Qui està Connectat | En total hi ha 39 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 39 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Intentant patinar | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Intentant patinar Dj Gen 13, 2011 5:30 am | |
| - No em penedire mai Mr. Poynter.- vaig dir.- És més Mr Poynter si alguna vegada, cosa que crec impossible, em penedisc d'aquesta decisió te voste la meua aprobació per a fer el que crega més convenient.- vaig dir.- Ara acceptaria voste, oh gran senyor,- vaig dir somrient.- passejar una ultima vegada per el gel amb aquesta gentil dama? | |
| | | Thomas Poynter Setè curs
Nombre de missatges : 684 Fecha de inscripción : 17/10/2010 Edad : 28
Estatus Estudis: MAG Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Intentant patinar Dv Gen 14, 2011 5:27 am | |
| -No puc fer més sinó dir que accepto delerós la seva proposta. -Vaig dir-li, agafant-li una mà i fent una reverència.-Mmm.. així que tirem, no?-Vaig dir-li, en veient que es quedava parada.
Vam començar a patinar, ella amb més estil que jo (cosa òbvia, però en fi..), i ara ja sense cap caiguda vam poder anar resseguint la vora del llac, i de tant en tant anar cap al mig i llavors tornar-nos a allunyar. Això sense deixar-la de la mà en cap moment. | |
| | | Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Intentant patinar Dv Gen 14, 2011 5:32 am | |
| Varem patinar per el llac sense caure, agafats de la mà, patinant per un precios paissatge nevat.
- Anem prou bé, i no se hem caigut. Això vol dir que estem complementats.- vaig dir somrient.
Aleshores sense donar-me compte d'on posava el peu, el vaig posar en una banda on el gel no era molt dur. Aquest es va trencar i em vaig mullar tot el peu i per poc no caia jo raere, menys mal que estava agafada a la seua mà.
- Estic bé.- vaig dir intentant treure el peu. | |
| Assumpte: Re: Intentant patinar Dv Gen 14, 2011 5:38 am | |
| Vaig notar una petita estrebada de la Sam i al girar-me vaig veure que tenia un peu dins l'aigua. El gel se l'hi havia trencat.
-T'has fet mal? -li vaig demanar, ajupint-me per mirar de treure-li jo al veure que ella no podia.
El peu l'hi havia entrat per un forat que es devia haver fet al passar-hi ella per sobre, i semblava ser que el gel no era tant gruixut com hauria hagut de ser. Vaig trencar amb un puny els costats per on veia que el patí estava encallat, i al cap d'uns quants cops el forat ja tenia la forma optima per què pogués sortir sense que s'encallés.
-Millor que ens apartem d'aquest sector, si no està gaire gelat... | |
| Assumpte: Re: Intentant patinar Dv Gen 14, 2011 5:46 am | |
| Vaig treure el peu del gel, amb compte de no tornar a caure.
- No, estic bé- vaig dir.-Si, sera millor tornar on estavem al princpi.- vaig dir mirant-me el camal del pantalo, el qual estava xopat.- No vaja a ser que ens fem mal.- es varem dirigir al punt de partida.- Veus? Jo també caic al gel.
Em vaig tornar a mirar la cama.
- Et puc dir que l'aigua està fresqueta.- vaig dir somrient. | |
| Assumpte: Re: Intentant patinar Dv Gen 14, 2011 5:59 am | |
| Vaig mirar-me-la rient.
-Així que fresqueta...-vaig dir, rementant el cap sense parar de somriure.
Vam alunyar-nos del forat, anant així cap al lloc del principi.
Al cap d'una estona patinant, vam decidir de parar. Els dos ja començavem a estar cansats.
Vaig anar cap a la vora, i assentant-me sobre l'herba plena de neu, on em vaig treure els patins (que ara ja sabia com anàven). Els hi vaig netejar el gel que hi havia quedat i encara assentat, vaig pensar en què podiem fer.
-Idees per fer alguna cosa? | |
| Assumpte: Re: Intentant patinar Dv Gen 14, 2011 6:03 am | |
| Em vaig llevar els patins i em vaig posar les sabatilles i li vaig passar les seues.
- Mmm.... doncs....- vaig dir pensant.- Tu no deies que volies anar algun dia al banym dels monitors?- vaig dir somrient.- Podem anar d'excursio, ens donem un bany, l'aigua està calenta.- vaig dir.- Si vols, sino doncs podem anar a donar una volta. | |
| Assumpte: Re: Intentant patinar Dv Gen 14, 2011 6:11 am | |
| -Val, perfecte-vaig fer, somrient. Vaig aixecar-me, penjant-me els patins a l'esquena. Seguidament li vaig donar la mà a la Sam i la vaig ajudar a aixecar-se.
-Bé, doncs tu diràs cap a on s'ha d'anar..!- vaig dir-li, preparat per deixar-me guiar. | |
| Assumpte: Re: Intentant patinar Dv Gen 14, 2011 6:15 am | |
| - Doncs anem cap al castell. Despres ja et dire on esta el super bany secret.- vaig dir rient.
Varem tirar cap al castell amb els patins a la mà i al arribar ens varem dirigir cap el bany.
[TEMA TANCAT] | |
| | | | Intentant patinar | |
|