| Drinking Game (Cap d'any) | |
|
+11Gisèlle Possesseur Samanta Williams Rapunzel Davies Kikus Fortin Emily Blake James Bohr Erik Lestrange Ursula Black Eileen Tyler Lex Lupin Agatha Black 15 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
Estatus Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 10:51 am | |
| Bé. Ja l'havíem liat del tot, pel que feia al Fortin i l'Agatha. Ara tot el que podia fer era treure puntuacions altes, resar perquè es liessin, passessin la nit junts i s'oblidessin de mals rotllos, i l'endemà ningú recordés res...
Allà van els daus...! | |
|
| |
Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 10:51 am | |
| El miembro ' James Bohr' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 10:56 am | |
| Necessitava aclara conceptes. Primer: Agatha i Fortin junts? Això era més que surrealista. Vaig beure de la meva copa i vaig pensar que, a la fi, només ho recordaria una persona. Com aquesta sigués la Ursula... Ho tindrien clar.
Vaig acabar-me la copa d'un glop. Pobre Agatha, el que deuria estar passant.
| |
|
| |
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 10:56 am | |
| El miembro ' Eileen Tyler' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
Kikus Fortin Al més enllà
Nombre de missatges : 1959 Fecha de inscripción : 18/10/2010 Edad : 30
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 11:02 am | |
| Vaig agafar dos gots de xupito, els vaig omplir de veritasèrum, i n'hi vaig passar un a en Vimes.
- A la teva salut, Ursula. - vaig mirar-la, de mala gana, perquè sabia que estava emprenyadíssima sobre allò meu amb la Black.
Vaig beure una mica del meu got de vodka amb 43, vaig aixecar el xupito i me'l vaig fotre, d'un sol glop. Aix... quina sensació tan desagradable.
| |
|
| |
Ursula Black Professorat
Nombre de missatges : 755 Fecha de inscripción : 05/11/2010 Edad : 34
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 11:09 am | |
| Vaig fer comptes. Perdien en Saul i en Kikus. Vaig veure com es prenien un xupito de veritasèrum. Vale, li faria jo la pregunta, a en Fotin. Ja veuria aquest fill de puta...
- Kikus...- Vaig dir, assassinant-lo amb la mirada (OFF: no, literalment no..xD) - Respon: Em vas deixar per la descastada de la meva cosina?
Vaig aguantar la respiració, tement-me la resposta. Vaig tancar els ulls, esperant. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 11:13 am | |
| Vaig mirar l'Ursula. L'havia de respondre, aquella pregunta, perquè no era possible resistir-se a tal quantitat de veritasèrum, però sabia que, tal com estaven les coses, disfrutaria regalant-m'hi.
- Doncs sí, Ursula... - vaig dir, amb un somriure malvat -. Òbviament, et vaig deixar per ella.
Vaig somriure, encara més, amb un aire de suficiència. "Escac", vaig pensar mentre em mirava com l'Ursula es posava vermella, lila, blava i tots els colors possibles. | |
|
| |
Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 11:19 am | |
| - De fet si em permeteu... - vaig dir arreplegant l'ampolla de veritasèrum i fent-ne un glop, ja força beguda-. Volies respostes, doncs ara en tindràs, xata. Per començar, el Fortin estava amb mi, abans d'estar amb tu. Només es va embolicar amb tu per fer-me cabrejar, cosa que va aconseguir.
Me la vaig quedar mirant.
- Després, però, només vaig haver de demanar-li que triés: o estar amb tu, a la vsita de tothom, una noia que li convenia, que l'estimava, una relació perfecta i estable... o estar amb mi, en secret, sense que ho sabés ningú i quan jo l'odiava més que una altra cosa. I em va triar a mi. Perquè et facis una idea...
M'havia quedat a gust, almenys.
- Per Déu, i m'encanten les teves sabates...!
Vale, allò últim se m'havia escapat... XD | |
|
| |
Rapunzel Davies Professorat
Nombre de missatges : 1021 Fecha de inscripción : 06/10/2010 Edad : 31
Estatus Estudis: MAG en Alquímia Residència: -
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 11:20 am | |
| Em vaig mirar al Saul, amb cara de ara veuràa...
I doncs, si a l'agatha li agrada el Fortin i tu li estàs fent un favor... Qui t'agrada a tu? | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 11:25 am | |
| No. No em podia estar passant allò a mi. Havia de ser jo, qui triés el moment per dir allò, i no havia de ser aquell... davant de tothom, davant de gent que no m'agradava un pèl...
L'agatha em va acariciar el braç, donant-me suport. No ho sabia, ella, però el nom pràcticament era el de menys...
- El Luke Jenkins... U.U' |
|
| |
Ursula Black Professorat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 11:38 am | |
| Vale. Vale. Vale. Valevalevalevalevalevalevale. Estava, literalment, flipant en colors. El fill de puta d'en Kikus me la fot amb, ni més ni menys, que amb la descastada de la meva cosina. I ara en Vimes deia que li agradava en Luke Jenkins.
-Espera, espera...Que ets gay? Enserio? I et fas passar per el novio d'aquesta per quina puta raó? - Estava que treia fum per les orelles. Em vaig girar cap a en Kikus, vermella de ràbia - I el que més mal m'ha fet no ha sigut saber que em vas deixar per aquesta...aquesta...-no em sortien les paraules, de lo cabrejada que estava- ...arpía. Sinó per saber que em vas mentir. Per no dir-me que estaves amb una altra. Tingues clar, que aquesta, Kikus Fortin, me la pagaràs, t'ho ben juro. Encara que sigui l'últim que faci en aquesta vida.
Vaig fer venir una ampolla de cocktail cap a mí. Cosmopolitan. Perfecte. La vaig obrir i me la vaig prendre sencera. Ara, l'únic que em faria servei, era l'alcohol. Vaig notar com estava fent el seu efecte.
Em vaig mirar les sabates. Si que eren maques, si.
-No estaran mai al teu abast, ramera - Vaig dir-li a l'Agatha, en resposta al seu comentari.
Vaig agafar els daus i en vaig fer una altra tirada, aviam si podriem desvelar més secrets dels que en poguéssim fer ús, aquella nit. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 11:38 am | |
| El miembro ' Ursula Black' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 11:39 am | |
| Vaig fer un glop del meu "golden" mentre en Vimes responia la pregunta. "El Luke Jenkins", va dir. Vaig escopir, de cop, tot el contingut de la boca.
- Que què?! - vaig mirar-me'l amb els ulls com plats.
Oh... Ara ho entenia tot! Era per això, que en Vimes havia acceptat portar aquella farsa amb la Black...! Oh-my-god. Vaig recordar la conversa al pont. Pensar que es podia haver passat tota la conversa fent veure que estava amb la Black, mentre per el cap li podien passar idees absolutament contràries... Vaig sacsejar el cap, intentant esvair les idees, i vaig agafar els daus.
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 11:39 am | |
| El miembro ' Kikus Fortin' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 11:41 am | |
| Vaig quedar-me flipant amb la resposta del Saul. El Luke? El Luke? Vaja, doncs sí que estaven sortint coses a la llum, sí. Vaig agafar la copa i vaig donar un glop. Pobre Saul. Em va fer pena, mira que tenir que dir-ho allà al mig. Vaig tirar els daus. De moment havia tingut sort.
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 11:41 am | |
| El miembro ' Eileen Tyler' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 11:45 am | |
| Oh... I a sobre el Saul era gay. Ja no era capaç d'imaginar-me més sorpreses. Afortunadament, per això, cap d'elles m'incumbia directament.
Vaig agafar els daus i vaig llançar. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 11:45 am | |
| El miembro ' James Bohr' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 11:46 am | |
| Així que ara li tocava contestar a l'Ursula... ara veuràs, mala pècora...
Vaig tirar els daus, sense ni tan sols importar-me el que sortia.. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 11:46 am | |
| El miembro ' Agatha Black' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 11:48 am | |
| - Doncs faig veure que estic amb ella, perquè és la meva amiga i m'ho va demanar. N'hi ha que tenim molta gent al nostre voltant, que estarien disposats a talar-se les venes per nosaltres... però tranquil·la que no és el teu cas.
La veritat és que m'havia sentat bé dir-ho en veu alta... i almenys el Luke no era per allà...
Vaig tirar els daus. |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 11:48 am | |
| El miembro ' Saul Vimes' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Ursula Black Professorat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 11:52 am | |
| Em cago en la mare que em va arribar a parir! Ara em tocaria contestar a mi. Seré gafe..U.U' feia pocs segons que m'acabava d'enterar que el noi amb el que vaig estar em va deixar per la puta de la meva cosina, i ara m'hauria de sotmetre a un interrogatori...Genial, simplement, genial...
Vaig omplir dos gots, ja que haviem sigut dos les que havíem tret el número més petit. Li'n vaig passar un a la noia de Ravenclaw.
- A la salut de les males putes, que es veu que no moriran mai...- i em vaig empassar el veritasèrum d'un glop. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 11:54 am | |
| Vaig mirar l'Eileen. No estava ficada al meollo, ni jo, o sigui que vaig preferir preguntar-li abans que tornessin a la guerra, aquells tres.
- Eileen, pregunta per tu. T'agrada algú? - vaig buscar alguna pregunta que valgués la pena, encara que no fos especialment interessant.
Vaig mirar-la, somrient. Tenia curiositat per saber qui podia haver cridat l'atenció a l'Eileen... | |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 11:58 am | |
| "Cagada, Eileen, l'has cagada" Joder, aquesta merda de beguda m'obligava respondre- Tu- Ala, i no diguis res més que encara faràs més el ridícul. Vaig amagar la cara entre les mans, estava segura que estava com un tomàquet- Em cago en la puta, James, feia falta?- Vaig mirar cap al terra.
"I ara com representa que l'he de mirar a la cara" Vaig pensar, mentre agafava una botella que hi havia per allà aprop i l'hi donava un on glop. "Per sort, només ho recordarà una persona. Amb sort, no serà ell" | |
|
| |
| Drinking Game (Cap d'any) | |
|