Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Merda de tot - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 19 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 19 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Merda de tot - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Merda de tot - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Merda de tot - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Merda de tot - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Merda de tot - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Merda de tot - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Merda de tot

3 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Invitat
Invitat

Merda de tot - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Merda de tot   Merda de tot - Página 2 EmptyDc Set 29, 2010 7:00 am

Vaig obrir els ulls i em vaig sobraseltar, el terra estava a un centimetre de mi, UN CENTIMETRE!. Però vaig caura suaument.
Una noia de cabells negres es va acostar cap a mi pregunant-me pel meu estat.
Vaig perpallejar avans de contestar-li- Estic bé, gràcies. Crec que allà dalt encara no em volen morta.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

Nombre de missatges : 1411
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

MissatgeAssumpte: Re: Merda de tot   Merda de tot - Página 2 EmptyDc Set 29, 2010 7:13 am

Em sonava la seva cara vagament, però no la coneixia.

- Em dic Agatha, i tu? - i abans que em contestés li vaig fer una pregunta que em moria de ganes de fer des de feia estona-. Saps vola? Si no en saps... no creus que potser seria millor aprendre'n abans d'enfilar-te a una escombra i sortir disparada pels aires? O és que era l'escombra que estava encantada? - vaig dir de sebte, deixant volar la ment cap a un motiu més ineterssant-. Potser estava embruixada i li havien posat una maledicció! On és? Vols que me la miri? O.O
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Merda de tot   Merda de tot - Página 2 EmptyDc Set 29, 2010 7:31 am

Em dic Celo- vaig dir-li el meu sobrenom, el meu nom ja era massa depriment per fer-se púbilc- I bé, en teoria se volar. Però el que passa és que fa molts anys que no volo perquè tinc vertigen i em fa pànic agafar una escombra. Avui m'hi havia entestar però sembla que com sempre amb mi, la practica empitjora la teoria.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Nombre de missatges : 565
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Merda de tot   Merda de tot - Página 2 EmptyDj Set 30, 2010 7:21 am

Vaig apropar-me a l'Agatha, que parlava amb una noia que feia uns segons s'havia llançat de l'escombra en ple vol, un acte suicida que li podia haver portat lesionar-se. Es que estava boja?
-Què ha passat, Agatha?- Vaig preguntar-li, mentre m'apropava- Estàs bé?- Vaig dir-li a la noia que, pel que veia al seu uniforme era de Hufflepuff. Al veure que estava bé, ja que l'Agatha l'havia parat, vaig presentar-me:- Eileen Tyler, Ravenclaw, cinquè.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

Nombre de missatges : 1411
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

MissatgeAssumpte: Re: Merda de tot   Merda de tot - Página 2 EmptyDj Set 30, 2010 7:50 am

- Oh, -vaig fer una mica abatuda, en saber que l'escombra no tenia res de l'altre món.

L'Eileen va baixar i també es va presentar.

- No ha passat res, només té certs problemes de pràctica sobre l'escombra... - la vaig informar.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Merda de tot   Merda de tot - Página 2 EmptyDv Oct 01, 2010 9:12 am

-Encantada- vaig dir-lis a les dues- Celo- vaig tornar a mentir- i sí, com diu l'Agatha tinc greus/serios alabat al cub problemes amb coses que volen. Crec que Déu o qui sigui que estigui allà, no vol que superi la meva fòvia per lo tan, em reindeixo.
Tornar a dalt Ir abajo

Merda de tot
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2