Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 18 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 18 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Drinking Game (Cap d'any)

+11
Gisèlle Possesseur
Samanta Williams
Rapunzel Davies
Kikus Fortin
Emily Blake
James Bohr
Erik Lestrange
Ursula Black
Eileen Tyler
Lex Lupin
Agatha Black
15 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Següent
AutorMissatge
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Nombre de missatges : 451
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 EmptyDg Gen 02, 2011 8:10 am

El miembro 'Kikus Fortin' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 Dice6 Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 Dice3
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Nombre de missatges : 565
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 EmptyDg Gen 02, 2011 8:15 am

Vaig agafar els daus després del Fortin, aquell Slytherin, i vaig apretar-los amb força "Va, va, amb un altre vuitet em comformo" Vaig pensar, mentre els deixava anar.

De moment, la cosa no s'havia posat gaire interessant, lo del Saul ja ho savia i lo que li havia preguntat el James a l'Agatha no ho vaig acabar d'entendre. "Apa, dauets, doneu-me sort"

Vaig veure com queien i vaig mirar-los, esperant.

Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 EmptyDg Gen 02, 2011 8:15 am

El miembro 'Eileen Tyler' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

#1 'Dau' :
Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 Dice1

--------------------------------

#2 'Dau' :
Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 Dice6
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 EmptyDg Gen 02, 2011 8:17 am

Allò s'estava posant interessant... l'Agatha sortia amb el Huff, però no estaven enamorats, en canvi algú estava enamorat d'ella, i per les miradetes... podia ser en Kikus?

Ara mateix no estava per pensar, així que vaig tirar els daus, esperant descobrir més.
Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange

Nombre de missatges : 198

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 EmptyDg Gen 02, 2011 8:23 am

OFF: Rosalie, CHATA, perquè no entres al xat i així ens entendrem tots? Perquè ja és la segona vegada que anul·les els daus...Sinó, em sap greu, però se t'haurà d'eliminar del joc.

ON:

Vaig mirar-me amb recel a les persones que havien preguntat i a les que havien respost. Suposo que més endevant s'entedria, tot allò.

Vaig agafar els daus després de l'Eileen i els vaig llançar, observant com rodolaven pel terra.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 EmptyDg Gen 02, 2011 8:23 am

El miembro 'Erik Lestrange' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 Dice3 Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 Dice6
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

Nombre de missatges : 755

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 EmptyDg Gen 02, 2011 8:26 am

Què nassos li importava a en Kikus saber quant feia que estàven enamorats, en Vimes i l'Agatha? En fi...ja se sabria.

Vaig agafar els daus, una vegada es van aturar i van marcar un nou.

"Vinga, macos^^ No em falleu..."

I vaig deixar anar els daus perquè caiguéssin a terra.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 EmptyDg Gen 02, 2011 8:26 am

El miembro 'Ursula Black' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 Dice1 Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 Dice4
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 EmptyDg Gen 02, 2011 8:32 am

M'havia perdut la primera ronda de preguntes perquè badava a l'altra punta de la sala.

- Eeei! Jo també jugo! - vaig dir amb un somriure m'entre m'asseia a un coixí morat. La cosina de l'Agatha em va passar els daus, i vaig observar com hi havia diverses mirades tenses, suposo que per les preguntes de l'altra ronda.

"Ui ui ui!" vaig pensar, mentre llançava els daus.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 EmptyDg Gen 02, 2011 8:32 am

El miembro 'Marta Lewis' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

#1 'Dau' :

#2 'Dau' :
Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 Dice2
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake

Nombre de missatges : 523

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 EmptyDg Gen 02, 2011 8:35 am

No havia acabat d'entendre el perquè de les preguntes, però s'hi respirava tensió en aquells moments. Vaig agafar els daus i vaig murmurar:

-Va... Una mica de sort...
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 EmptyDg Gen 02, 2011 8:35 am

El miembro 'Emily Blake' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

#1 'Dau' :

#2 'Dau' :
Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 Dice2
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr

Nombre de missatges : 898
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 EmptyDg Gen 02, 2011 8:39 am

Aix... Aquella primera ronda m'havia sentat fatal. Vaig agafar els daus i vaig tirar, resant per treure més d'un 5.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 EmptyDg Gen 02, 2011 8:39 am

El miembro 'James Bohr' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 Dice3 Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 Dice1
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

Nombre de missatges : 1411
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 EmptyDg Gen 02, 2011 8:42 am

No em podia creure que el Fortin ens hagués enxampat tan fàcilment... em preguntava què estaria sospitant en aquell moment... tot i així, el que havia dit el James... que sentia alguna cosa per mi... pfff per favor. Fins a quin punt ho sentia? És clar que també li hauria pogut dir per treure-li informació, però no sentir-ho realment....

Vaig fer un sospir i vaig agafar els daus. "Porteu-vos bé, cabronassos ¬¬"
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 EmptyDg Gen 02, 2011 8:45 am

No em podia creure que el Fortin ens hagués enxampat tan fàcilment... em preguntava què estaria sospitant en aquell moment... tot i així, el que havia dit el James... que sentia alguna cosa per mi... pfff per favor. Fins a quin punt ho sentia? És clar que també li hauria pogut dir per treure-li informació, però no sentir-ho realment....

Vaig fer un sospir i vaig agafar els daus. "Porteu-vos bé, cabronassos ¬¬"
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 EmptyDg Gen 02, 2011 8:45 am

El miembro 'Agatha Black' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 Dice6 Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 Dice3
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 EmptyDg Gen 02, 2011 8:49 am

Vaig agafar els daus i els vaig tirar.

"Per favor, per favor, per favooooor!"

Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 EmptyDg Gen 02, 2011 8:49 am

El miembro 'Saul Vimes' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 Dice4 Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 Dice1
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 EmptyDg Gen 02, 2011 8:52 am

Em vaig quedar mirant, expectant, els daus dels altres. MERDA. Una altra pregunta per mi... Si xerro gaire, demà l'Agatha i en Fortin em mataran...!

- Oh, vale, vale... Allà vaig, veritasèrum! - vaig agafar el xupito mil·limetrat i me'l vaig beure d'un glop.

Vaig sentir un formigueig, que em va recórrer l'espinada, i em vaig mirar els altres, esperant la pregunta.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 EmptyDg Gen 02, 2011 8:54 am

Vaig agafar les rendes de la situació. Ara em tocava a mi preguntar i ningú podria adelantar-se.

-Bé, James...-Vaig dir, donant una mica d'expectació- Em podries dir qui et va dir que hi havia alguna cosa entre la Black i ell i que a més a més, sentia alguna cosa per ella? - Vaig dir, amb despreci al dir l'útima frase.

Em vaig mirar en James, amb una cella aixecada, esperant la resposta.
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 EmptyDg Gen 02, 2011 8:59 am

MERDA! La mare que va parir la família Black! Només se'n salvava l'Agatha, i perquè era una descastada!
I aleshores vaig recordar que el Fortin i l'Ursula Black havien estat sortint. És clar! El Fortin havia deixat l'Ursula per estar amb l'Agatha!

- En Kikus Fortin, ni més ni menys... - vaig quedar-me mirant l'Ursula, esperant la reacció.

"Sisplau, Agatha i Fortin, no em mateu... No puc evitar-ho!", vaig pensar mentre disfrutava de la cara de sorpresa, barrejada amb terror, de la Slytherin.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 EmptyDg Gen 02, 2011 9:07 am

- Collooooons... - vaig fer quan vaig sentir la pregunta de la meva estimada cosineta, i em vaig aixecar abans de sentir el que diria el James. Total, ja sabia el que era...

Vaig anar a la barra i vaig tornar amb un ampolla de vodka per començar. La vaig desprecintar i em vaig asseure. Tothom m'estava mirant.

"Pues nada, oye..."

Vaig fer dos glops de l'ampolla i em vaig quedar mirant el sostre, evitant les mirades de tothom... després vaig pensar en l'Ursula, que era a la vora de mi... li hauria hagut de sentar com una patada a l'estómac...

- En vols? - li vaig dir, oferint-li l'ampolla, però li vaig teure del seu abast a l'acte-. Doncs te'n vas a buscar. Te l'has buscada tu soleta, aquesta resposta... Senta malament, ficar el nas on no et demanen? Doncs ara et fots. ¬¬

Vaig mirar-me un moment el Fortin, i vaig haver de tornar a fer un glop de l'ampolla. Collooooooons....
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

Nombre de missatges : 1959

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 EmptyDg Gen 02, 2011 9:11 am

Vaig tapar-me la cara quan va fer la pregunta. La Black també va aixecar-se i va marxar cap a la barra, a buscar una ampolla. Vaig decidir que el millor era entretenir-se... I com fer-ho? Doncs, està clar, amb alcohol.

Vaig agafar un vas de tub, llarg, i hi vaig posar 2 glaçons. Després, vaig abocar vodka fins la meitat del vas, i vaig acabar de completar-ho amb 43. Uff...

Vaig mirar la Black. Bevia i bevia, intentant aguantar-se, i va deixar anar un moc a l'Ursula.

- De puta mare, Bohr... De puta mare... - vaig dir, mentre bevia.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 2 EmptyDg Gen 02, 2011 9:23 am

Va ser com si em tiréssin un cubell d'aigua gelada per sobre. Em vaig quedar de pedra amb la resposta d'en Bohr.

Em vaig mirar l'Agatha, després en Kikus, Agatha, Kikus...No m'ho podia creure. Ells dos no. Impossible.

Vaig respirar profundament i vaig intentar asserenar-me. Vaig fulminar amb la mirada a la meva cosina quan em va dir alló de l'ampolla. En un dels moments que estava distreta, vaig arreplegar l'ampolla de vodka i en vaig fer un gran glop. El líquid em va cremar la gola.

-T'aixeques tu i te'n vas a buscar una altra. Per mala puta - Vaig dir, fent un altre glop al vodka i fulminant amb la mirada a en Kikus. Començava a lligar-ho tot.
Tornar a dalt Ir abajo

Drinking Game (Cap d'any)
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 14Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Sala de la Necessitat-
Canviar a: