| Drinking Game (Cap d'any) | |
|
+11Gisèlle Possesseur Samanta Williams Rapunzel Davies Kikus Fortin Emily Blake James Bohr Erik Lestrange Ursula Black Eileen Tyler Lex Lupin Agatha Black 15 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Kikus Fortin Al més enllà
Nombre de missatges : 1959 Fecha de inscripción : 18/10/2010 Edad : 30
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dt Gen 11, 2011 10:44 am | |
| La Black va comentar allò del grup que havien organitzat per lluitar contra en Rodlel. Per un instant no em vaig creure que no me n'hagués assabentat, però ella mateixa deia que no confiava en mi.
Vaig sentir una petita fiblada, sense saber si era de l'alcohol o d'alguna altra cosa, i vaig agafar els daus. "Bé, última ronda... Ara és quan necessito un bon número...!"
I vaig llançar, amb els ulls tancats. | |
|
| |
Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dt Gen 11, 2011 10:44 am | |
| El miembro ' Kikus Fortin' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Gisèlle Possesseur Beauxbatons
Nombre de missatges : 844 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dt Gen 11, 2011 10:47 am | |
| Encara estava reflexionant sobre el tema del grup aquell, quan van dir Ultima Ronda. ULTIMA RONDA!!! Vaig mirar el que havia tret el Kikus. Un set.
"Va, Gis, la sort encara no t'ha fallat!"
Vaig agafar els daus i vaig tirar, entretancant els ulls. | |
|
| |
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dt Gen 11, 2011 10:47 am | |
| El miembro ' Gisèlle Possesseur' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dt Gen 11, 2011 10:50 am | |
| Vaig fer una ganyota quan l'Agatha va haver de confessar allò. I després, última ronda. Vaig agafar els daus. Per ara, hi havia un set i un quatre. Vaig tirar els daus, resant per tenir bona sort. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dt Gen 11, 2011 10:50 am | |
| El miembro ' Allie Lovegood' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
Estatus Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dt Gen 11, 2011 10:53 am | |
| Vaig quedar-me de pedra en sentir la pregunta. Tot el meollo a la merda, segons què respongués... Afortunadament no va dir noms.
Vaig agafar els daus. En aquella última ronda era imprescindible tenir més d'un deu per creure's amb possibilitats de guanyar. La Possesseur i l'Allie ja havien perdut, perquè tenien menys que en Fortin. Vaig mirar-me els daus, resant per treure una bona puntuació. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dt Gen 11, 2011 10:53 am | |
| El miembro ' James Bohr' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Ursula Black Professorat
Nombre de missatges : 755 Fecha de inscripción : 05/11/2010 Edad : 34
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dt Gen 11, 2011 10:58 am | |
| Vaig agafar els daus i vaig resar per treure més d'un vuit...a poder ser, un dotze...
Vaig llençar-los...La sort ja estava tirada... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dt Gen 11, 2011 10:58 am | |
| El miembro ' Ursula Black' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dt Gen 11, 2011 11:04 am | |
| Vaig agafar els daus i vaig tancar els punys amb força. Em semblava que jo era la que més havia perdut amb allò. Per karma, me l'hauria d'endur jo, l'ampolleta.
- Au, va, no em falleu... no us n'aneu amb l'Ursula... - vaig murmurar baixet, i vaig llançar els daus. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dt Gen 11, 2011 11:04 am | |
| El miembro ' Agatha Black' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dt Gen 11, 2011 11:06 am | |
| No podia ser que de moment anés guanyant un Cavaller de la Mort. No podia ser. A veure, daus...
Els vaig tirar amb urgència. |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dt Gen 11, 2011 11:06 am | |
| El miembro ' Saul Vimes' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Erik Lestrange Adult
Nombre de missatges : 198 Fecha de inscripción : 10/10/2010
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dt Gen 11, 2011 11:27 am | |
| Havia decidit no llençar més els daus i simplement escoltar els secrets que la gent tenia per descobrir. Com que jo també havia participat, vaig agafar els daus que havia llançat en Saul i els vaig deixar anar, desitjant que, si més no, no treure un número baix... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dt Gen 11, 2011 11:27 am | |
| El miembro ' Erik Lestrange' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 12, 2011 4:46 am | |
| Vaig sentir que era la útlima ronda, havia desconectat un poc i no me havia enterat de molt. Vaig agafar els daus, em donava igual el numero, volia acabar ja. Vaig tirar. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 12, 2011 4:46 am | |
| El miembro ' Samanta Williams' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Emily Blake Setè curs
Nombre de missatges : 523 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 28
Estatus Estudis: GNOM Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 12, 2011 5:42 am | |
| Oh, última ronda. Vaig agafar els daus i els vaig llançar, desitjant que se'ls quedés algú de confiança que no xerrés res del que havia sortit allí.
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 12, 2011 5:42 am | |
| El miembro ' Emily Blake' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 12, 2011 5:56 am | |
| Hora de jugar-se l'antídot. No se si tenia més ganes de recordar-ho que de no fer-ho. Bé, si de cas, això ja m'ho pensaria si em tocava, de moment el número més gran era un deu, no era fàcil superar-lo. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 12, 2011 5:56 am | |
| El miembro ' Eileen Tyler' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 12, 2011 8:12 am | |
| Això volia dir que s'acabava la fiesssshhhhhtaaaahh!!! Així que vaig atraure una altra ampolla cap a mí, i encara que va venir a poc a poc, xocant amb la gent i els mobles, va acabar arribant a les meves mans i m'en vaig beure la meitat d'un glop. Vaig mirar-me els daus abans d'agafar-los, 12, eh?
Vinga, dauets, no em falleu, tretze o més, eh! Un moment, hi havia tretze? Bah, dauets, no em falleu igualment! |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 12, 2011 8:12 am | |
| El miembro ' Rosalie Lestrange' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Rapunzel Davies Professorat
Nombre de missatges : 1021 Fecha de inscripción : 06/10/2010 Edad : 31
Estatus Estudis: MAG en Alquímia Residència: -
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 12, 2011 10:25 am | |
| I ara em tocava jugar per l'antídot, esperava treure una puntuació alta, perque... bé sino seria horrible, tot i que no hi habia cap secret meu.
| |
|
| |
| Drinking Game (Cap d'any) | |
|