Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Tornant de la biblioteca. [Dan] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 23 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 23 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Tornant de la biblioteca. [Dan] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Tornant de la biblioteca. [Dan] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Tornant de la biblioteca. [Dan] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Tornant de la biblioteca. [Dan] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Tornant de la biblioteca. [Dan] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Tornant de la biblioteca. [Dan] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Tornant de la biblioteca. [Dan]

2 participantes
AutorMissatge
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake

Nombre de missatges : 523

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Tornant de la biblioteca. [Dan] Empty
MissatgeAssumpte: Tornant de la biblioteca. [Dan]   Tornant de la biblioteca. [Dan] EmptyDt Des 25, 2012 3:36 am

Sospiro mentre camino pel passadís. Estic avorrida. L'únic que m'ha vingut al cap per fer ha sigut anar a buscar un llibre a la biblioteca. Me'l miro, és una novel·la muggle, no sembla mala idea per passar l'estona.
L'obro i començo a llegir la primera pàgina mentre em dirigeixo cap a la Sala Comuna.

Mala idea. No vaig per la quarta línia que ja xoco amb algú.

-Auch...-faig, mentre agafo el llibre, que m'ha caigut a terra.
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester

Nombre de missatges : 177

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Tornant de la biblioteca. [Dan]   Tornant de la biblioteca. [Dan] EmptyDt Des 25, 2012 3:50 am

Qué divertit és tot, al Hogwarts del passat! Em miro totes les persones que em trobo per veure si trobo semblances amb gent que conec i, vaig tan empanat pel món, que no em fixo quan giro per una cantonada i em foto una hóstia...

Contra la meva mare. Agh, què jove que està! I mira-la què prima! Em moro de ganes de cridar-li a la cara que d'aquí sis anys perdrà la figura i tot serà culpa meva, fer una risa malvada en plan MUAHAHAHAHA i sortir corrents.

"No, Dan, no ho fagis: Centra't, centra't. Li has promés a l'Oliver que no et pillarien, així que dissimula!"

-Em dic Dan Smith.- Dic, extenent la mà.- Faig sisè i vaig a Jiglypuff.
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Tornant de la biblioteca. [Dan]   Tornant de la biblioteca. [Dan] EmptyDt Des 25, 2012 3:59 am

Aixeco el cap quan el noi amb qui em xoco es presenta. Ja m'havien dit que hi havia un Hufflepuff nou a sisè, però no havia esperat trobar-me'l aquí.

El saludo amb un somriure. I llavors diu que va a Jyglipuff. Jo me'l carrego, en serio.

-No és Jyglipuff!-exclamo, i abans d'adonar-me ja l'estic pegant amb el llibre, acompanyant cada síl·laba amb un cop -És Hufflepuff. HUFFLEPUFF!

Vale, potser em poso una mica violenta quan es fiquen amb la meva residència...
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Tornant de la biblioteca. [Dan]   Tornant de la biblioteca. [Dan] EmptyDt Des 25, 2012 4:09 am

I llavors em pega amb un llibre. A mi! Al seu fill! Es veu que quan insultes la seva casa és tan violenta en el passat com en el futur. La de vegades que m'he guanyat collejas per dir Jiglypuff...

Sembla que hi ha coses que no canvien.

-Para, mama! Que ja ho entés, ho he entés!- Dic, mentre em poso els braços davant la cara per protegir-me. I es que realment pot arribar a fer mal quan vol, i mira que sóc molt més alt que ella desde fa temps....

Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Tornant de la biblioteca. [Dan]   Tornant de la biblioteca. [Dan] EmptyDt Des 25, 2012 4:13 am

Paro de pegar-lo amb el llibre de cop. M'acaba de dir mama o només m'ho ha semblat a mi?

-M'acabes de dir mama?-li pregunto, mentre se m'escapa el riure.

Ric al veure la cara que posa, i em presento amb un somriure.

-Sóc l'Emily Blake, setè, monitora de Hufflepuff.- dic, remarcant la paraula Hufflepuff. Encara no li perdono que li hagi dit Jiglypuff.

Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Tornant de la biblioteca. [Dan]   Tornant de la biblioteca. [Dan] EmptyDt Des 25, 2012 4:22 am

Sí, li acabo de dir mama. Realment sóc estúpid. Es pot saber què faaaaaig?

-Eeeeeeehm...- Faig, sense saber molt bé què dir. - Sí? Ha sigut sense voler... Potser és perquè ets pèl-roja!- Improvitzo, mentre senyalo el seu cabell i el meu. Eh, aquí has estat bé, Dan!

Se m'escapa el riure quan em diu que és monitora i em recalca el Hufflepuff. És igual que serà en un futur, realment. Llavors se m'acut una idea. La puc cagar molt, però tinc molta curiositat...

-Una cosa... Per casualitat no coneixeràs un Dean Forester?
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Tornant de la biblioteca. [Dan]   Tornant de la biblioteca. [Dan] EmptyDt Des 25, 2012 4:28 am

Ric quan diu que m'ha dit mama perquè sóc pèl-roja. Quin noi més mono, m'agrada tindre'l a Hufflepuff ^^
Però encara no li he perdonat lo de Jyglipuff.

Em canvia la cara quan em pregunta pel Forester. A que ve això, ara? De que el coneix?

-Eh... sí, el conec.-responc, encongint-me d'espatlles.- Per què?

Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Tornant de la biblioteca. [Dan]   Tornant de la biblioteca. [Dan] EmptyDt Des 25, 2012 4:35 am

Veig com li canvia la cara quan li pregunto pel papa. Ah, quina gràcia, mira-la què mona! M'agradaria veure'ls junts, però a saber com els puc trobar...

-Ah, curiositat- M'afanyo a contestar.- Es que tinc un amic que el coneix perquè el va ajudar amb no sé què d'uns papers- Invento sobre la marxa, mentre lluito perquè no se m'escapi el riure.

-I... I et cau bé?- M'atreveixo a preguntar.- Jo vaig trobar que era un noi molt simpàtic ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Tornant de la biblioteca. [Dan]   Tornant de la biblioteca. [Dan] EmptyDt Des 25, 2012 4:42 am

M'estranya que em pregunti tant pel Forester.

-Ah, així que no el coneixes gaire...-dic, somrient.- Primer he pensat que potser era família teva. Tens un aire a ell, saps? Potser pels ulls...

Me'l miro detingudament, sí que s'hi assembla una mica, sí. Que curiós.

Deixo de pensar en això quan em pregunta si em cau bé. Oh, pregunta delicada.

-Suposo que sí que em cau bé. No el conec gaire, saps?-dic, amb un somriure.
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Tornant de la biblioteca. [Dan]   Tornant de la biblioteca. [Dan] EmptyDt Des 25, 2012 5:11 am

I em diu que m'assemblo a eeeeeeell. Ai, quina gràcia. Si pogués em posaria a riure allà el mig. També m'assemblo a tu, mama! ^^

- M'assemblo a ell?- Pregunto, fent cara de sorpresa.- Nah, no crec, som molt diferents...

Somric quan em diu que no el coneix gaire. Crec que m'està mentint i encara està a l'època que mig l'odia. Quina gràcia. M'agradaria veure el papa per riure'm d'ell a la seva cara perquè, de veritat que si ho penses, és una mica penós. Pobret.
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Tornant de la biblioteca. [Dan]   Tornant de la biblioteca. [Dan] EmptyDt Des 25, 2012 5:27 am

Li faig un somriure. És un noi molt mono.

-I com és que has vingut a Hogwarts a sisè?- pregunto, intentant canviar de tema.- Abans estudiaves a casa o...?

La veritat es que últimament sembla que no pari d'arribar gent nova, a Hufflepuff ja van dos i crec que a Gryffindor també han aparegut un parell de noies noves. Que curiós.
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Tornant de la biblioteca. [Dan]   Tornant de la biblioteca. [Dan] EmptyDt Des 25, 2012 5:35 am

-No, emm, jo vivia a... Roma. Oh, la città eterna!- Faig, intentant sonar nostàlgic. Crec que més aviat ha sonat ridícul, però bé...- I anava a l'escola d'allà, però amb cinc cursos en vaig tenir prou i... M'agrada viatjar, així que vaig venir a Hogwarts...

-Potser d'aquí un temps aniré a Beauxbattons. O potser Durmstrang, no ho sé...- Dic, amb un somriure. Així si desapareixo tindré una excusa...

-I tu, ehm, has estat a Hogwarts desde primer?- Em sento una mica estúpid preguntant això. Ho sé perfectament! Què serà el següent, preguntar-li on va nèixer?
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Tornant de la biblioteca. [Dan]   Tornant de la biblioteca. [Dan] EmptyDt Des 25, 2012 5:42 am

-Oh, segur que no voldràs marxar quan arribi el moment.- dic, amb un somriure. I és veritat, jo porto aquí set anys i m'encantaria no haver de marxar mai.

-Estic aquí des de primer, ja fa set anys...- contesto amb un somriure nostàlgic, quan em pregunta.- Porto casi tota la meva vida aquí, eh? ^^

M'encantaria poder quedar-me uns anys més, penso mentre faig un somriure trist.
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Tornant de la biblioteca. [Dan]   Tornant de la biblioteca. [Dan] EmptyDt Des 25, 2012 5:52 am

-Potser sí que em vull quedar, arribat el moment, però de veritat que m'agrada molt viatjar ^^- En realitat em quedaré a Hogwarts. Hogwarts del passat, Hogwarts del futur, però sempre Hogwarts.

-Vaja, desde primer, això és molt de temps...- Oh, no em diguis, Dan? - Bé, jo crec que hauria de marxar ja. Un amic m'està esperant i sembla que arribo tard ^^

-Encantat de haver-te conegut ^^- Dic, amb un somriure, abans de sortir corrents.M'ha fet molta gràcia veure a la mama, però si em quedo més estona és probable que la cagui...

[Tema tancat]
Tornar a dalt Ir abajo

Tornant de la biblioteca. [Dan]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1