt rica i molt poderosa, de sang pura, obviament, ens va enviar a Beauxbatons, però erem massa bones, i ens van traslladar a Hogwarts. La nostra mare va morir parint, però el nostre pare ens va iniciar en la molt respectable carrera de cavallers de la mort, i ens va fer dur el cognom de la mare.
Habilitats especials: Putejar sobretot. Però soc molt bona en els estudis, i embruixant els estúpids sang-de-fang
Mascota: Una serp verda, la Pomme
Editat per darrera vegada per Gisèlle Possesseur el Dl Feb 06, 2012 11:01 am, editat 4 cops en total | |
|
Aberforth Dumbledore Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 201 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Ubicació : No ho tinc massa clar... hmmm...
| Assumpte: Re: Gisèlle Possesseur Dt Set 14, 2010 5:47 am | |
| | |
|
Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Gisèlle Possesseur Dg Set 11, 2011 12:27 am | |
| T'he editat el curs; afegeix la data d'aniversari i, si cal, canvia l'edat. | |
|