Qui està Connectat | En total hi ha 10 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 10 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Observant les estrelles [James] | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
Estatus Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Observant les estrelles [James] Dv Gen 21, 2011 10:57 am | |
| Em va explicar el somni. Era realment molt bonic...
- Hmm... Quins somnis tan bonics... Jo que la majoria ni els recordo... - vaig fer-li un petó.
Estava cansat. Cansat d'haver estat sol, sense la Lils, durant tot aquell temps. Molt cansat... - Escolta, Lils... Estic cansat. Què vols fer? | |
| | | Lilian Bell Auror
Nombre de missatges : 1481 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Observant les estrelles [James] Ds Gen 22, 2011 7:29 am | |
| Vaig pensar que fer. La veritat es que jo estava una mica cansada per el viatge y tendria que tornar a la habitació aviat... Els professors començarien a fer guardia i si ens trobaven per els passadissos ens cauria una bona... guay.
Vaig alçar la mà i li vaig acariciar la cara.
-Ahir et vares quedar estudiant fins molt tard.- no era cap pregunta. Ho sabia, es veia.- ¿No pots passar-te una sola nit dormint? | |
| | | James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
| Assumpte: Re: Observant les estrelles [James] Ds Gen 22, 2011 8:39 am | |
| Em va acariciar la cara i em va preguntar (o més aviat va afirmar) si havia estat estudiant fins tard aquells dies. Sí, òbviament que sí...
- Lils... Sisplau, ho has d'entendre... Necessitava alguna cosa en què pensar, o tot em feia pensar en tu, i et trobava massa a faltar. Patia, però si alguna cosa m'ajudava a patir menys, era estar-me a la biblioteca, estudiant o fent treballs, o al dormitori, llegint.
Vaig abraçar-la.
- I no, no puc passar-me ni una sola nit dormint. Sempre hi ha alguna cosa millor que fer, millor que dormir... | |
| | | Lilian Bell Auror
| Assumpte: Re: Observant les estrelles [James] Ds Gen 22, 2011 8:59 am | |
| -I per no patir estudiaves?- vaig seguir acariciar-li la cara.- Sento haver-te fet patir...
Vaig deixar que m'abracés, sentint la seva calidesa, la seva pell...
-Ah sí?- vaig fer-li un petó curt.- Com quines? | |
| Assumpte: Re: Observant les estrelles [James] Ds Gen 22, 2011 9:22 am | |
| - Doncs... hi ha visites furtives a la cuina... passeigs llarguíssims pel jardí, sota les estrelles... I visites a habitacions que no són la teva... - vaig dir allò últim en un to especialment insinuador, mentre l'estrenyia contra mi.
Li vaig fer un petó, llarguíssim i molt apassionat, encara que em va costar de trobar els seus llavis en la foscor. Bah, la dificultat valia la pena. | |
| | | Lilian Bell Auror
| Assumpte: Re: Observant les estrelles [James] Ds Gen 22, 2011 10:01 am | |
| Vaig somriure en sentir les seves propostes.
-Qui ets tu i que has fet amb el meu James que segueix totes les normes al peu de la lletra?
Vaig tornar-li el petó, amb dificultat, pero li vaig tornar.
-No tinc son. ¿A quina habitació anem?- vaig demanar-li, trapella. | |
| Assumpte: Re: Observant les estrelles [James] Ds Gen 22, 2011 10:09 am | |
| - Hmm... El teu James té prioritats, i la seva prioritat ara ets tu... - vaig fer-li un petó al coll, seductor.
Vaig agafar-la de la mà, portant-la cap a les escales. Anéssim on anéssim, era obvi que allà a la Torre no ens hi podíem quedar.
- A les residències ho tenim xungo per entrar, o sigui que... - vaig quedar-me callat, pensatiu -. Què me'n dius de la Sala de la Necessitat?
Vaig fer-li un petó, sense deixar-la respondre, i vaig seguir cap a les escales, començant a baixar el primer graó sense deixar-la anar.
[Tema tancat] | |
| | | | Observant les estrelles [James] | |
|