| Drinking Game (Cap d'any) | |
|
+11Gisèlle Possesseur Samanta Williams Rapunzel Davies Kikus Fortin Emily Blake James Bohr Erik Lestrange Ursula Black Eileen Tyler Lex Lupin Agatha Black 15 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
Estatus Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 05, 2011 6:17 am | |
| "Molt oportú, en Fox..." vaig pensar mentre arribava el noi. L'Allie es va posar del tot vermella, i la Lestrange va començar a dir disbarats. Decidit a desviar l'atenció d'aquell secretet (ja que s'estava muntant una bona entre les tres noies, que es discutien sobre què era més fort), vaig agafar els daus i vaig llançar, esperant tenir una mica de sort. | |
|
| |
Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 05, 2011 6:17 am | |
| El miembro ' James Bohr' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Jack Fox Setè curs
Nombre de missatges : 350 Fecha de inscripción : 18/10/2010
Estatus Estudis: GNOM Residència: Slytherin
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 05, 2011 6:24 am | |
| Què deia, la Rosalie? Admiradora? El karaoke? Bah, anava borratxa com una cuba, així que no vaig fer-li cas i vaig agafar els daus després del Bohr, que havia tret un tres. "No serà massa difícil de superar" vaig pensar, mentre agafava els daus i els deixava caure al terra.
| |
|
| |
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 05, 2011 6:24 am | |
| El miembro ' Jack Fox' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 05, 2011 6:28 am | |
| "Mira el Fox!" Vaig pensar, quan vaig veure que s'apropava. Per sort vaig veure que no li feia massa cas al que deia la Rosalie. Vaig agafar els daus després d'ell i vaig llançar-los. "Va, dauets, més d'un tres, eh?" ^^
Començava a anar massa contenta. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 05, 2011 6:28 am | |
| El miembro ' Eileen Tyler' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
Kikus Fortin Al més enllà
Nombre de missatges : 1959 Fecha de inscripción : 18/10/2010 Edad : 30
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 05, 2011 6:32 am | |
| Vaig agafar els daus, després de veure el Jack entrar i la Rosalie dir estupideses. Anava una mica begut, i de poc perdo l'equilibri en agafar els daus.
- Au, vinga... Un quatre com a mínim... - vaig murmurar en veu alta quan vaig llançar els daus. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 05, 2011 6:32 am | |
| El miembro ' Kikus Fortin' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Emily Blake Setè curs
Nombre de missatges : 523 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 28
Estatus Estudis: GNOM Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 05, 2011 6:56 am | |
| Tenia el do de la oportunitat, aquell Jack Fox, per sort no es va enterar de lo de l'Allie, que sinó encara em sentiria més culpable per haver-la fet confessar.
"Bé, una altre ronda" vaig pensar, mentre llançava els dau. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 05, 2011 6:56 am | |
| El miembro ' Emily Blake' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 05, 2011 8:13 am | |
| Ui, el Fox havia aparegut de cop, com si hagués sentit el seu nom quan l'Allie va explicar el seu secret... Vaig agafar els daus que l'Emili acabava de llançar i...
Editat per darrera vegada per Marta Lewis el Dc Gen 05, 2011 10:17 am, editat 1 cop en total |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 05, 2011 8:13 am | |
| El miembro ' Marta Lewis' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Gisèlle Possesseur Beauxbatons
Nombre de missatges : 844 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 05, 2011 9:51 pm | |
| - El que t'has perdut, Jack! - vaig exclamar, i vaig començar a posar-lo al dia -. Veuràs: Ara resulta que l'Eileen Tyler està colada pel James Bohr, el Kikus està amb l'Agatha Black, que al seu temps deia que estava amb el Saul Vimes, però ara resulta que aquest és gay, cosa que ha fet que l'Emily Blake confessés que estava colada per ell. La Lewis i la Prewet han explicat coses del seu passat, la Williams ha explicat per què el seu germà no vestia de negre, la Ursula ha confessat que treballa per l'assassí Rodlel, i tu acabes de ser molt oportú, ja que la petita Allie Lovegood acaba de confessar que està colada per tu!
Vaig deir-ho tot d'una tirada, amb una rialleta, començava a notar els efectes de l'ultim cubata, que anava bastant carregat. Després vaig agafar els daus i vaig tirar.
"Vinga, dauets, un bon número per la tia Gis!"
Editat per darrera vegada per Gisèlle Possesseur el Dc Gen 05, 2011 9:53 pm, editat 1 cop en total | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 05, 2011 9:51 pm | |
| El miembro ' Gisèlle Possesseur' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 05, 2011 10:07 pm | |
| Em vaig donar compte de que me tocava a mi. Vaig agafar els daus i vaig tirar.
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 05, 2011 10:07 pm | |
| El miembro ' Samanta Williams' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 05, 2011 10:08 pm | |
| Em vaig començar a marejar, vaig agafar els quatre daus. Un moment, quatre? Vaig enfocar una mica millor i vaig veure que eren només dos, i com vaig poder, vaig llançar-los, sense saber si necessitava un número alt o baix, simplement deixant la meva sort a l'atzar. |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 05, 2011 10:08 pm | |
| El miembro ' Rosalie Lestrange' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Jack Fox Setè curs
Nombre de missatges : 350 Fecha de inscripción : 18/10/2010
Estatus Estudis: GNOM Residència: Slytherin
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 05, 2011 11:12 pm | |
| Vaig mirar-me a la Gisèlle, intentant comprendre tota la parrafada que havia dit gairebé sense respirar. Ah. Espera. La Tyler pel James. Bé, no era gaire interessant. Però el Kikus i l'Agatha Black? En serio? I el Vimes gay? Vaja, quantes coses havien sortit a la llum.
Vaig fer un glop mentre la Gisèlle m'explicava no sé què de una Ravenclaw i una Gryffindor, i que l'Ur treballava per l'assassí "Bé, això ja m'ho imaginava" I de repent va dir no sé què de mi i la Ravenclaw del passadís. Vaig atragantar-me amb el que estava bebent "Què? La Ravenclaw del passadís? La Lovegood?"
-Ah. Vale.- Va ser l'únic que se'm va ocorrer dir "Joder, Jack, tu ets idiota". | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 05, 2011 11:17 pm | |
| Vaig abaixar els ulls. Per què ho havia dit? Per què? Vaig sospirar, i avig donar una ràpida llambregada cap al Jack, que acabava d'arribar. Semblava que la Possesseur l'estava posant al dia. "Merda, merda, merda i més merda!" vaig pensar Bé, ja havia quedat en ridícul un cop, no passava res si em tocava pringar una segona vegada. Vaigagafar els daus i vaig tirar. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 05, 2011 11:17 pm | |
| El miembro ' Allie Lovegood' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
Ursula Black Professorat
Nombre de missatges : 755 Fecha de inscripción : 05/11/2010 Edad : 34
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 05, 2011 11:57 pm | |
| Mare meva la de secrets que estaven sortint a la llum. Realment era eficaç el veritasèrum.
Vaig agafar els daus, vaig remenar, i els vaig deixar al terra, rodolant... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 05, 2011 11:57 pm | |
| El miembro ' Ursula Black' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Maggie Prewet Adult
Nombre de missatges : 812 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dj Gen 06, 2011 1:18 am | |
| Després d'aquella confessió i de l'inoportuna del protagonista de la resposta em vaig disposar a tirar els daus quan va ser el meu torn. "Espero no tornar a treure un dos.." | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dj Gen 06, 2011 1:18 am | |
| El miembro ' Maggie Prewet' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
| Drinking Game (Cap d'any) | |
|