Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Observant éssers inanimats sense cap gràcia HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Observant éssers inanimats sense cap gràcia HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Observant éssers inanimats sense cap gràcia EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Observant éssers inanimats sense cap gràcia EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Observant éssers inanimats sense cap gràcia EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Observant éssers inanimats sense cap gràcia EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Observant éssers inanimats sense cap gràcia EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Observant éssers inanimats sense cap gràcia

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Observant éssers inanimats sense cap gràcia Empty
MissatgeAssumpte: Observant éssers inanimats sense cap gràcia   Observant éssers inanimats sense cap gràcia EmptyDj Nov 04, 2010 2:43 am

Estava allà a l'hivernacle, aburrida, observant aquelles cose verdes sense gràcia, que no es movien a no ser del vent.
M'hauria agrada veure mandràgores, però no em venia de gust... No en aquells moments.

Em vaig passejar amunt i avall per entre les files de plantes aburrides, buscant algun insecte o una cosa una mica més divertida. I, vés per on, si que em vaig trobar un animaló... Una serp. ¬¬'

- Hola - vaig dir, secament.


Editat per darrera vegada per Allie Lovegood el Dj Nov 04, 2010 6:38 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Observant éssers inanimats sense cap gràcia Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant éssers inanimats sense cap gràcia   Observant éssers inanimats sense cap gràcia EmptyDj Nov 04, 2010 2:54 am

- Ei, Lovegood - vaig dir -. Es pot saber què fas, aquí a l'hivernacle?

Estava molt content; suposo que perquè encara tenia en ment el que havia passat el dia anterior, a la Sala de Trofeus. Ni tan sols la Lovegood seria capaç d'espatllar-ho... O això creia.

- A part d'obstaculitzar, vaja...
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Observant éssers inanimats sense cap gràcia Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant éssers inanimats sense cap gràcia   Observant éssers inanimats sense cap gràcia EmptyDj Nov 04, 2010 2:58 am

- Que què faig? Doncs estic entrenant per al partit de quidditch, no et fot?

Llavors va dir no se què d'obstaculitzar.

- Oh! Perdoni el senyor! Que potser volia passar a algun lloc i jo l'estic obstaculitzant? Ah, clar... No recordava que el que obstaculitza aqui ets tu!
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Observant éssers inanimats sense cap gràcia Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant éssers inanimats sense cap gràcia   Observant éssers inanimats sense cap gràcia EmptyDj Nov 04, 2010 3:08 am

- No, t'equivoques. La que destorba sempre ets tu, nena - vaig dir, avorrit -. I a sobre vas de guai.

Vaig agafar-la del coll de la camisa i la vaig portar a fora, aixecant-la de terra.

- Hi ha gent que intenta treballar, aquí. Fot el camp...
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Observant éssers inanimats sense cap gràcia Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant éssers inanimats sense cap gràcia   Observant éssers inanimats sense cap gràcia EmptyDj Nov 04, 2010 3:22 am

OO! El molt cafre em va agafar pel coll de l'uniforme i em va aixecar pel coll, apartant-me.

- Seràs...!

El Fortin em va deixar al terra. El vaig mirar, fulminant-lo.

- Fortin... Així que treballant, eh? Saps què és molt interessant?

Vaig agafar un grapat de fertilitzant per a les plantes

- Doncs és molt interessant saber per a què serveix el fertilitzant.

I amb un moviment ràpid li vaig estampar el grapat pudent a la camisa.

- Ai, perdó, m'ha caigut... - vaig fer, posant cara de bona nena
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Observant éssers inanimats sense cap gràcia Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant éssers inanimats sense cap gràcia   Observant éssers inanimats sense cap gràcia EmptyDj Nov 04, 2010 4:48 am

Vaig treure la vareta. M'estava començant a enfadar. I la Lovegood hauria de saber més bé que ningú, a part de l'Agatha, que no era bona idea fer-me enfadar.

- Purgo - la camisa va quedar com nova -. Tu, nena estúpida i insolent... Més et val no ficar-te pel meu camí.

Vaig posar-me els protectors auditius (per les mandràgores) i li vaig fer una mirada d'advertència a la nena, senyalant la mandràgora que em disposava a fer servir. "No li hauries de dir res; que els plors de la mandràgora la deixin inconscient unes quantes hores...", vaig pensar per un instant.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Observant éssers inanimats sense cap gràcia Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant éssers inanimats sense cap gràcia   Observant éssers inanimats sense cap gràcia EmptyDj Nov 04, 2010 5:38 am

Vaig mirar les protectors que es posava.

- Et creus que soc imbècil o què? Soc Ravenclaw i faig quart. Les mandràgores les treballem a segon, noi. I no tinc mala memòria...

Vaig mirar per tot l'hivernacle, buscant uns altres protectors, però no n'hi havia. Merda, merda, merda!

- Kikus Fortin, no toquis la mandràgora... No... La... Toquis...

Llavors vaig pensar... Si ell no tenia protectors, no tocaria la mandràgora...

- Accio protectors!

Van venir volant cap a mi, i els vaig llançar lluny i alt, a una prestatgeria on cap dels dos arribavem.

- Igualtat de condicions, Fortin...
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Observant éssers inanimats sense cap gràcia Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant éssers inanimats sense cap gràcia   Observant éssers inanimats sense cap gràcia EmptyDj Nov 04, 2010 6:07 am

"Tu ho has volgut", vaig pensar. Vaig apuntar-me a mi mateix amb la vareta, fent un moviment ràpid.

- Exsurdo - en aquell moment no sentia res; no m'afectaria el plor de la mandràgora.

La planta era jove, encara, o sigui que no seria perillosa. Només la deixaria inconscient uns minuts...
Vaig arrencar la planta del test. Immediatament vaig veure com el bebè-planta començava a cridar, desconsolada; ho vaig veure, però no ho vaig sentir. La noia es va posar pàl·lida.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Observant éssers inanimats sense cap gràcia Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant éssers inanimats sense cap gràcia   Observant éssers inanimats sense cap gràcia EmptyDj Nov 04, 2010 6:19 am

No! No, no, no, no, no!!!

- Cabron! Cabron de merda!

Em trobava malament, el cap em feia voltes... Vaig acostar-me amb les mans a les orelles cap a on era el Fortin, intentant evitar, en va, sentir a la planta.

- Ets... Ets...

Llavors vaig decidir no recorrer a la màgia... Amb totes les meves forçes li vaig clavar una patada als collons, d'aquelles que dius: "Cony, no soc un home, però segur que deu fer mal". El vaig mirar, amb odi, encara que estava molt marejada.

- No sempre... fa... falta... màgia... per... vèncer...

I vaig caure a terra, marejada, incapaç de mantenir-me, però mirant satisfeta la cara del Fortin... Dolor.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Observant éssers inanimats sense cap gràcia Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant éssers inanimats sense cap gràcia   Observant éssers inanimats sense cap gràcia EmptyDj Nov 04, 2010 6:35 am

Vaig veure com, repentinament i abans de desmaiar-se, venia cap a mi i em va clavar una patada als ous. Vaig notar una intensa fiblada i vaig caure a terra, de genolls.

La noia va perdre el coneixement, amb un somriure forçat a la cara. Un somriure que semblava una ganyota com la que tenia jo a la cara. Vaig respirar profundament i, al cap d'alguns minuts, vaig ser capaç d'aixecar-me. Ja em trobava millor. Vaig recollir les coses i vaig sortir, adolorit, deixant la noia allà terra.

I el pitjor era que no havia aconseguit els ingredients que necessitava per pocions...

[Surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Observant éssers inanimats sense cap gràcia Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant éssers inanimats sense cap gràcia   Observant éssers inanimats sense cap gràcia EmptyDj Nov 04, 2010 7:43 am

Estava observant de lluny tot el que havia passat amb l'Allie i el Kikus, i quant ella va caure al terra no vaig poder evitar anar a recollir-la.

-Allie!!! Estas bé?? respon!!!-

L'Allie no responia, vaig decidir quedar-me allà uns minuts aveure si tornava al mont real!!
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Observant éssers inanimats sense cap gràcia Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant éssers inanimats sense cap gràcia   Observant éssers inanimats sense cap gràcia EmptyDj Nov 04, 2010 8:54 am

Estava buscant la Georgia, que feia un munt que no la veia i vaig provar sort als hivernacles, perquè a la biblioteca no hi podia entrar. En entrar vaig veure la Sally arraulida a terra, aguantant algú que duia una bufanda de Ravenclaw.

- Sally, què ha passat?

Em vaig acostar corrent i vaig veure que era l'Allie. La primera reacció va ser que m'entrés el panic. No... l'Allie no... Esverada, m'hi vaig llançar i li vaig posar la mà al coll.

"Ufffffff"

- Ostres, per un moment he pensat que... - vaig empassar saliva-. És igual. Prefereixo oblidar-ho.

Vaig treure'm la vareta de la túnica i la vaig apuntar a l'Allie.

- Animo restituo!

L'ALlie va anar obrint els ulls mica en mica. Només vaig preguntar una cosa.

- Qui?

Algú me les pagaria per allò...
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Observant éssers inanimats sense cap gràcia Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant éssers inanimats sense cap gràcia   Observant éssers inanimats sense cap gràcia EmptyDj Nov 04, 2010 9:06 am

Vaig obrir els ulls de mica en mica, encara una mica marejada. Estava confusa i el cap em feia voltes. Em vaig intentar aixecar, però vaig sentir un dolor punxant al peu dret. Devia ser un esguinç per caure malament, ja m’havia passat altres vegades. Però aquell cop feia més mal. Mirant-me l'Agatha vaig deduir que si li deia en aquells moments que havia estat el Fortin marxaria corrents a carregar-se’l, deixant-me sola amb la Sally, així que li vaig dir:

- Agatha, t'importa acompanyar-me a la infermeria i allà parlem? Crec que tinc alguna cosa lletja al peu...
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Observant éssers inanimats sense cap gràcia Empty
MissatgeAssumpte: Re: Observant éssers inanimats sense cap gràcia   Observant éssers inanimats sense cap gràcia EmptyDj Nov 04, 2010 9:10 am

- Vull el nom a canvi, per això - li vaig dir, ajudant-la a aixecar-se-. No podràs anar caminant, oi? Espera... Accio Raigdefoc!

Va aparèixer en cosa d'un minut.

- Au, puja darrere meu - li vaig dir, ajudant-la a passar la cama a l'altre cantó, i vam marxar a infermeria.

[sortim del tema]

OFF: sally, si vols pots venir a infermeria.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Observant éssers inanimats sense cap gràcia
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Observant l'alba
» Observant les estrelles [James]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Hivernacles-
Canviar a: