Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Posats a oblidar, acabem de treure tota la merda... U.U' - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Posats a oblidar, acabem de treure tota la merda... U.U' - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Posats a oblidar, acabem de treure tota la merda... U.U' - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Posats a oblidar, acabem de treure tota la merda... U.U' - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Posats a oblidar, acabem de treure tota la merda... U.U' - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Posats a oblidar, acabem de treure tota la merda... U.U' - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Posats a oblidar, acabem de treure tota la merda... U.U' - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Posats a oblidar, acabem de treure tota la merda... U.U'

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

Nombre de missatges : 1959

Posats a oblidar, acabem de treure tota la merda... U.U' - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Posats a oblidar, acabem de treure tota la merda... U.U'   Posats a oblidar, acabem de treure tota la merda... U.U' - Página 2 EmptyDl Gen 24, 2011 11:41 am

Vaig sentir com gemegava cada vegada més fort, fins que va arribar a l'orgasme i, mentre cridava, em va esgarrapar. No gaire fort, la veritat. Va ser més excitant que dolorós.
El que m'estava fent era increïble. No sé si creure'm que va ser la primera fel·lació que va fer, perquè a mi em va deixar com nou. No sé quanta estona va passar així, però al seu tercer orgasme em vaig aixecar i em vaig posar de cares a ella, estirat al seu costat.

Estava tremendament excitat, i ella també. Vaig tornar a ella i li vaig fer un petó, apassionat, abans de parlar-hi.

- T'has adonat que les dues vegades que hem fet l'amor (comptant que aquesta no se'n vagi en orris) ho hem fet al damunt d'una taula on normalment hi ha menjar? - vaig riure, mig irònicament, abans de tornar-li a fer un petó.

Vaig tornar als seus pits, intentant mantenir l'excitació dels dos. Veure com s'arquejava i es contreia quan li venien onades de plaer, mentre jo li llepava els mugrons i li acariciava els pits, m'excitava moltíssim. I és obvi que a ella també.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

Nombre de missatges : 1411
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

MissatgeAssumpte: Re: Posats a oblidar, acabem de treure tota la merda... U.U'   Posats a oblidar, acabem de treure tota la merda... U.U' - Página 2 EmptyDj Gen 27, 2011 11:12 pm

OFF: Perdóoooo per trigar tant a contestar! >.<

ON:

Quan es va tornar a girar de cara a mi, jo encara estava excitadíssima. E, va comentar que sempre ho acabàbem fent en una taula.

- Ja... - vaig dir mentre ell tronava al meus pits... era genial que li agradessin tant-. Seria una mica complicat anar a la teva habitaci´o a la meva junts... Però que si no vols, ho deixem aquí i jo marxo, eh?

Vaig riure, gaudint de la seva llengua i els seus llavis que recorrien el meu cos. Els millors preliminars de la història. Tot i així anava tant calenta que ja tenia ganes de passar al següent. El vaig estirar cap a mi per fer-li un petó apassionat, electritzant, prement-lo contra mi, indicant-li el que m'estava morint de ganes que em fes.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

MissatgeAssumpte: Re: Posats a oblidar, acabem de treure tota la merda... U.U'   Posats a oblidar, acabem de treure tota la merda... U.U' - Página 2 EmptyDg Gen 30, 2011 11:47 pm

Em va estirar cap a ella, per fer-me un petó, i em va indicar sense fer servir cap paraula el que volia que fes.
Vaig somriure, com assentint, i vaig posar-me còmode, damunt seu, sense aixafar-la. Vaig agafar-me el penis amb la mà, ajudant-me a trobar el forat, i quan per fi vaig trobar-lo vaig empènyer, amb suavitat però sense parar, lentament.

Vaig deixar anar un gemec, quasi inaudible, de plaer, mentre ella feia el mateix a més volum. De seguida vaig començar amb un bombeig rítmic, entrant i sortint, amb un moviment de pelvis. Les meves mans van començar a acariciar-la, mentrestant, i vaig acostar-me a ella per fer-li un petó, apassionat.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

Nombre de missatges : 1411
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

MissatgeAssumpte: Re: Posats a oblidar, acabem de treure tota la merda... U.U'   Posats a oblidar, acabem de treure tota la merda... U.U' - Página 2 EmptyDl Gen 31, 2011 8:02 am

Vaig emetre un gemec de plaer quan em va penetrar i em vaig apressar a
segur-li el ritme, movent la pelvis també, i respirant amb dificultat.
Tot i l'esforç, no hi havia res més meravellós. No podia recordar quan
feia que ansiava tornar a sentir aquesta sensació, això que només ell
m'havia fet sentir i que no s'havia repetit més d'ençà d'aquell primer cop. Tot i que
la veritat és que hi havia somiat sovint.

Gemegava inconscientment al ritme de les seves embestides, mentre ell em besava i m'acariciava i jo recorria amb les mans els seus braços muculosos, la seva esquena i el seu cul, acompanyant-lo en el moviment. De mica en mica se'm va quedar la ment en blanc, i em vaig deixar portar pel moment.

-Oh... Sí... Fortin... No paris...
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

MissatgeAssumpte: Re: Posats a oblidar, acabem de treure tota la merda... U.U'   Posats a oblidar, acabem de treure tota la merda... U.U' - Página 2 EmptyDt Feb 01, 2011 9:04 am

Va gemegar, més alt que jo, i va començar a moure la pelvis al mateix ritme que jo. Uf, que en feia de temps que no disfrutava com aleshores. Des d'aquella nit al Gran Saló, damunt la taula dels professors, que m'havia hagut de resignar a somiar-lo, fos dormint o fos despert.
Vaig accelerar el ritme de les envestides, sense parar de fer-li petons i carícies, i notant les seves mans recórrer el meu cos.

- No penso fer-ho... - em vaig sorprendre: estava aguantant més que la primera vegada, amb l'Ursula, o que la nostra primera vegada a la taula dels professors.
Tornar a dalt Ir abajo

Posats a oblidar, acabem de treure tota la merda... U.U'
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2