Qui està Connectat | En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| Drinking Game (Cap d'any) | |
|
+11Gisèlle Possesseur Samanta Williams Rapunzel Davies Kikus Fortin Emily Blake James Bohr Erik Lestrange Ursula Black Eileen Tyler Lex Lupin Agatha Black 15 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
Estatus Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 12:08 pm | |
| Va murmurar un "Tu" i es va posar vermella. Jo també, és clar. Vaig posar uns ulls com plats, sense acabar-m'ho de creure, i vaig aixecar-me.
"Espera, espera... L'Eileen està colada per mi? De fet, tot lliga si acceptem això... I és bastant maca i simpàtica... NO, James. Hi ha la Lils, i l'estimes. Estimes? Estimo? Es pot estimar una noia a qui no veus des de fa setmanes? Va marxar a veure els seus parents, i no ha tornat. I potser no tornarà... I no tens per què patir la teva soledat si hi ha algú disposat a ajudar-te a evitar-la...!". Processava massa ràpid. Necessitava una sentència raonable. No, raonable...? Raonable de què?! Necessitava una punyetera sentència, una solució!
Vaig allargar el braç i vaig prendre una ampolla de vodka que hi havia damunt la barra. Sense ni tan sols un got, vaig començar a beure. I quan ja duia sis o set glops llargs, vaig deixar l'ampolla i ho vaig veure una mica més clar. Vaig dubtar sobre si esperar-me al final del joc, que sabria si era sensat fer una cosa així. Sí, seria el millor...
- Que no penseu seguir jugant?! | |
| | | Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 12:11 pm | |
| Ahi va O.O. A l'Eileen li agradava el James! I j que em pensava que JO estava passant vergonya. Tooooma ya. Vaig dirigir-me a l'ursula abans que l'Eileen passés més vergonya. Allò faria que tothom deixés de prestar-li atenció.
- Ursula, estimada, tinc una pregunta per tu - vaig dir, amb beu de beguda, ja-. Us poso en context. Un dia em vaig despertar a infermeria amb una hipotèrmia. M'havien trobat despullada emnig de la neu i no la vaig palmar de poc. Desgraciadament, no recordo què va passar, l'únic que recordo va ser acostar-me a un banc on tu, cosineta, estaves asseguda. Què va passar, exactament, Black?
Si la cosa era la meitat de macabra del que imaginava, allò donaria suc. Algun cop havia explicat als meus amics que els Black eren terribles, però mai no havia donat detalls. Ara els sabrien.
- I per cert - vaig afegir, mirant a la resta-. Si guanya la poció algun dels meus, li agrairia que el que expliqui ara m'hi recordi demà al matí...
"A no ser que vulgui encarregar-se'n ell mateix, que podria ser... " | |
| | | Ursula Black Professorat
Nombre de missatges : 755 Fecha de inscripción : 05/11/2010 Edad : 34
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 12:31 pm | |
| Vaig entomar la pregunta de l'Agatha. No, no, no, nononononono! "Ursula, noia, l'has cagat..."
-Bé, si realment ho vols saber... I la que estaves asseguda al banc eres tú. Vam començar a discutir, de fet, res nou. Vam acabar arribant a les mans i finalment jo et vaig immovilitzar. Et vaig dir que seguissis les nostres normes, tu no ho vas fer. Per tant, i per fer que les seguissis, et vaig llançar un malefici imperatiu. Vaig fer que et despullessis. Vas començar a poder combatre el malefici, per tant, no vaig tenir més remei que desfer el l'encanteri, i mentre estaves sota els efectes del malefici et vaig fer un encanteri obliterant, perquè perdessis la memòria i no em poguessis delatar - Vaig intentar no continuar, però l'efecte del veritasèrum continuava- Hauria desitjat que t'hi haguessis quedat, morta ens fas molt més servei que viva, puta.
Ja està, ho havia dit. Ara havia de resar perquè el que es quedés l'antídot, fos un dels meus... | |
| | | Kikus Fortin Al més enllà
Nombre de missatges : 1959 Fecha de inscripción : 18/10/2010 Edad : 30
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 12:39 pm | |
| Allò va ser el colmo. Vaig aixecar-me, i mig begut vaig anar cap a l'Ursula.
- Es pot saber què dius? - vaig parlar-li quasi cridant, tot i que encara parlava amb fluidesa -. La mare que et va parir, Ursula! La podies haver matat! I tot perquè no ets capaç d'acceptar que la teva cosina és igual -o potser millor- que tu!
Vaig retirar-me una mica. Potser m'havia passat.
- Pel que fa a tu, Black... - vaig dir, girant-me cap a la Gryffindor; vaig adonar-me que no podria, jo pel meu compte, o sigui que vaig fer un petit glop de veritasèrum -. M'és igual les raons que tinguessis per voler-ho deixar amb mi. En faig prou sabent que et necessito i que no et deixaré escapar.
Em vaig ajupir i vaig fer-li un llarg i apassionat petó a la Black. Després, sense tallar-me ni un pèl, vaig mirar l'Ursula i vaig seguir parlant-li.
- Ah, i que sàpigues que quan t'estava follant al bany dels monitors..., pensava en ella.
I, sense dir res més, vaig asseure'm al costat d'en Bohr. Vaig recuperar el meu vas de vodka amb 43, i vaig fer un glop llarg.
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 12:59 pm | |
| - Que aquesta descastada és millor que jo? No em facis riure, Fortin- Vaig dir, sarcasticament- I si tant t'importa aquesta...mala puta, les coses les hauries de poder dir sense veritasèrum, a la cara i sense ajuda màgica. Que molt de sentiment, molt de sentiment però alhora de la veritat ets un tros de covard. Afronta les coses d'una puta vegada, i encara que els hi fagin mal a la gent, digues-les! I no em questionis els meus actes, Kikus Fortin, perquè no tenen res a veure amb tu!
M'havia alçat del coixí on era, enrabiadíssima.
Vaig veure com li feia un petó a la Black. Genial, simplement, genial. Ja havia hagut de muntar el numeret. Vaig desviar la mirada, per no haver de veure com li menjava la boca. Repugnant. I a més, allà al mig...
-Que no veus que ets patètic? Han estat jugant amb tu, idiota! La persona per la que em vas deixar, t'ha deixat, perquè eres un passatemps per ella, i a més ho ha fet per un GAY - vaig mirar-me en Saul - Sense mals rollos, eh, Vimes- Vaig dir, a modo aclariment- Molt bé, Kikus, ho has fet, genial.
Vaig veure com després del petò em deia allò del bany.
- I si tant pensaves en ella, quan em follaves, com és que no era a ella a la que t'estaves follant, si tantes ganes en tenies? Potser és que s'ho estava muntant amb un gos, i preferia fer-ho així, que tocar-te a tu - Vaig mirar-lo amb menyspreu - Tampoc va ser un gran qué...n'hi han hagut de millors, la veritat. Més aviat pèssim, diria jo...
Vaig agafar l'ampolla de Cosmopolitan i la vaig sacsejar, encara en quedava un cul. La vaig buidar.
OFF: Agatha, contesta tu i li donem una mica més de joc. En dos o tres posts continuem amb els daus. | |
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 10:58 pm | |
| "Agatha Black trucant a la base... reacciona... reacciona"
La resposta de l'Ursula havia estat més o menys com m'esperava. El que no havia estat com m'esperava era la reacció del Fortin. Encara podia notar els seus llavis sobre els meus.
"No acaba de fer això davant de tothom. No m'acaba de dir el que m'acaba de dir."
Però tothom ja ho sabia. Què més donava? Em volia fondre. Volia que la gent parés de mirar-me amb ulls desorbitats. Si normalment era reservada amb els tees personals era per alguna cosa.
Em vaig acabar el botellí de vodka, i em vaig mirar la gent taralejant, com si res de tot allò no anés amb mi. No funcionava.
- Ya, vale, però a l'Eileen li mola el James! - vaig cridar, assenyalant l'Eileen. | |
| | | Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 12:07 am | |
| Me havia entretingut parlant i no me havia donat compte de que havia començat el joc. Em vaig sentar al costat d'Agatha, quan aquesta va dir que a Ei li molava el James.
- Hola, sent arribar tard. Veig que ja ha començat.- vaig dir posant-me comoda.
| |
| | | Gisèlle Possesseur Beauxbatons
Nombre de missatges : 844 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 2:04 am | |
| Vaig arriabr a l'àrea amb coixins, que estava bastant plena. Em vaigt asseure al costat de l'Ur, i vaig sentir que a la Tyler li molava el Bohr i un parell de comentaris més.
- Hola! - vaig saludar -. Sento arribar tard! | |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 2:45 am | |
| Encara respirava amb dificultat degut a l'exaltació de fa uns moments entre en Fortin i jo. Bé, ja passariem comptes més tard...
Vaig saludar a la Gisèlle quan va seure al meu costat.
-Bé, si tenim aquestes, ja podem començar. Això s'està calentant.
Vaig agafar els daus que havien quedat oblidats al terra, i els vaig llançar. | |
| | | Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 2:45 am | |
| El miembro ' Ursula Black' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
| | | Gisèlle Possesseur Beauxbatons
Nombre de missatges : 844 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 3:01 am | |
| - Bona! - vaig dir-li a la Ur -. Ara jo!
Sabia que era poc provable treure més d'un deu, també sabia que jo no acostumava a tenir gaire sort en aquests jocs. Però bé, seria... Divertit? Vaig agafar els daus, els vaig remenar, i els vaig tirar. | |
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 3:01 am | |
| El miembro ' Gisèlle Possesseur' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 3:07 am | |
| Vaig agafar els daus i vaig tirar. | |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 3:07 am | |
| El miembro ' Agatha Black' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
| | | Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 3:40 am | |
| Vaig agafar els daus, a vore que eixia, mentres no traguera menys d'un 7. | |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 3:40 am | |
| El miembro ' Samanta Williams' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
| | | Eileen Tyler Setè curs
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 4:33 am | |
| Vaig agraïr l'arribada de la Sam amb un somriure, per sort havia eclipsat el comentari de l'Agatha, a la que vaig fulminar amb la mirada (Amb amor, no com l'Ursula, clar xDD). - Bé- Vaig dir, agafant els daus i intentant desviar l'atenció- Em toca a mi, no?- Vaig llançar els daus "Va, ja m'heu fastidiat una vegada. Ara no, eh?"
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 4:33 am | |
| El miembro ' Eileen Tyler' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
| | | Emily Blake Setè curs
Nombre de missatges : 523 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 28
Estatus Estudis: GNOM Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 4:36 am | |
| D'acord, encara estava flipant. L'Agatha i el Fortin havien estat junts, a l'Eileen li mola el James, el Saul era gay... No estava malament per començar Vaig agafar els daus i els vaig llençar. | |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 4:36 am | |
| El miembro ' Emily Blake' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
| | | Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 4:44 am | |
| Havia estat escoltant el que es deia, però encara no m'havia afegit al joc. Era MOLT fort. L'Agatha i el Fortin? L'Ei colada pel James? El Saul gay? No volia ni imaginar-me quantes altres veritats sortirien a la llum aquella nit...
Vaig avançar cap al cercle, i em vaig asseure.
- Va, ara jo! - vaig fer.
Vaig agafar els daus i vaig tirar, despreocupadament. Que jo sabés, no tenia cap secret important, així que... | |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 4:44 am | |
| El miembro ' Allie Lovegood' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 5:02 am | |
| Merda... Ja l'havia cagat. Vaig agafar el veritaserum i vaig omplir-ne dos gots, un per mi un per la Sam, que també havia tret un quatre.
-Salut- vaig brindar amb la Sam i ens el vam beure d'un glop.
A veure quina pregunta feien ara... | |
| | | Eileen Tyler Setè curs
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 5:18 am | |
| Vaig tornar a agafar l'ampolla i, apa, cap a dintre. No hi havia res millor que beure per oblidar la vergonya que acabava de passar. Vaig mirar-me a l'Emily, que s'acabava de beure el xupito.
-Va, Em- Vaig fer, massa alegre- Qui t'agrada, a tu? ^^- Era molt cruel fer la mateixa pregunta que m'havien fet a mi, però... en aquell moment no era gaire conscient de les meves accions. | |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 5:22 am | |
| Em vaig quedar parada. D'acord, esperava aquesta pregunta però...
-El Saul.- vaig fer, fluixet i tapant-me la cara amb les mans, com si això pogués fer-me passar menys vergonya.- però clar, ell acaba de dir que és gay, així que crec que serà una mica incòmode i tens però espero que tampoc deixem de parlar per això i...
Vaig tapar-me la boca amb les mans, abans de que acabés xerrant fins i tot la vida sexual de la meva òliba. | |
| | | | Drinking Game (Cap d'any) | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |
| |
| Benvinguts! | |
|