Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Tornant a casa. HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Tornant a casa. HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Tornant a casa. EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Tornant a casa. EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Tornant a casa. EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Tornant a casa. EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Tornant a casa. EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Tornant a casa.

Ir abajo 
AutorMissatge
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Tornant a casa. Empty
MissatgeAssumpte: Tornant a casa.   Tornant a casa. EmptyDj Gen 31, 2013 12:42 am

Acabava d'eixir de la dutxa, estava desdejunant a l'hotel quant el Hume va apareixer en mig de l'habitació.
Em vaig quedar parada al veure que tenia una carta al bec, la va deixar damunt la taula, vaig ignorar-lo mentres continuava desdejunant, però no parava de donar-me copets a la mà.

- Es pot saber que vols?- agafa la carta i la deixa davant meua.- No veus que estic desdejunant.- em dona a la mà aquest cop més fort.- Oh, esta bé.

Al principi no vaig reconeixer la lletra, vaig buscar la firma, J.T.P, era la Julie...? No m'havia escrit cap carta, havia respectat el que havia dit. Havia passat alguna cosa?

A Sam, la meva futura mare:

Sé que em vas dir que necessitaves estar sola, sé que segurament no llegiràs la meva carta. Però se't necessita, Sam. Se't necessita aquí. La Lily et necessita aquí, l'Oliver et necessita aquí, la Rose et necessita... Jo et necessito
Algú l'ha agafada, a la Rose. Algú l'ha segrestada, fent-se passar per mi. No sabem on és i es molt probable que la estiguin torturant ara mateix. Mai havia vist a l'Oliver tan afectat, tan paral•litzat davant d'una situació.
Jo no penso que estiguis podrida fins a la mèdul•la. Jo només penso en que necessites temps per ser aquella noia de la que tothom em va parlar a un futur. T'estimo, saps? No et conec molt, però t'estimo, i et necessito. Et necessitem.

J.T.P


Torne a llegir la carta, espera...espera havien segrestat la Rose?! I tenia certa idea de qui havia sigut, merda, i pensava que l'estava a punt d'atrapar! La última part em deixa...em tocada, però ara...es a dir...jo..., no ara no, això més tard, quan se solucione tot. Sabia que li estarien fent a la Rose, havia passat pel mateix i la Lils...Lils...no, no, no, altra vegada a ella no.
Havia de parlar amb la Julie abans, estava ella bé i si li havia passat alguna cosa? I si ella...no, ella estaria bé, ella estaria bé...

Julie, estic alli en deu minuts, no et mogues de Hogwarts, espera'm a la Torre d'Astronomia.

S.W.K


- Hume li dus la carta, i després tornes, et necesitare per poder entrar a Hogwarts.

Comence a posar tota la roba dins la motxila, joder, joder, jodeeeeer. Ordene l'habitació i borre qualsevol rastre meu.
Espere que torne el Hume, quan ho fa desaparet, deixant Roma enrere, tornant a casa.

[Tema tancat]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Tornant a casa.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Tornant a ser a casa! ^^
» Tornant a ser jo
» Tornant de la biblioteca. [Dan]
» Tornant al castell
» Tornant de les vacances de nadal [lliure per a tothom que m'hagi trobat a faltar!!^^]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Món-
Canviar a: