James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
Estatus Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: La biblioteca a l'estiu. Dv Jul 08, 2011 11:16 pm | |
| I... sí. Bona decisió, Davies. M'acabes de donar l'excusa perfecta.
- Silentio. - la noia va seguir vocalitzant, però ja no deia res -. Bé, com que la nostra "amiga" Davies ha decidit tirar per la via fàcil i picar-se amb la gent...
Vaig asseure'm a la cadira, còmode, i me les vaig mirar.
- Davies, tu estàs castigada. He estat temptat d'enviar-te a fer punyetes i fer-te rentar lavabos, però crec que t'ho "passaràs millor" si et convido a fer de persona caritativa a l'infermeria. Ajudaràs a Madam Pomfrey durant tot l'estiu. - vaig mirar-me l'Eileen -. I tu..., tu ajudaràs a Madam Pince a solventar aquest desgavell.
Vaig mirar la petita.
- Animo restituo - i va obrir els ulls -. Bé... tu, jo i la Davies ens n'anem cap a l'infermeria. I l'altra...
Vaig fer un gest amb la vareta i l'Eileen va caure a terra amb un cop sec.
- Apa, a treballar! - i, sense deixar baixar la Davies, vaig fer-la levitar al meu costat en direcció a la infermeria, mentre carregava a coll la petita Gryffindor.
[Surto del tema amb les altres dues]
Editat per darrera vegada per James Bohr el Ds Jul 09, 2011 9:19 am, editat 1 cop en total | |
|
Eileen Tyler Setè curs
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: La biblioteca a l'estiu. Ds Jul 09, 2011 3:46 am | |
| Vaig caure al terra de sobte, sense previ avís. Què li costava un coixinet o un sofà? Vaig aixecar-me i vaig mirar-me el desastre en que s'havia convertit la biblioteca. Vaig sospirar. I jo que només havia anat a llegir tranquilament...
Vaig moure la vareta, intentant ordenar els llibres que s'havien salvat en una banda i els que havien quedat malmesos a l'altre. Potser encara es podien arreglar...
[Tema tancat] | |
|