Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Tornant a ser a casa! ^^ HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 15 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 15 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Tornant a ser a casa! ^^ HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Tornant a ser a casa! ^^ EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Tornant a ser a casa! ^^ EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Tornant a ser a casa! ^^ EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Tornant a ser a casa! ^^ EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Tornant a ser a casa! ^^ EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Tornant a ser a casa! ^^

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson


Nombre de missatges : 245
Fecha de inscripción : 19/01/2011

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Tornant a ser a casa! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Tornant a ser a casa! ^^   Tornant a ser a casa! ^^ EmptyDc Gen 19, 2011 11:34 am

Havia anat corrents a la Sala Comuna a deixar les coses, maletes i demés. I vaig sortir com una esperitada cap als jardins. Els vaig creuar tots en dos segons. Els peus quasi no em tocaven el terra de lo ràpid que anava.

Vaig aturar-me per agafar aire i vaig notar com si m'oprimissin el cap. Me'l vaig tocar i hi vaig notar alguna cosa tova i peluda. El Quisso, el meu gatet! ^^ no recordava que me l'havia posat al cap peruqè no es volia estar enlloc més. Feia una fila...un gatet blanc amb una taca negra al nas. Monissim! Vaig tornar a emprendre el cami, corrent altra vegada. I per fi la vaig divisar.

L'Allie. Passejava en direcció al Pi Cabaralla. Vaig fer l'últim sprint i me li vaig tirar a sobre.

-AAAALLIIIEEEEE!!!! -vaig fer emocionada de tornar-la a veure- Ja sóc aquí! ^^ - amb l'emoció del moment el Quisso quasi cau del meu cap. Sort que era petitó i tenia bon equilibri.

Vaig baixar de l'esquena de l'Allie i em vaig posar davant seu i la vaig abraçar amb força.

-Tiaaaaaaa! T'he trobat a faltaar mooooolt! Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Tornant a ser a casa! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tornant a ser a casa! ^^   Tornant a ser a casa! ^^ EmptyDj Gen 20, 2011 4:49 am

Anava passejant pels jardins quan de sobte vaig notar algú que se'm tirava a l'esquena.

- CLAAAIIREEEEEEEEEE!!! - vaig cridar, i li vaig tornar l'abraçada.

Quan me'n vaig separar, vaig acariciar al gatet, que feia equilibris sobre el cap de la Claire.

- Hola, Quisso! ^^

Vaig somriure, i vaig dir:

- Claire, tia, t'he trobat molt a faltar!
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Tornant a ser a casa! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tornant a ser a casa! ^^   Tornant a ser a casa! ^^ EmptyDj Gen 20, 2011 4:52 am

Passejava pels jardins tranquil•lament quan vaig sentir uns crits. Em vaig adonar que, prop meu hi havia l'allie sent literalment aixafada per una noia pèl ròja. Vaig aguditzar la vista. La Claire!

poc a poc, donant temps a les dues de retrobar-se, em vaig encaminar cap allà, animada.

- Hola!- vaig dir alegrement- Claire, quant de temps! Ja pensava que no vindries... t'hem trobat molt a faltar, aquí; Tot i que l'allie se n'ha sortit força bé, amb les entremeliadures, sense la teva ajuda...- vaig dir fent-li una mala mirada a l'allie, tot i que donant a entendre que anava de broma.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson


Nombre de missatges : 245
Fecha de inscripción : 19/01/2011

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Tornant a ser a casa! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tornant a ser a casa! ^^   Tornant a ser a casa! ^^ EmptyDj Gen 20, 2011 5:02 am

Vaig somriure i vaig abaixar un amica el cap perquè l'Allie pogués acariciar bé el Quisso.

-Jo també t'he trobat a faltar moltissim! - vaig somriure a la Erin quan va arribar i la vaig abraçar a ella també- Jo també em pensava que ja no tornava... La mare es va assabentar dels assassinats i no em deixava tornar... U.U... Pero ahir, farta d'estar a casa,n vaig agafar l'escombra, vaig lligar les meves coses a la punta i vaig venir volan cap aquí Razz - em vaig mirar a l'Allie i a la Erin, feliç de tornar a ser al seu costat - Com és això que has estat fent entremeliadures sense mi? :O
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Tornant a ser a casa! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tornant a ser a casa! ^^   Tornant a ser a casa! ^^ EmptyDj Gen 20, 2011 5:07 am

Vaig saludar a la Erin, i em vaig girar cap a la Claire. Vaig somriure, entremaliada.

- No podia perdre la pràctica, no? - vaig bromejar.

Vaig passar-li un braç per l'esquena, i la vaig estrènyer contra mi.

- Però tranqui, això de venir amb escombra et posa al meu nivell de nou ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson


Nombre de missatges : 245
Fecha de inscripción : 19/01/2011

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Tornant a ser a casa! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tornant a ser a casa! ^^   Tornant a ser a casa! ^^ EmptyDj Gen 20, 2011 8:03 am

- Vaja, moltissimes gràcies, Al! ^^ És tot un honor què aprovis això de venir volant... - vaig abaixar una mica la veu i vaig seguir - Tot i que la Erin em mirarà malament si sabés per tot el que he passat, segur - Vaig dir, i vaig tornar a pujar el volum de la meva veu - Eh que sí, Er? ^^

I mentre me les mirava divertida, anava acariciant el Quisso, distretament. Notava el cap calentó Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Tornant a ser a casa! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tornant a ser a casa! ^^   Tornant a ser a casa! ^^ EmptyDj Gen 20, 2011 9:15 am

- Oi tant que et miro malament!- vaig fer amb un sospir- i ni tan sols necessito saber tot el que ha passat! però tu saps com deu estar la teva mare ara mateix? Espro pel teu bé que almenys li hagis enviat una carta només arribar...

Vaig sopsirar de nou, i un somriure entremaliat a aparèixer als meus llavis.

- Però m'alegro de que estiguis aquí. Les entremeliadures de l'Allie estaven buides sense la teva ajuda...
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Tornant a ser a casa! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tornant a ser a casa! ^^   Tornant a ser a casa! ^^ EmptyDv Gen 21, 2011 6:04 am

Vaig mirar a la Erin, fent-me l'ofesa.

- Ja, això és el que dius tu! Però el que jo he fet ha molat igual!

Vaig tornar a abraçar a la Claire.

- Però no és el mateix, és clar que no!
Tornar a dalt Ir abajo
 
Tornant a ser a casa! ^^
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Tornant a casa.
» Tornant a ser jo
» Tornant de la biblioteca. [Dan]
» Tornant al castell
» Tornant de les vacances de nadal [lliure per a tothom que m'hagi trobat a faltar!!^^]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Pi Cabaralla-
Canviar a: