| Drinking Game (Cap d'any) | |
|
+11Gisèlle Possesseur Samanta Williams Rapunzel Davies Kikus Fortin Emily Blake James Bohr Erik Lestrange Ursula Black Eileen Tyler Lex Lupin Agatha Black 15 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 12, 2011 10:25 am | |
| El miembro ' Rapunzel Davies' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 12, 2011 11:46 pm | |
| Havia estat una mica absent, només escoltant els secrets que s'anaven destapant. Però aquella era l'última ronda i ens jugàvem l'antídot. Així que vaig agafar els daus i els vaig llançar... |
|
| |
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dc Gen 12, 2011 11:46 pm | |
| El miembro ' Marta Lewis' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Maggie Prewet Adult
Nombre de missatges : 812 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dj Gen 13, 2011 2:08 am | |
| Bé, ja hi havia hagut un dotze.. Però ja que havia participat en alguna ronda ara també volia mirar a veure si tenia sort amb els daus... Clar que era molt dificil empatar amb puntuació, però només el fet de que l'antídot el tingués algú no-Sly ja estava bé.
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dj Gen 13, 2011 2:08 am | |
| El miembro ' Maggie Prewet' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dv Gen 14, 2011 7:54 am | |
| Vinga va, vaig pensar al menys la última. Vaig armarme de valor ( per mi jugar a un joc on tenia que veure la sort era una cosa de molt valor) vaig agafar els daus vaig aproparmels a la cara i els vaig bufar, diuen que porta sort així que per provar... - Invitat ha efectuado 1 lanzada(s) de uno Dau :
- Invitat ha efectuado 1 lanzada(s) de uno Dau :
|
|
| |
Jack Fox Setè curs
Nombre de missatges : 350 Fecha de inscripción : 18/10/2010
Estatus Estudis: GNOM Residència: Slytherin
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Ds Gen 15, 2011 2:16 am | |
| No m'interessava molt tenir l'antídot, la veritat. No m'havia enterat de la meitat de les coses. Vaig agafar els daus i vaig tirar. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Ds Gen 15, 2011 2:16 am | |
| El miembro ' Jack Fox' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Ds Gen 15, 2011 4:36 am | |
| Tothom ja havia tirat, i quedava jo amb un dotze. Flipant. Vaig mirar-me a tots els que estaven sentats als coixins. No savia què fer, havien sortit masses coses, però, per sort, no se li havia tocat cap Slytherin, no?
La veritat és que no tenia ni idea de què pensar, no havia cregut en cap moment que em toqués, així que no havia decidit què en faria de l'antídot. Vaig somriure a tots i, sense pensar-m'ho un altre cop, vaig dir:- Bé, i l'antídot? ^^ | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Ds Gen 15, 2011 4:45 am | |
| Vaig aixecar-me i vaig anar cap a l'Eileen. La vaig abraçar i vaig dir:
- Felicitats! Al menys sabem que tindrà l'antídot algú de confiança!
Vaig riure, i vaig dir, posant-me una mica més seriosa:
- Guardaràs el meu secret, Ei? | |
|
| |
Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Ds Gen 15, 2011 10:57 am | |
| - Aquí el tens - li vaig dir allargant-li el frasquet petit, però li vaig enretirar un segon per afegir:- Suposo que saps que això comporta molta responsabilitat... Fes-ne un bon ús. ^^
Sabia que ho faria. Bé, almenys ho faria millor que qualsevol persona d'Slytherin, i probablement millor del que faria jo si m'hagués tocat a mi... hagués estat perillós. Perfecte pel meu profit, però molt temptador, massa. Esperava que l'Eileen sapigués mantenir el cap fred a l'hora de triar què fer amb cada secret que havia sortit a la llum.
Quan li vaig donar em vag alçar, amb l'ampolla de veritasèrm a la mà i em vaig mirar el Fortin.
- Podem parlar en privat? | |
|
| |
Kikus Fortin Al més enllà
Nombre de missatges : 1959 Fecha de inscripción : 18/10/2010 Edad : 30
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Ds Gen 15, 2011 11:06 am | |
| La Black li va donar el flascó amb antídot a la Tyler, que el va agafar mig al·lucinada, i va venir cap a mi amb l'ampolla de veritasèrum. Glups...
- Eugh... Sí, és clar... Suposo. - vaig dir, mentre m'aixecava i anava amb ella cap a un racó amb algunes butaques i coixins per terra, on ens vam asseure còmodament -. I doncs?
Vaig quedar-me-la mirant. Ja m'imaginava què era tot allò... Ai, déu meu, que avui acabarem malament... | |
|
| |
Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Ds Gen 15, 2011 11:12 am | |
| - No, aquí no - vaig fer, negant amb el cap, veient que hi havia alguns curiosos parant l'antena-. Anem a un altre lloc. La nostra vida privada no hauria d'interessar a ningú i m'és igual que demà se n'oblidin... A més, prefereixo que no hi hagi testimonis... ¬¬
Em vaig aixecar i el vaig agafar de la mà, que era càlida en contrast de la meva, com sempre. Vaig entrellaçar els meus dits amb els seus, inconscientment. Ho havia trobat a faltar...
- Ehem - vaig fer, fent-me tornar al món-. Va, vine. | |
|
| |
Kikus Fortin Al més enllà
Nombre de missatges : 1959 Fecha de inscripción : 18/10/2010 Edad : 30
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Ds Gen 15, 2011 11:22 am | |
| Va dir que no li agradaven tantes orelles alienes, i va allargar-me la mà. Vam entrellaçar els dits, com quan estàvem junts. Vaig sentir una esgarrifança de plaer, content d'aquell gest, i vaig assentir quan va dir-me que anéssim a algun altre lloc.
Vaig veure'm obligat a deixar-la anar, bàsicament perquè m'incomodava que algú ens mirés. I si ens veien marxar junts, la gent xerraria en base a la seva imaginació. Però si ens veien marxar junts, i agafats de les mans... uf.
- D'acord, anem. - vaig dir mentre sortia de la Sala, caminant amb ella al costat.
[Sortim del tema] | |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Ds Gen 15, 2011 11:15 pm | |
| -No diré ni una paraula, Allie, no et preocupis ^^- Vaig contestar-li, amb un somriure. La veritat és que, en aquell moment, no pensava en els secrets petits. Aquells eren importants, però no tant com, per exemple, el de l'Ursula. Aquell em feia patir. No tenia la seva vareta, però aquelles sabates que portava tenien pinta de ser una arma homicida u.u
Però si aconseguia sobreviure aquella nit, demà ningú no se'n recordaria, no? Pues ala -Ho intentaré ^^-Vaig dir-li a l'Agatha, mentre agafava el petit flascó que tenia a la mà. Vaig treure-li el tap i em vaig beure el contingut d'un petit glop. Vaig notar com el líquid, fred, em recorria la gola.
-I bé- Vaig dir, intentanr desviar l'atenció. Tantes mirades sobre mi m'estaven intimidant- No continua la festa? ^^ | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Ds Gen 15, 2011 11:59 pm | |
| -Esh clar que continua! No veush que encara t'hash d'emborratxar i oblidar-te de tot? -vaig dir tota contenta, aixecant-me, esperant que comencés una festa com déu mana. Encara que estava bastant segura que una Slytherin borratxa ningú li faria cas. |
|
| |
Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 16, 2011 12:44 am | |
| Em vaig mirar l'Ei i vaig vore que es mirava la Black preocupada.
- Enhorabona.- vaig dir somrient.- I tranquil·la vigilare que no et faça res.- vaig dir senyalant amb el cap a la Black.- Encara que demà ningú recordara qui va tindre l'antidot.- vaig dir alçant-me i buscant un lloc més comode.
Vaig agafar una butaca que hi havia per ahi i la vaig apropar a on estava abans sentada. No deixaria que la Black fera res a Eileen.
Editat per darrera vegada per Samanta Williams el Dg Gen 16, 2011 10:29 pm, editat 1 cop en total | |
|
| |
Gisèlle Possesseur Beauxbatons
Nombre de missatges : 844 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dg Gen 16, 2011 1:34 am | |
| Vaig mirar a la Tyler. Estava una miqueta marejada, el cap em donava voltes per culpa de l'alcohol. No bevia tant des de l'estiu! Vaig acostar-me a la Ursula, i li vaig dir:
- Ur, tia... La Tyler es recordarà de tot... Esperem que sàpiga utilitzar bé la informació, sinó podria acabar malament la cosa...
Vaig observar a la noia Raven que havia tingut la sort d'endur-se la poció.
- I si diu alguna cosa, sempre ens quedarà un bon obliterar, no? | |
|
| |
| Drinking Game (Cap d'any) | |
|