Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Observant l'alba HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 8 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 8 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Observant l'alba HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Observant l'alba EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Observant l'alba EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Observant l'alba EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Observant l'alba EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Observant l'alba EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Observant l'alba

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Observant l'alba Empty
MissatgeAssumpte: Observant l'alba   Observant l'alba EmptyDs Oct 16, 2010 4:01 am

Vaig putjar a la torre, a observar el paisatge i a vore l'alba. Era prompte, per aquest motiu no hi hauria ningu i no crec que cap professor putjara a comprovar si hi havia algú.
Em vaig sentar damunt de la barana amb els peus penjant sobre el buit. S'estava be alli, era tranquil. Ultimament em sentia... be? Si pot ser era aixo, encara que no sabia el motiu, deuria de sentir-me trist perque havia mort un alumne.
El paisatge era espectacular.



Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Observant l'alba Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant l'alba   Observant l'alba EmptyDs Oct 16, 2010 10:19 pm

Anava caminant cap a la torre, a aquelles hores mai hi havia ningú hi necessitava pensar... Quan vaig arribar estava mirant al terra hi vaig senti una veu que deia:

-Ei!!! que hi fas tu aqui????

Es diriguia ca a mi, era l'Edgar.
-A no re, li vaig dir, estava pensant en tot el que havia passat ultimament i.... I que fas tu aqui????
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Observant l'alba Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant l'alba   Observant l'alba EmptyDg Oct 17, 2010 2:24 am

Estava sentat a la barana quant vaig sentir algu raere meua. Em vaig girar.

- Hola Werner.- vaig dir saludant-la- Doncs res, mirar el paisatge, esperar que isca l'alba i pensar.- vaig dir posant-me comode a la barana.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Observant l'alba Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant l'alba   Observant l'alba EmptyDt Oct 19, 2010 8:08 am

-A buenu.... jo també veniar a fer aixó-li vaig dir.

I en que estas pensant???
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Observant l'alba Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant l'alba   Observant l'alba EmptyDt Oct 19, 2010 9:24 am

vaig entrar a la torre d'estronomia decideda a intentar-ho. Hi vaig veure dos noi a un el coneixi el magimàtic de Hufflepuff. Però això no em va impedir retrocedir.
-Hola nois- vaig saludar- he vingut a suisidar-me- vaig aclarar com si res.
I vaig començar a pujar dalt del mur.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Observant l'alba Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant l'alba   Observant l'alba EmptyDj Oct 21, 2010 2:09 am

Em vaig mirar la Celo em cara d'alucinat, però aleshores vaig vore que anava en serio.
Em vaig posar de peu a la barana i em vaig dirigir cap a on ella estava, intentant no mirar cap abaix.
- Celo, perqu et vols tirar?- vaig preguntar.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Observant l'alba Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant l'alba   Observant l'alba EmptyDj Oct 21, 2010 4:02 am

Vaig anar al costat de l'edgar i vaig dir: - Aixó perqué et vols suicidar????- Question
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Observant l'alba Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant l'alba   Observant l'alba EmptyDv Oct 22, 2010 4:39 am

-És que vull probar noves experiències. I acesta i es millor que la caiguda lliure del port aventura, és adrenalina pura! així no m'atureu que vull fer-ho i porto donant voles una setmana sensera.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Observant l'alba Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant l'alba   Observant l'alba EmptyDv Oct 22, 2010 4:57 am

- Experiencies noves...- vaig dir- Be, si vols llançar.te almenys lligat amb una corda o agafa l'escombra i posat de peu.- vaig dir pensant més coses per a llevar-li la idea del cap- A més si et tires, no te gracia, perque si t'agrada no ho podras tornar a provar estas puff, ja estas morta, però si ho fas amb una corda, be, pots tornar-ho a fer.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Observant l'alba Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant l'alba   Observant l'alba EmptyDv Oct 22, 2010 8:11 am

-No no no. Sense corda. Els que ho fan en corda o escombres són els cobards que no els hi agrada els risc. Jo ho vull fer a lo vivo.
I si em moro, mira tu! un altre experiència nova. Perquè t'has preguntat que hi ha després de la mort?
Em vaig colocar una mica més endevant.
-Aparteu-vos que faig el compte en rera.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Observant l'alba Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant l'alba   Observant l'alba EmptyDs Oct 23, 2010 2:03 am

- Jo me tire amb corda o amb escombra i no soc un covard.- vaig dir fent-me el indignat- Però estas segura que et vols tirar? Pensa que encara et queden mooltes coses per fer, si et tires no les podras disfrutar.- vaig mirar a Celo- En serio, no et tires i si ho fas....- vaig dir traient la vareta.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Observant l'alba Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant l'alba   Observant l'alba EmptyDs Oct 23, 2010 2:15 am

-Ni ho intentis- vaig dir treien també la meva vareta- puc ser estupida amb magimàtica, però sóc molt bona amb encanteris.
El vaig apuntar amentçadorment.
-Ara et dire el que faré- vaig dir a poc a poc- t'estaborniré i després em tirarè i tu no hi podràs fer-hi res. Ixí que si no vols despertar-te al cap d'una estona i veure que estas en un llit de l'infermeria, et recomano que avaxis la vareta. Per molt guapo que siguis no deixeré que m'espatllis aquest moment.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Observant l'alba Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant l'alba   Observant l'alba EmptyDs Oct 23, 2010 2:21 am

- Qui diu que jo no soc bo?- vaig dir també apuntant-la amb la vareta.- Pot ser soc jo el que te estarboneix i et duu a la infermeria.- vaig dir mentres em posava be a la barana.- I gràcies per el complit..- vaig dir mirant.la- No et vas a tirar.- vaig dir baixant un poc la vareta, però encara atent.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Observant l'alba Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant l'alba   Observant l'alba EmptyDs Oct 23, 2010 8:55 pm

-No sabia que fer els dos estaven... com bojos!!! vaig treure la bareta lentament sense que cap dels dos s'ensdones, la tenia que tenia a ma per si passava alguna cosa...

-Vingan pareu ya, edgar tu no l'amenacis, i tu vaixa d'aqui!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Observant l'alba Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant l'alba   Observant l'alba EmptyDg Oct 24, 2010 9:02 am

-[i]Expulsiarmus-[b]vaig diir, ràpidament. I les dues varetes van seltar per els altres- Ja ja- vaig riure veient-los sense vareta- Chao, bambinos!- i els hi vaig llençar un peto avans de saltar.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Observant l'alba Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant l'alba   Observant l'alba EmptyDg Oct 24, 2010 9:48 am

Vaig agafar la vareta abans que caiguera a terra. Aleshores em vaig asomar i vaig vore com la Celo caía ràpidament cap al terra.

- Levicorpus!- vaig dir apuntan-la. La Celo es va quedar flotant.- Però tu estas be del cap!- vaig dir.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Observant l'alba Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant l'alba   Observant l'alba EmptyDl Oct 25, 2010 12:58 am

-A tu que t'importa si estic bé del cap?!!-li vaig etzivar enfadada.-que t'inporta el que faci?!. Si et penses que perquè estigui levitant no em podré tirar, vas molt equivocat! Hi han més dies a l'any! i més torres!- volia tirar-me avui fos com fos, si no ho aconseguia em tiraria un altre dia. Per molt guapo que fos aquell noi i per molt que menelagres de estar a la mateixa recidència ho pagaria car si avui no em deixava tirar-me.
-[i]Petrificus totalus- vaig cridar apuntan-lo..
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Observant l'alba Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant l'alba   Observant l'alba EmptyDl Oct 25, 2010 5:53 am

-Peró que fas????

Vaig veure que la cole estava completament disposada a llençar-se, I ara que podia fer m'havia quedat sense vareta!!
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

Observant l'alba Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant l'alba   Observant l'alba EmptyDl Oct 25, 2010 6:46 am

Tan bon punt vaig arribar a la torre, vaig veure que alguna cosa no rutllava, la noia de hufflepuff estava disposada a matar a la de Gryffindor, sense pensarm-ho dos cops vaig treure la vareta.
-Petrificus totalus- vaig exclamar, l'encanteri va tocar de ple a la Hufflepuff que va caure com un cos mort a terra- em penso de despres et fara mal el cap- vaig dir-li, després vaig murmurar el contra encantera per la noia de Gryffindor.
-Estas bé?- li vaig preguntar.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Observant l'alba Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant l'alba   Observant l'alba EmptyDl Oct 25, 2010 6:54 am

si, molt bé!!! buenu.. adeu Edgar i que et curis Celo, anem Rapunzel???

Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

Observant l'alba Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant l'alba   Observant l'alba EmptyDl Oct 25, 2010 6:58 am

-Si, habia vingut a veure la sortida del sol, però... pel que veig no serà possible- vaig dir-li mig rient- qui es aquella noia? perquè no li caus bé?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Observant l'alba Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant l'alba   Observant l'alba EmptyDl Oct 25, 2010 7:02 am

No, si que li caic bé, lu que passa és que l'edgar i jo estavem aqui parlant i de cop a vingut aquesta noia i ens a dit que es volia suicidar, em intentat pararla i.. mira com a quedat l'edgar!!!! sort que has vingut que sino jo hages quedat igual o pitjor, Anem i millor portem-los als dos a la infermeria!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

Observant l'alba Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant l'alba   Observant l'alba EmptyDl Oct 25, 2010 7:04 am

-d'acord- vaig dir-li- un levicorpus i cap a l'enfermeria.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Observant l'alba Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant l'alba   Observant l'alba EmptyDl Oct 25, 2010 7:18 am

Dacord!!, millor fes-lo tu, no s'em donen molt bé a mi, a saber que fare amb els seus cossos....

buenu... anem
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

Observant l'alba Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant l'alba   Observant l'alba EmptyDl Oct 25, 2010 7:30 am

-Levicorpus- vaig mussitar apuntant al cos de l'Edgar.
-Levicorpus- vaig cridar apuntant ala noia, ja no em queia bé. els dos cossos es van enlairar.
-Anem Sally ells ens seguiran- vaig dir-li,els dos cosos flotants anaven darrera nostre.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Observant l'alba
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Observant les estrelles [James]
» Observant éssers inanimats sense cap gràcia

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Torre d'Astronomia-
Canviar a: