| Drinking Game (Cap d'any) | |
|
+11Gisèlle Possesseur Samanta Williams Rapunzel Davies Kikus Fortin Emily Blake James Bohr Erik Lestrange Ursula Black Eileen Tyler Lex Lupin Agatha Black 15 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Ursula Black Professorat
Nombre de missatges : 755 Fecha de inscripción : 05/11/2010 Edad : 34
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 11:16 am | |
| Vaig observar com en Fortin abaixava la mirada i que l'Agatha i en Bohr se n'adonaven.
Em vaig encongir, subtilment, d'espatlles i vaig agafar els daus que havia deixat en Bohr al terra.
Els vaig llançar. | |
|
| |
Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 11:16 am | |
| El miembro ' Ursula Black' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 35 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 11:23 am | |
| No semblava que ningú més tingués intenció de tirar els daus, de manera que vaig omplir dos gotets. Un el vaig passar a l'Ursula amb una mala mirada. L'altre me'l vaig empassar jo. Sabia de sobre sque tant la meva cosina com el Fortin volien fer-me cantar... em vaig preguntar qui seria més ràpid. | |
|
| |
Kikus Fortin Al més enllà
Nombre de missatges : 1959 Fecha de inscripción : 18/10/2010 Edad : 30
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 11:23 am | |
| Vaig veure com es bevien el xupito de veritasèrum les dues Black i, abans que ningú pogués dir res, vaig preguntar.
- Per què em volies deixar, Black? - vaig dir mirant l'Agatha i deixant clar que li ho deia a ella.
Vaig contenir la respiració. Sabia que la resposta podia enfonsar-me, però ho havia de saber... | |
|
| |
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 35 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 11:36 am | |
| Oh, perfecte. Meravellós. No podia ser.
- Perquè no sé si puc confiar en tu, i no tinc manera de saber-ho. Tinc... - vaig dubtar com expressar-ho- Tinc informació que he d'evitar que caigui en males mans - vaig mirar a terra, sabent el que anava a dir a continuació-. I quan em vaig adonar que estava enamorada de tu vaig haver de fer el que fos per allunyar-me de tu, perquè havia abaixat les defenses. Però t'havia de donar una excusa creïble i el primer que em va venir del cap va ser l'estupidesa de dir-te que hi havia una altra persona... i no vaig tenir més remei que buscar-la.
Vaig respirar profundament. No em podia creure que acabés de dir allò davant de tothom. Quina humiliació! Em vaig aixecar.
- I ara si em perdoneu...
Sense mirar el Fortin a la cara, me'n vaig anar cap al bany, necessitava estar a sola uns moments, per no posar-me a plorar davant de tothom, que sabia que era el que passaria en uns instants. Vaig tancar la porta del bany, preguntant-me com li hauria sentat allò al Fortin. Sincerament, i amb els dubtes que tenia sobre ell després de l'última ronda, no sabia si volia saber-ho...
Quina merda tot... tornaria abans de la següent ronda. Algú pagaria per allò... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 11:43 am | |
| Vaig obrir els ulls tant com em va ser possible quan va dir tot allò. Va començar a posar-se vermella i, intentant evitar mirades curioses, va aixecar-se i es va ficar al lavabo, potser a plorar. Plorar, ella? Oh, déu meu...
Vaig aixecar-me i vaig anar cap a la porta del lavabo. No podia quedar-me de braços plegats, essent jo el culpable d'allò...
- Black... Black, vinga... - vaig esperar alguna resposta, però només sentia un somiqueig molt dèbil -. Black...
Vaig deixar-me caure al costat de la porta del lavabo, seient a terra i recolzant l'esquena a la paret. Vaig adonar-me com de cec havia estat, i com havia arribat a ficar la pota, mentre em passava les mans per la cara i els cabells, preocupat i ensopit. | |
|
| |
James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
Estatus Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 11:45 am | |
| Vaig quedar-me parat quan vaig sentir allò. Immediatament, l'Agatha es va aixecar i va ficar-se al lavabo a plorar. I en Fortin va anar al darrere, intentant parlar-hi primer, però asseient-se al costat de la porta, a lamentar-se. Vaig quedar-me mirant la Black. Havia estat la que, sens dubte, havia portat més problemes al joc. Seria inútil fer-la sentir malament...
- Com et sents, Black, xata? - vaig dir, donant un to sarcàstic a l'última paraula.
Vaig fulminar-la amb la mirada. No em calia saber cap més secret; aquell joc ja no donava per més, només portava problemes, al final. | |
|
| |
Ursula Black Professorat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 12:00 pm | |
| Sabia perfectament al que es referia amb aquella pregunta, fatal, em sentia, tothom cometia errors, sinó, només calia mirar en Fortin, enamorat d'aquesta, pse! Però alló no ho podia dir, i tenia dues opcions, contestar-li des del cor, o contestar-li des del sentiment anímic... Va guanyar aquest últim, així que les paraules van sortir soles.
- Que com em sento? Bé, supso. Eliminaria tota la púrria de l'escola i en deixaria només uns quants, els que valguéssin la pena, i a tots els altres, com molt bé he dit anteriorment, us cremaria - me'l vaig mirar amb cara de suficiència - Però moltes gràcies per preocupar-te, Bohr - el seu cognom va sonar brut i despectiu, entre els meus llavis. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 12:06 pm | |
| Em vaig eixugar le sllàgrimes i em vaig mirar la cara al mirall. Me la vaig rentar perquè no es notés tant. Una cosa era que els altres sapiguessin que estava plorant i una altra que ho hagués d'admetre. Sentia el Fortin des de la porta. No pensava obrir-lo i donar-li la satisfacció de veure'm així per ell.
Quan vaig tenir la cara neta vaig obrir la porta i vaig sortir. vaig veure que el Fortin era allà assegut, però vaig fer com si no l'hagués vist i vaig tornar al meu lloc.
- Tornem a tirar, ja?
Vaig agafar els daus i els vaig llançar, de mala gana. | |
|
| |
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 12:06 pm | |
| El miembro ' Agatha Black' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 12:18 pm | |
| Em vaig quedar mirant com la Black sortia del lavabo i passava pel meu costat sense ni mirar-me. Vaig quedar-me flipant. No entenia com era possible que, en uns minuts, admetés que estava enamorada de mi i, poc després, passés de mi olímpicament.
Vaig aixecar-me, vaig asseure'm al meu lloc amb total naturalitat, i vaig agafar els daus que acabava de llançar la mateixa Black. És clar que, no sé si per acabar de rematar-la, va tenir la mala sort de treure un dos. Vaig mirar al meu voltant i vaig llançar.
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 12:18 pm | |
| El miembro ' Kikus Fortin' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Ursula Black Professorat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 9:58 pm | |
| Vaig agafar els daud d'una revolada després d'en Fortin al veure que l'Agatha treia un dos. Potser no estava tot perdut...
-Es veu que els daus volen que es confessin més coses...
I els vaig llançar. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 10, 2011 9:58 pm | |
| El miembro ' Ursula Black' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Gisèlle Possesseur Beauxbatons
Nombre de missatges : 844 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dt Gen 11, 2011 6:34 am | |
| Bah, la Black havia tret un dos, no podia sortir res gaure pitjor... Vaig agafar els daus que havia tirat la Ur, i els vaig tirar. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dt Gen 11, 2011 6:34 am | |
| El miembro ' Gisèlle Possesseur' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
Emily Blake Setè curs
Nombre de missatges : 523 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 28
Estatus Estudis: GNOM Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dt Gen 11, 2011 6:41 am | |
| Me n'havia anat un moment a buscar alguna cosa de menjar i de sobte ja havien fet rondes més. Vaig agafar els daus i els vaig llançar, esperant que no em toqués un dos. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dt Gen 11, 2011 6:41 am | |
| El miembro ' Emily Blake' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dt Gen 11, 2011 7:06 am | |
| Vaig agafar els daus, i vaig tirar. Mentre no tregués doble u, estava tranquil·la. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dt Gen 11, 2011 7:06 am | |
| El miembro ' Allie Lovegood' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dt Gen 11, 2011 7:48 am | |
| Vaig agafar els dos daus, i fins que no el vaig tirar, no em vaig adonar que n'era només un, aleshores vaig agafar l'altre i també el vaig tirar. |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dt Gen 11, 2011 7:48 am | |
| El miembro ' Rosalie Lestrange' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dt Gen 11, 2011 10:05 am | |
| Per què fins i tot la sort em donava l'esquena? Resignada, vaig ompliur un gotet.
- S'ha acabat - vaig dir, quan em vaig haver servit-. Aquesta és la última. S'ha acabat el joc. Ha estat una mala idea i no penso deixar que ningú més s'hagi d'humiliar... U.U'
Vaig veure'm el gotet.
- Va, acabeu de rematar-me... - vaig dir amb veu ronca, i vaig mirar-me l'Ursula. Tenia el pressentiment que seria ella. Volia venjar-se. | |
|
| |
Ursula Black Professorat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dt Gen 11, 2011 10:11 am | |
| Vaig somriure quan l'Agatha es va beure el xupito de veritasèrum. Aquesta vegada si que li preguntaria jo.
-Bé, cosineta, ara ens seràs sincera a tots. Ja ens has explicat que tant tu, com la Lovegood i la Gray vau ser les responsables de la destrucció de ca l'Alfred, per tant deveu pertànyer a algun tipus de banda o grup, perquè no crec que us hagi sortit d'un dia per l'altre, havia d'estar premeditat. Que preteneu fer-hi, en aquest grup?
Vaig mirar-me-la interrogadorament. Volia saber més del que havia respost ella en una de les primeres rondes...
Vaig aixecar una cella, esperant. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dt Gen 11, 2011 10:27 am | |
| Mala pècora. Sabia que aniria per aquí. Ara només esperava que es quedés l'ampolleta amb l'antídot algú de confiança... si no, ja podíem córrer.
Vaig tancar els ulls amb força i vaig serrar les dents, però les paraules van sortir igualment, pronunciades amb fúria.
- Nosaltres tres, i més gent, formem part de l'Exèrcit de Magatotis. La nostra fita és combatre aquest fill de puta que està assassinant gent innocent i, per poc que puguem, fer-li la vida impossible. Serem una organització preparada, ferma i eficient. Potser no tenim els seu poder o els seus coneixements, però tenim una causa, que és més del que podreu dir mai vosaltres.
Vaig obrir els ulls i me la vaig mirar, desafiant. Almenys no havia parlat més del compte. Però si es quedava la poció algú d'Slytherin hauria d'empescar-me alguna cosa abans que acabés la nit.
Vaig agafar l'ampolla de veritasèrum i me la vaig quedar, impedint que ningú pugués beure més.
- Au, va, hora de jugar pel premi... ¬¬
Tan de bo no hi hagués premi... tan de bo ningú no recordés res de res... i si agú ho recordava... que fos dels nostres, siuplau... siusplau... >.< | |
|
| |
| Drinking Game (Cap d'any) | |
|