Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Intentant estudiar HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 6 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 6 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Intentant estudiar HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Intentant estudiar EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Intentant estudiar EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Intentant estudiar EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Intentant estudiar EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Intentant estudiar EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Intentant estudiar

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Intentant estudiar Empty
MissatgeAssumpte: Intentant estudiar   Intentant estudiar EmptyDg Nov 07, 2010 9:16 am

Vaig entrar a la biblioteca. Últimament no hi havia pogut anar gaire, perquè hi havia molt guirigall aquells dies... Però, per fi, la biblioteca tornava a ser un lloc tranquil, el refugi de qualsevol persona intel·ligent.

- Home, sweet home... - vaig murmurar per mi mateix.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Intentant estudiar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Intentant estudiar   Intentant estudiar EmptyDg Nov 07, 2010 9:24 am

Vaig treure el cap des de fora de la biblioteca, per veure si Madame Pince hi era. Vaig entrar després de comprovar que devia estar a una altre banda, perduda entre els llibres. Només anava a buscar un llibre, però veure el Bohr allà... No ho vaig poder resistir.
-Hola!- Vaig cridar, bastant fort, aixecant la mà i agitan-la- Com estem!?
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Intentant estudiar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Intentant estudiar   Intentant estudiar EmptyDg Nov 07, 2010 9:29 am

"Oh, no", vaig pensar, desesperat, quan vaig sentir el crit de l'Eileen. Vaig aixecar-me i vaig anar cap a ella, quasi de puntetes, intentant no fer soroll.

- Eileen! Es pot saber què fots? - vaig dir-li, fluixet, però emprenyat -. No et pots posar a cridar a la biblioteca...!

Vaig mirar al meu voltant; si Madame Pince em veia relacionant-me amb ella, em fotria fora.

- Mira, Eileen... Ja estic prou liat, o sigui que si necessites res agafa-ho i marxa, eh?
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

Intentant estudiar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Intentant estudiar   Intentant estudiar EmptyDg Nov 07, 2010 9:35 am

Vaig arribar a la biblioteca, basicament perque m'aburria i em venia de gust molestar als empollons de Ravenclaw, em va anar que ni pintat només entrar vaig veure a la Eileen i al Bohr.
-Que passa parelleta-vaig dir irònica- que us declareu el vostre amor llegin llibre o com va això.- vaig riure- purria- vaig murmurar- mai estaran a la teva altura.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Intentant estudiar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Intentant estudiar   Intentant estudiar EmptyDg Nov 07, 2010 9:43 am

-Amb el Bohr?- Vaig preguntar, arquejant una cella.- No, Déu meu, això sí que no. - Vaig afegir, posant cara de fàstic- I tu com vas amb el Fox?- Vaig preguntar, enrecordant-me del que vaig sentir a la foguera de l'altre dia- Ha te l'has follat, puteta? ^^

(OFF: Si ara he sentit lo de la foguera. Sóc un ninja! Si no us va bé, edito)
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Intentant estudiar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Intentant estudiar   Intentant estudiar EmptyDg Nov 07, 2010 9:50 am

- Jo, amb l'Eileen? No, gràcies, la Lils i jo estem molt bé - vaig dir -. Però no tant com tu i el Fox, oi?

Vaig quedar-me-la mirant, molest. M'havien interromput la meva estona d'estudi, i això era intolerable.

- Li hauries de dir que la pròxima vegada que et folli, ho faci amb més ganes, a veure si et desfogues i deixes d'emprenyar.

Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

Intentant estudiar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Intentant estudiar   Intentant estudiar EmptyDg Nov 07, 2010 9:58 am

-Així que estas amb una lleoneta- vaig dir rient- ja li diré que se't folli qualsevol dia d'aquests aveure si deixes de ser un amargat que es passa la vida a la Biblioteca...- olé tu Rapunzel- i Tyler, no és de la teva incumbència si el Jackie i jo hem fet l'amor o no. OFF: que cursi m'ha quedat. ON:- Però t'asseguro que quan trobi un tio que s'adigui al teu estatus t'en enviaré per musol, clar que, pot ser que tardi... anys.- i amb una ma em vaig airejar els cabells.- Qui no té el que fa falta no ho té i que ho té neix amb ell, per això ens caracteritzem els Slytherin.- vaig dir-los amb cara de fàstic- sou tan llestos que sembleu subnormals, sempre tancats a la biblioteca estudiant...
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Intentant estudiar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Intentant estudiar   Intentant estudiar EmptyDg Nov 07, 2010 10:05 am

-Hi ha una gran diferència entre ser amargat i intel·ligent- Vaig començar a dir- Jo sóc intel·ligent, i vinc a la biblioteca a buscar llibres per aumentar més els meus coneixements. I tu ets la amargada que vens a la biblioteca a fotre als altres perquè no tens gaire vida més ^^- Vaig finalitzar, amb un somriure- I, Jackie? Per l'amor de Déu, crec que vaig a potar.
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Intentant estudiar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Intentant estudiar   Intentant estudiar EmptyDg Nov 07, 2010 10:22 am

- M'estimo més estar amb una lleoneta i estar-hi bé, que estar amb un imbècil i que et deixi per qualsevol que tingui més bon polvo que tu. - vaig dir, mirant-la -. Cosa que no costa gaire...

I aleshores es va ficar amb la intel·ligència.

- No, som intel·ligents i ens fiquem en l'únic lloc on sabem que vosaltres no acostumeu a entrar... - vaig dir, cansat.
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

Intentant estudiar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Intentant estudiar   Intentant estudiar EmptyDg Nov 07, 2010 10:31 am

-Us equivoqueu els dos, de mig a mig, primera, si els slytherin venim aqui, es perque sabem que hi sereu i perque us volem molestar, esque sembla que encara no ho hagueu pillat, sou curtets o qué.- vaig mirar-los- perdona,- vaig dir mirant al James- per saber si tinc o no un bon polvo, primer ho hauries de comprovar, cosa que dubto molt que facis.- vaig riure- m'aburriu, ja ni tan sols molestar als Ravenclaw es divertit- vaig bufar- va lieu-vos que així em donareu alguna cosa de que parlar, si us en esteu morint de ganes s'us veu als ulls.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Intentant estudiar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Intentant estudiar   Intentant estudiar EmptyDg Nov 07, 2010 10:37 am

-Es veu d'una hora lluny que no tens un bon polvo, carinyo ^^- Vaig contestar-li somrient. Després va afegir alguna cosa sobre liar-nos. Liar-nos? Espera, pense'm-hi una mica: Jo i el Bohr? Ni boja, abans em tirava a un Slytherin. Vaig fer veure que m'agafaven nàuseas- Déu meu, entre el teu olor de rata putrefacte d'Slytherin i la teva proposta de que em lii amb el Bohr, crec que m'estan agafant ganes de vomitar. - Vaig començar a fer veure que m'agafaven arcades, mentre em subjectava amb una mà a una estanteria.
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

Intentant estudiar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Intentant estudiar   Intentant estudiar EmptyDg Nov 07, 2010 10:40 am

-Així que es veu d'una hora lluny que tinc mal polvo- vaig dir rient- bé tu mateixa, quan trobis al Jack li preguntes, a veure si ell pensa el mateix.-i va fer veure que vomitava- va no facis teatre, que es veu d'una hora lluny que vas necessitada.- vaig dir-li amb confiança.
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Intentant estudiar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Intentant estudiar   Intentant estudiar EmptyDg Nov 07, 2010 10:57 am

- Doncs mira, si segons tu va tan necessitada, potser li haurem de dir al teu amiguet Jackie que li faci una visita, no creus? - vaig dir-li -. A veure si així obre els ulls i s'adona amb què s'està ficant al llit...

Vaig mirar-la, amb fàstic. Realment, hi havia pocs Slytherin que no em fessin fàstic, però aquella era... Puagh!
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Intentant estudiar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Intentant estudiar   Intentant estudiar EmptyDg Nov 07, 2010 11:02 am

-La meva vida sexual és prou activa(Més que la teva, en realitat), gràcies ^^- Vaig respondre- I no, Bohr, no penso tirarme a un Sly, i menys si te tan mal gust de ficar-se al llit amb aquesta rata- Vaig dir, mirant-lo a la cara.

Vaig quedar-me mirant a la Davies un moment, i vaig afegir, com si acabés de tindre una inspiració divina:- Realment, ets fastigosa, Davies ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

Intentant estudiar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Intentant estudiar   Intentant estudiar EmptyDg Nov 07, 2010 11:20 am

-Bah, no valeu la pena, ni tu Bohr, ni tu Tyler, empollons...- estava a punt de sortir de mi mateixa aixi que vaig girar cua i airejant els meus llargs cabells me'n vaig anar.
-Fins mai.- vaig dir amb veu de fàstig.

[SURTO DEL TEMA]
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Intentant estudiar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Intentant estudiar   Intentant estudiar EmptyDl Nov 08, 2010 1:09 am

-Això espero, Davies! ^^- Vaig dir,quan ella es va acomiadar dient Fins mai. Vaig mirar al Bohr, i vaig aixecar la mà- Choca esos cinco!- Vaig dir-li, somrient. I després em vaig posar a canturrejar, encara que sabia que em fotria la bronca per estar cantant a la Biblioteca: - La Slytherin s'ha anat, l'hem guanyat...
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr


Nombre de missatges : 898
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 31
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

Intentant estudiar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Intentant estudiar   Intentant estudiar EmptyDl Nov 08, 2010 4:32 am

Vaig somriure. En aquell moment, l'adrenalina d'haver deixat malament aquella serpota em superava.

- Ben fet, Eileen... - vaig dir-li, content -. A veure si ens deixen tranquils, aquests Slytherin.

Vaig tornar cap a la taula, però abans de fer-ho vaig tornar a dir-li una cosa a l'Eileen.

- I tranquil·la, fes el que vulguis. Al costat d'aquella serp, tu ets més pacífica que algú de Greenpeace.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Intentant estudiar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Intentant estudiar   Intentant estudiar EmptyDl Nov 08, 2010 4:55 am

-Déu meu, no m'ho puc creure!- Vaig dir, fent veure que estava escandalitzada- Tens febre, Bohr? Et trobes bé?- Vaig preguntar, mentre donava voltes mirant estanteries- O és, potser, que estàs començant a madurar? ^^- Vaig afegir, rient-me, mentre treia un llibre de l'estanteria i em posava a mirar-lo. Vaig decidir agafar aquell i em vaig acomiadar del James- Bé, Bohr, porta't malament, fes alguna tonteria i insulta Slytherins. Ens veiem! ^^- Vaig decidir tornar cap a la Sala Comuna, a començar-me el llibre.

[Surto del tema]

OFF: Tanques, no, F? ^^

Tornar a dalt Ir abajo
 
Intentant estudiar
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Intentant patinar
» Intentant relaxar-me...
» Intentant ajudar la Rue [Jake]
» Intentant solucionar errors
» Intentant fer alguna cosa útil

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Biblioteca-
Canviar a: