| Drinking Game (Cap d'any) | |
|
+11Gisèlle Possesseur Samanta Williams Rapunzel Davies Kikus Fortin Emily Blake James Bohr Erik Lestrange Ursula Black Eileen Tyler Lex Lupin Agatha Black 15 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Rapunzel Davies Professorat
Nombre de missatges : 1021 Fecha de inscripción : 06/10/2010 Edad : 31
Estatus Estudis: MAG en Alquímia Residència: -
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 9:46 am | |
| Vaig arribar a la Sala de la Necessitat i em vaig asseure en un dels coixins que hi habia alla al terra i vaig saludar als altres.
| |
|
| |
Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 9:46 am | |
| El miembro ' Rapunzel Davies' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
Ursula Black Professorat
Nombre de missatges : 755 Fecha de inscripción : 05/11/2010 Edad : 34
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 9:53 am | |
| Vaig somriure a la Ra quan va arribar i va asseure's. Vaig agafar els daus que havia deixat ella i els vaig remenar.
-Prepareu-vos...-Vaig murmurar, abans de deixar els daus. | |
|
| |
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 9:53 am | |
| El miembro ' Ursula Black' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Kikus Fortin Al més enllà
Nombre de missatges : 1959 Fecha de inscripción : 18/10/2010 Edad : 30
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 9:55 am | |
| Vaig tornar al meu lloc, i veient que la gent s'havia dispersat momentàniament, vaig agafar els daus. Vaig fer un glop del meu got, vaig llançar i vaig dedicar una mirada a l'Ur, que estava en estat de xoc, mentre els daus rodolaven per terra. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 9:55 am | |
| El miembro ' Kikus Fortin' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 9:59 am | |
| OH.MY.GOD. L'Agatha i el Fortin? No m'entrava dins el cap... El Fortin i la cosina de l'Agatha havien estat sortint i després ell la va deixar, tothom ho sabia, l'escola n'anava plena... L'havia deixada per l'Agatha? Mentre pensava aquestes coses, em mossegava el llavi, nerviosa, perquè temia que tot allò explotés en qualsevol moment. Les mirades que la Black regalava al Fortin i a l'Agatha ja deixaven veure que allò no acabaria bé... Gairebé ni em vaig adonar que el Fortin em passava els daus... |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 9:59 am | |
| El miembro ' Marta Lewis' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
Estatus Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 10:04 am | |
| Oh... La que he liat... Vaig passar-me les mans pels cabells, abans d'agafar els daus que havia llançat la Marta.
Apa, daus... "Ja m'heu putejat dues vegades. I han rebut els altres. Espero que aquesta vegada feu el que toca..." i vaig llançar. "Sisplau, sisplau...!" | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 10:04 am | |
| El miembro ' James Bohr' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 10:08 am | |
| - Bueno, ja total no em ve d'aquí, no...? - vaig rumiar en veu alta quan vaig tornar d'agafar una altra ampolla de vodka-. Per cert... - vaig apuntar l'ampolla de l'Ursula-. Reducto.
L'ampolla va esclatar a les seves mans, deixant-la xopa i coberta de vidrets.
- Jo de tu vigilaria de no muore'm massa... el vidre talla... ¬¬
Començava a anar molt borratxa. Vaig fer un glop de vodka.
I vaig llançar els daus. Ara estava molt fàcil perdre... U.U' | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 10:08 am | |
| El miembro ' Agatha Black' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 10:14 am | |
| - Jo és que ho sabia...
Em vaig posar a riure.
- Perdi qui perdi, aquí pringaré jo, ja ho veig... - vaig dir, tota contenta. L'alcohol anava pujant...-. Au, va, a veure qui pregunta primer... sé que tots us en moriu de ganes...
Vaig agafar el xupito i el vaig alçar, brindant amb tots.
- Pels secrets! - i endins. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 10:15 am | |
| Vaig observar com es prenia el veritasèrum mentre preparava la pregunta. Va deixar el vas de xupito a terra i va mirar-nos.
- Black... Per què et vas inventar això teu amb en Saul?
Vaig mirar-la, profundament. Necessitava saber-ho, i sabia que no em podia mentir. No... Sabria la veritat. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 10:20 am | |
| Vaig fer un sospir.
- Perquè quan et vaig dir que volia que ho deixéssim, t'havia de donar una excusa, i et vaig dir la primera barbaritat que se'm va passar pel cap: que estava amb un altre. O sigui que me'l vaig haver de buscar... i el Saul va accedir a fer-me el favor.
L'efecte del xupito va passar. En fi. Almenys havia pogut evitar dir el vertader motiu pel qual l'havia deixat... Glop de vodka i evitar la mirada del Fortin... vale. Deixar de posar-se vermella... deixar de posar-se vermella... merda, no, això no podia evitar-ho.
Per què duiem com mitja hora jugant i de moment l'únic secret que havia sortit a la llum era el nostre? | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 10:23 am | |
| Això és el colmo... Ara m'hauré d'esperar per saber la raó per la qual ho volia deixar amb mi.
Vaig fer un altre glop del meu got, i vaig agafar els daus. Vinga, doncs. Una altra ronda, que ara ja ha sortit tot a la llum. No hi puc perdre res...
"Allà van els daus", vaig pensar, bevent, mentre mirava els daus que acabava de llançar. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 10:23 am | |
| El miembro ' Kikus Fortin' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Ursula Black Professorat
Nombre de missatges : 755 Fecha de inscripción : 05/11/2010 Edad : 34
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 10:40 am | |
| Tota jo tremolava de ràbia. Puta descastada... Vaig treure a bareta, vagi fer un moviment i amb un Purgo! vaig netejar tots els vidres que hi havia sobre meu i també el vodka.
Vaig mirar-me la seva ampolla de vodka. Si ella em treia la beguda, jo també.
"Reduccio!" Vaig pensar, i l'ampolla que tenia va fer-se de la mida d'aquelles que hi havia als bars de les habitacions dels hotels.
- Em sembla que ja n'has tingut prou, d'alcohol tu, no vagi a ser que et confonguis un altre cop i t'enamoris equivocadament...
-Accio ampolla de Vodka - I una ampolla que hi havia a la barra va venir cap a mi. La vaig encetar i en vaig fer un glop. Li'n vaig oferir a la Ra, per si en volia.
Vaig respirar profundament. Vaig agafar els daus i els vaig llançar, resant perquè no em toqués a mi... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 10:40 am | |
| El miembro ' Ursula Black' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Rapunzel Davies Professorat
Nombre de missatges : 1021 Fecha de inscripción : 06/10/2010 Edad : 31
Estatus Estudis: MAG en Alquímia Residència: -
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 10:43 am | |
| Vaig agafar la botella de vodka que m'oferia l'Ur, i n'hi vaig fer un glop i un altre i un altre i bé me la vaig acabar, total només era una nit i total aquella nit no la recordaria ningú... o bé només una persona.
Vaig fer el meu riure histèric i vaig agafar els daus | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 10:43 am | |
| El miembro ' Rapunzel Davies' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 10:46 am | |
| Em vaig encongir d'espetlles i vaig veure de l'ampolleta de vodka. Total, seria per falta d'ampolles...
-Drink up, me hearties, yo-ho!
Vaig agafar els daus i vaig tirar. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 10:46 am | |
| El miembro ' Agatha Black' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 10:48 am | |
| Pobra Agatha... era la que més hi havia perdut, de moment... esperava que no hagués de declarar-se al Fortin allà davant de tothom... U.U'
Vaig agafar els daus amb un osspir i vaig tirar. |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 02, 2011 10:48 am | |
| El miembro ' Saul Vimes' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
| Drinking Game (Cap d'any) | |
|