| Drinking Game (Cap d'any) | |
|
+11Gisèlle Possesseur Samanta Williams Rapunzel Davies Kikus Fortin Emily Blake James Bohr Erik Lestrange Ursula Black Eileen Tyler Lex Lupin Agatha Black 15 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Ds Gen 08, 2011 9:47 am | |
| Vaig beure un altre glop, mentre la gent seguia tirant els daus, no vaig poder evitar somriure quan a la Black li va sortir un dos. Però després que tirés l'última persona de la ronda, l'Úrsula es va quedar parada, sense agafar el got de veritasèrum. Així que jo mateixa vaig agafar un gotet de xupito, el vaig emplenar de veritasèrum i li vaig donar.
-Vinga, senyoreta, que així no s'escaparà de contestar. Pa' dentro! -vaig dir fent un glop de la meva ampolla, esperant que ella es bebés el seu xupito. |
|
| |
Ursula Black Professorat
Nombre de missatges : 755 Fecha de inscripción : 05/11/2010 Edad : 34
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Ds Gen 08, 2011 10:59 am | |
| OFF: ho sento, ho sento, ho seeeeento! Se me n'ha anat la castanya! Ja trobava extrany que ningú em preguntés... U.U'
ON:
Vaig agafar el got de xupito que em passava la Rosalie, i amb una ganyota que denotava rebuig, vaig tragar-me d'un sol glop el veritasèrum.
Vaig aixecar els ulls, mirant a tothom, desafiant al qui gosés preguntar-me. | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 09, 2011 9:32 pm | |
| OFF: ET penjarem! Et matarem i et torturarem, com pots haver-te oblidat de contestar? T'hauriem d'enviar a Azkaban! Com et pots haver distret?! Tothom es pot distreure, és humà, però tu no! T'has distret i ara t'odiem! xD
ON:
-Quinesh shón les coshesh mésh terriblesh que hash fet? Desh de totu...trotu... turor...torturar a la Black a matar algú... -vaig dir esperant que tothom veiés que totes aquelles que anaven de bordes, en realitat eren unes filles de puta. I amb moltes ganes de que sortissin més draps bruts. Em vaig adonar que m'estava baixant la borratxera, i vaig fer un altre glop, i un altre i un altre, mmm... que dolç que era...- terriblesh per algú amb cor, eh! No nomésh les que t'ho shemblin a tu!
|
|
| |
Ursula Black Professorat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 8:25 am | |
| OFF: Uuuuui! Quina pena més gran! Aquesta nit ja no dormo xDD
ON:
Vaig escoltar com la Barbie, borratxa com una cuba, em feia la pregunta. Les coses més terribles que he fet?
El veritassèrum va fer el seu efecte.
-Personalment, ha estat venir aquí a Hogwarts amb tota la púrria de gent que hi ha, els Sang de Fang i demés. Exceptuant tres o quatre persones que valen la pena, els altres haurien d'estar tots cremats. I suposo que més enllà de mi, ha estat atacar, torturar i quasi matar a l'Agatha.
Els efectes del veritassèrum van passar.
-Que tampoc hagués sigut una gran pèrdua, però... | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 8:44 am | |
| No m'acabava de creure que no hagués fet res més dolent, però no podia haver mentit, així que em vaig resignar, i fent un últim glop a la ampolla, ara buida, vaig tirar els daus. |
|
| |
Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 8:44 am | |
| El miembro ' Rosalie Lestrange' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Gisèlle Possesseur Beauxbatons
Nombre de missatges : 844 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 8:59 am | |
| Vaig agafar els daus, i vaig tirar jo també. | |
|
| |
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 8:59 am | |
| El miembro ' Gisèlle Possesseur' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
Kikus Fortin Al més enllà
Nombre de missatges : 1959 Fecha de inscripción : 18/10/2010 Edad : 30
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 9:06 am | |
| Vaig acabar-me el que quedava al got i, aguantant escassament l'equilibri, vaig agafar els daus i vaig llançar.
- Vinga, que ja no vé d'aquí els secrets que surtin...! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 9:06 am | |
| El miembro ' Kikus Fortin' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Ursula Black Professorat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 9:10 am | |
| Aquest cop desitjava que li toqués respondre a l'Agatha... Tenia algun tema pendent per preguntar.
Vaig agafar els daus i vaig tirar, després de la Gis. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 9:10 am | |
| El miembro ' Ursula Black' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 9:29 am | |
| Havia estat out del joc una estona, per anar a xerrar amb altra gent, però quan vaig veure que l'Ursula treia un 3, em vaig afanyar a tirar els daus. Vaig preguntyar-me què li podria treure aquell cop, si finalment ella perdia. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 9:29 am | |
| El miembro ' Agatha Black' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
Estatus Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 9:33 am | |
| Vaig agafar els daus i vaig llançar. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 9:33 am | |
| El miembro ' James Bohr' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Ursula Black Professorat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 9:45 am | |
| Vale, era una gafe de nassos. Comprovat. Havia tornat a perdre.
Quan havia tirat els daus vaig veure com l'Agatha s'afanyava a venir a seure una altra vegada i a llançar els daus. La molt puta... ¬¬'
Vaig omplir el got de veritassèrum per darrera vegada i me'l vaig beure d'un glop.
Vaig esperar. | |
|
| |
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 9:51 am | |
| - Fa un temps - vaig dir- , alguns dels teus companys es van començar a fer amics dels MEUS amics. No ho vaig tolerar gaire, la veritat, no m'empasso que siguin bons nens. Ja sé que tu no eres dels "slytherin convertits" (perquè ningú s'empassaria que tu puguessis ser una bona persona en cap cas) però si en tramaven alguna ho sabràs. Sé que no eren sincers. Per què intentaven fer-se amics nostres, cosineta? | |
|
| |
Ursula Black Professorat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 10:06 am | |
| Vaig somriure, amb suficiència.
- Bé, cosineta estimada, com ja deus saber, jo vaig arribar dos mesos més tard d'haver començat el curs. Elles simplement em van explicar que volien fer-se amigues vostres perquè no els hi agradava que les despreciéssiu i volien que el tema de disputes entre residències s'acabés. A la pràctica, a més a més, volien fer-se amigues vostres perquè després entre vosaltres la cosa des de dins explotés, així nosaltres podiem agafar el control.
La mala puta no es fiava ni de la seva obra...havia sabut què preguntar...¬¬' | |
|
| |
Kikus Fortin Al més enllà
Nombre de missatges : 1959 Fecha de inscripción : 18/10/2010 Edad : 30
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 10:43 am | |
| Vaig agafar els daus, mentre responia. Vaig baixar la mirada, esperant que l'Ursula no se n'anés de la llengua... "Si xerra més del compte, sóc home mort...!", vaig pensar per mi mateix mentre llançava.
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 10:43 am | |
| El miembro ' Kikus Fortin' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 10:52 am | |
| Fer-se amics nostres per destruir-nos...? Ha!
vaig deixar anar una rialla. Haurien de fer més que allò per aconseguir separar-nos, al nostres grup d'amics. De cop vaig veure que el Fortin abaixava la mirada. Què coi...? No hauria estat...? Però i el que havia dit...? I aleshores perquè...?
Patint, tot i que sabia que no m'hauria d'importar perquè havia pres una decisió sobre ell feia temps, vaig tirar els daus. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 10:52 am | |
| El miembro ' Agatha Black' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
Estatus Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 11:05 am | |
| Vaig quedar-me flipant. Vaig mirar el Fortin immediatament, que va baixar la mirada. "No, no n'haurà estat capaç..." O.O
Vaig agafar els daus que em donava l'Agatha, mentre seguia mirant el Fortin. Vaig creuar els dits, esperant que tot fos cosa de la meva imaginació i ell no tingués res a veure...
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 11:05 am | |
| El miembro ' James Bohr' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
| Drinking Game (Cap d'any) | |
|