Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 11 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 11 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Drinking Game (Cap d'any)

+11
Gisèlle Possesseur
Samanta Williams
Rapunzel Davies
Kikus Fortin
Emily Blake
James Bohr
Erik Lestrange
Ursula Black
Eileen Tyler
Lex Lupin
Agatha Black
15 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Següent
AutorMissatge
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Nombre de missatges : 451
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 EmptyDl Gen 03, 2011 9:25 am

El miembro 'Ursula Black' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 Dice6 Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 Dice4
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr

Nombre de missatges : 898
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 EmptyDl Gen 03, 2011 9:35 am

Vaig llançar els daus. Allò acabaria malament. Bé, no. Acabaria malament si l'antídot tocava a algun Slytherin inadequat.

Vaig agafar els daus i vaig llançar.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 EmptyDl Gen 03, 2011 9:35 am

El miembro 'James Bohr' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 Dice5 Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 Dice1
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Nombre de missatges : 1043

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 EmptyDl Gen 03, 2011 9:01 pm

A veure si hi ha sort!
Vaig agafar els daus i els vaig tirar, després del James.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 EmptyDl Gen 03, 2011 9:01 pm

El miembro 'Allie Lovegood' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

#1 'Dau' :
Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 Dice1

--------------------------------

#2 'Dau' :
Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 Dice4
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Nombre de missatges : 565
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Residència: Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 EmptyDl Gen 03, 2011 9:51 pm

Apa, una altre ronda. Vaig agafar els daus després de l'Allie i vaig tirar-los.

Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 EmptyDl Gen 03, 2011 9:51 pm

El miembro 'Eileen Tyler' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

#1 'Dau' :
Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 Dice2

#2 'Dau' :
Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 Dice3
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 EmptyDl Gen 03, 2011 9:54 pm

I el joc continuava. Vaig agafar els daus que l'Eileen acabava de llançar, i vaig pensar que si la sort m'havia acompanyat fins llavors bé ho podia fer una ronda més.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 EmptyDl Gen 03, 2011 9:54 pm

El miembro 'Marta Lewis' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 Dice1 Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 Dice1
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake

Nombre de missatges : 523

Estatus
Residència: Hufflepuff

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 EmptyDl Gen 03, 2011 9:56 pm

Vaig agafar els daus que havia deixat la Marta, i els vaig llençar. Bé, només m'havien fallat un cop, així que no tenien perquè fallar aquest.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 EmptyDl Gen 03, 2011 9:56 pm

El miembro 'Emily Blake' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

#1 'Dau' :
Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 Dice4

#2 'Dau' :
Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 Dice2
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

Nombre de missatges : 812

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 EmptyDl Gen 03, 2011 11:00 pm

Vaig preparar-me per la seguent ronda, desitjant tenir sort. Vaig agafar els daus i els vaig deixar caure.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 EmptyDl Gen 03, 2011 11:00 pm

El miembro 'Maggie Prewet' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 Dice1 Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 Dice1
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Residència: Ex-Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 EmptyDl Gen 03, 2011 11:09 pm

Em vaig mirar l'Agatha, sabia que ho feia per el nostre bé, però no m'agradava anar sense la meua vareta.
La "confesio" de la Black no em va sorprendre, me ho imaginava, sent com era.

Vaig agafar els daus i vaig tirar.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 EmptyDl Gen 03, 2011 11:09 pm

El miembro 'Samanta Williams' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 Dice3 Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 Dice4
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

Nombre de missatges : 1959

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 EmptyDt Gen 04, 2011 12:13 am

"Bah, vaig a tirar. De tota manera, menys de dos no puc treure...". Vaig agafar els daus, amb dificultats per la beguda, i vaig llançar.

Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 EmptyDt Gen 04, 2011 12:13 am

El miembro 'Kikus Fortin' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 Dice3 Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 Dice4
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 EmptyDt Gen 04, 2011 2:40 am

Vaig fer un glop a l'ampolla, i me la vaig acabar, i de cop, hi havia més gent, i molta gent havia tirat. Uf, em sembla que havia begut massa.

Vaig agafar els daus i vaig tirar, intentant no caure de costat.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 EmptyDt Gen 04, 2011 2:40 am

El miembro 'Rosalie Lestrange' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 Dice5 Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 Dice5
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 EmptyDt Gen 04, 2011 3:21 am

Uff... què gafe!! u_U Bé, ja estava clar que en algun moment del joc em tocaria pringar... almenys aquest cop no em preguntarien només a mi. Vaig agafar dos gots de xupito i els vaig omplir fins dalt de veritaserum. Aleshores, n'hi vaig passar un a la Maggie, que havia tret un dos com jo.

- Ànims, pels secrets! - i me'l vaig acabar d'un glop. Quina sensació més estranya i desagradable... A veure què ens preguntarien.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 EmptyDt Gen 04, 2011 3:45 am

Estava mig marejada, i no coneixia a cap de les que acabaven de veure el xupito, o si? aquella Gryffindor em sonava...

-Quin és el teu pitjor secret? -vaig dir a la de Ravenclaw amb un somriure maquiavèlic.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 EmptyDt Gen 04, 2011 5:18 am

Mmm... la Lestrange em va preguntar, i tot i que la pregunta era bastant oberta i poc concreta, les paraules em van sortir de la boca gairebé involuntàriament.

- El curs passat, durant els GNOM, vaig fer un examen penós d'Història de la Màgia. Acabada la setmana d'exàmens, em vaig presentar a la sala de professors per parlar amb el professor Binns. Estava deserta, així que em disposava a esperar-lo fora quan vaig veure un munt de pergamins. M'hi vaig acostar i, en efecte, eren els nostres exàmens d'Història de la Màgia. Era una oportunitat única, així que vaig treure els meus apunts de la bossa i vaig refer el meu examen. Vaig treure un 100/100. El pitjor, però, és que el professor de Pocions em va enxampar amb les mans a la massa i vaig haver-li d'esborrar la memòria. Amb els nervis, crec que em vaig passar... i per això va estar atordit els dies següents...

Ho havia dit d'una tirada. Vaig notar com els efectes de la poció desapareixien i vaig tornar al meu lloc avergonyida, no ho havia contat mai a ningú... Vaig alçar els ulls cap a la Maggie, que estava esperant quina pregunta li feien.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 EmptyDt Gen 04, 2011 5:43 am

-Millor per tu que no shigui jo qui s'en recordi de tot -vaig dir fent un esforç per parlar normal- perquè el professor aturdit em va poshar només un 95/100 perquè va corregir malament i quan em vaig anar a queixar em va treure cinc punts. -vaig fer mirant-la malament, sense atrevir-me a fer cap pregunta a la Gryffindor, ara recordava que era la de la mussolerissa, i em sabia greu fer-li passar vergonya.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 EmptyDt Gen 04, 2011 5:51 am

Davant de la resposta de la Lestrange, em va envair el pànic. No es podia quedar l'antídot ella de cap manera, el meu expedient impol·lut no podia veure's tacat així.

- No tens proves, reina. Serà la teva paraula contra la meva - l'alcohol havia parlat per mi... no volia fer enfadar la Barbie.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 8 EmptyDt Gen 04, 2011 6:04 am

-Perdona "reina", -vaig dir sense ni pensar- però amb un Crushio ja et dic jo que ho xerresh tot, i shinò, el veritashèrum ésh molt fàshil de fer. -vaig fer mentre repassava mentalment les instruccions del llibre de pocions.- i potsher sh'em en va la mà algun dia per eshmorzar... però no pateixish, que no shé quan te n'he de donar... així que millor que en shobri que no pash que en falti, no? I shi els efectesh duren unes horesh o unsh diesh, què hi farem! -vaig dir ràpid mentre li dedicava la mirada més temible que sabia fer, oh, merda havia dit que aquella nit res de mals rotllos.- però resh de això avui, eh! Que avui totsh som amicsh. -no merda, perquè havia begut tant? Bah, era igual, demà només se'n recordaria una persona...
Tornar a dalt Ir abajo

Drinking Game (Cap d'any)
Tornar a dalt 
Pàgina 8 de 14Anar a pàgina : Previ  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Sala de la Necessitat-
Canviar a: