Qui està Connectat | En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| Uala...Des de quan Hogwarts té una biblioteca? O.O | |
| | Autor | Missatge |
---|
Nicolae Sfakianaki Quart curs
Nombre de missatges : 40 Fecha de inscripción : 30/01/2012 Edad : 26
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Uala...Des de quan Hogwarts té una biblioteca? O.O Dt Maig 08, 2012 6:36 am | |
| Passejava pels passadissos en busca d'idees. tothom estava molt apagat, últimament... Pobra gent. Jo gairebé no coneixia a ningú allà, però podia entendre pel que estaven passant. Només d'imaginar-me perdent a la Cass... En fi. Vaig seguir vagant pels passadissos, sense saber on anar, fins que de cop... vaig trobar un lloc que no coneixia. - WALAAAAAAAAA - Vaig exclamar - NO SABIA QUE HOGWARTS TINGUÉS UNA BIBLIOTECA! QUE GUAAAI! Vaig dur-me la mà a la boca, aterrit, quan una senyora força lletja em va llançar una mirada fulminant. Vaig treure'm el Pascal de la butxaca, posant la meva millor careta de bon nen. - Ho sento molt, no ho tornarà a fer.... - vaig dir, assenyalant el camaleó - Creu-me, li'n caurà una de bona quan arribem a l'habitació | |
| | | Cathy Smith Quart curs
Nombre de missatges : 156 Fecha de inscripción : 23/02/2012 Edad : 27 Ubicació : Qui sap?
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Uala...Des de quan Hogwarts té una biblioteca? O.O Dt Maig 08, 2012 6:42 am | |
| Estava aprop de la biblioteca quan un crit d'un noi em va sobresaltar. M'hi vaig acostar i vaig veure que li donava les culpes a un pobre animal idefens, no vaig poder aguantar el riure. m'hi vaig acostar a ell i li vaig dir:
-Vah! tranquil, es aixì amb tothom! tu no sofreixis li fas que si amb el cap i somrius.-
Vaig mirar al animal mig aterroritzat i el vaig tocar. -Tranquil que no et caura bronca, vaig dir rient, per cert soc la Cathy!- | |
| | | Nicolae Sfakianaki Quart curs
| Assumpte: Re: Uala...Des de quan Hogwarts té una biblioteca? O.O Dg Maig 20, 2012 10:40 pm | |
| Vaig somriure. Ja em queia bé, aquella noia.
- Jo em dic Nicolae - Vaig dir - Encantat. Aquest és el Pascal - vaig dir somrient, assenyalant el camaleonet.
Vaig mirar-me la dona lletja.
- O sigui que és així amb tothom? - vaig dir arrufant el nas - No em cau bé, aquesta senyora. Segur que se li ha posat la cara així de tant cridar - vaig fer, amb convenciment. | |
Nombre de missatges : 156 Fecha de inscripción : 23/02/2012 Edad : 27 Ubicació : Qui sap?
| Assumpte: Re: Uala...Des de quan Hogwarts té una biblioteca? O.O Dg Maig 20, 2012 10:44 pm | |
| Vaig riure amb el comentari del noi.
-Ve, jo no porto molt aqui pero el temps que he estat ja m'ha cridat uns quants cops....i mira que no faig res!-
Allargo la ma i toco al pascal, que al principi s'aparta una mica, però despres es deixa tocar.
-I que hi fas tu per aquí? Vas a buscar un llibre? | |
| Assumpte: Re: Uala...Des de quan Hogwarts té una biblioteca? O.O Dg Maig 20, 2012 11:29 pm | |
| Vaig riure.
- Doncs no... Senzillament passejava per aquí sense saber què fer, i he descobert la Biblioteca. no sabia que Hogwarts en tingués! - vaig dir rient. - És que fa només uns mesos que vinc aquí, tot i que sóc de tercer. Vinc de Grècia - Vaig explicar, somrient. | |
| Assumpte: Re: Uala...Des de quan Hogwarts té una biblioteca? O.O Dg Maig 20, 2012 11:32 pm | |
| -De grrecia?? vaig dir rient, m'encanta grecia, es un dels meus llocs preferits!, ve, jo la vaig descobrir fa poc tambè.
Vaig mirar al noi i li vig fer una rialla d'aprovació.
-Que m'hi portaras un dia, a grecia? Vull anar-hi desde que soc petita però els meus pares no volen. | |
| Assumpte: Re: Uala...Des de quan Hogwarts té una biblioteca? O.O Dl Jun 25, 2012 9:28 am | |
| Vaig riure.
- És clar! Però per què em caus bé. Mola molt, grècia... jo visc a deu minuts d'una de les platges més maques que et pots trobar mai. I com que sóc mag, m'hi puc banyar sempre que vulgui sense importar si fa fred. Tot i que, comparat amb això, tu pensaries que l'aigua està calenta! Estic passant molt fred, jo, aquí, però paga la pena. - Vaig fer un somriure. | |
| Assumpte: Re: Uala...Des de quan Hogwarts té una biblioteca? O.O Dl Jun 25, 2012 9:37 am | |
| En sentir les paraules del Nico em vaig alegrar molt, volia anar a grecia, em feia molta il·lusió!
-Si?? de veritat em portaries?? gracies!!! faig uns saltets i paro, em fa molta il·lusió anar a Grecia. El fred.. tranquil, tu et poses com una ceba a capes i ja està! tot solucionat!-
Somric i faig uns pocs saltets mes. | |
| Assumpte: Re: Uala...Des de quan Hogwarts té una biblioteca? O.O Dl Jun 25, 2012 9:46 am | |
| Vaig riure, assenyalant els tres jerseis que portava.
- És el que estic fent. - Vaig riure. - No sé com ho aguanteu, els britànics. Grècia és tan calenteta...! - Dic, feliç d'imaginar-me casa meva, sempre tan agradable - Però teniu moltes coses que Gràcia no té. fins ara no havia tastat mai un estofat! Estan boníssims! - vaig riure.
I va ser en aquell moment quan vaig veure el rellotge.
- Coi! - vaig fer, sorprès - Cathy, t'hauré de deixar. He quedat, i com no aparegui ara mateix em mataran... Adéu! - vaig fer-li, mentre m'allunyava.
Vaig somriure mentre corria. Em queia molt bé, aquella noia.
[Surto del tema] | |
| Assumpte: Re: Uala...Des de quan Hogwarts té una biblioteca? O.O Dl Jun 25, 2012 9:49 am | |
| En veure els jerseis vaig riure. De sobte va mirar el rellotge i em va dir que s'anava.
-Adeu, no arribis tard!! i recorda, m'has de portar a Grecia!! dic rient, m'havia caigut molt bé aquell noi.
[TEMA TANCAT] | |
| | | | Uala...Des de quan Hogwarts té una biblioteca? O.O | |
|