Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 6 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 6 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Drinking Game (Cap d'any)

+11
Gisèlle Possesseur
Samanta Williams
Rapunzel Davies
Kikus Fortin
Emily Blake
James Bohr
Erik Lestrange
Ursula Black
Eileen Tyler
Lex Lupin
Agatha Black
15 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14  Següent
AutorMissatge
Invitat
Invitat

Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 EmptyDt Gen 04, 2011 6:18 am

Me la vaig mirar atemorida. La veia perfectament capaç de fer el que m'havia dit... només em quedava esperar que ella no guanyés l'antídot. Vaig passejar la mirada pel cercle, nerviosa. A veure si algú li preguntava alguna cosa a la Maggie i l'atenció es desviava cap a ella.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

Nombre de missatges : 755

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 EmptyDt Gen 04, 2011 7:04 am

Vaig veure l'intercanvi de paraules que hi havia entre la Barbie i la noia de Ravenclaw. La vaig mirar i vaig sentir un moment de simpatia per ella. Vaig sacsejar el cap perquè aquell sentiment no em va acabar d'agradar si no era per algú de les meves amigues.

-Bé, bé, noies. Com que no volem que la puta aquesta faci més mal, et salvaré el cul Raven. Aviam, tu, la de Gryffindor. Contesta'm, quin és el teu pitjor secret?
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

Nombre de missatges : 812

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 EmptyDt Gen 04, 2011 7:23 am

Vaig inspirar aire i vaig començar a parlar com qui deia tonteries que no valien res, que no éren importants per mi.

-Bé, el cas és que -Tu, Maggie, no voldràs pas que ho sàpiga tothom, no?!- ja fa uns anys, quan vaig arribar aqui a l'escola -Maggie, para ara que estàs a temps..! -vaig anar tard a la barca que ens portava cap aqui perquè m'havien amagat la maleta al tren i vaig pujar ja a l'última, i només hi havia un o dos alumnes més.. Bé, el cas és que vaig caure a l'aigua i no podia tornar a pujar a la barca. Total, que em van ajudar els dos que hi havia sobre la barca i quan finalment em vaig poder tornar a assentar em vaig haver de treure la roba per poder aixugar-la-Pou, Maggie, PROU! - Però com que cap de nosaltres sabia encara cap conjur ens vam posar a practicar i a dir coses a l'atzar, fins que finalment la meva roba es va convertir en flames i finalment en cendres. I què vaig haver de fer? Amagar-me amb la capa d'un que hi havia allà sobre i que molt amablement m'havia deixat. I vaig arribar així al gran saló, embolicada amb una capa! Sort en vaig tenir dels professors que van fer aparèixer un conjunt nou...

Val, ja estava tot explicat.

Això no ho sabia ningú excepte els dos alumnes que hi havia a la barca amb mi, i els havia suplicat que no ho diguéssin a ningú.. i semblava que havia fet efecte.. fins avui.

-I això és tot...

Vaig notar com els efectes de la poció em marxaven a poc a poc, i finalment vaig caure en el que havia dit. Bé, ara ja tant era. A més, només una persona recordaria tot el que haviem dit.
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

Nombre de missatges : 755

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 EmptyDt Gen 04, 2011 7:30 am

No era res de l'altre món, però al cap i a la fi, un secret.

"Suposo que a mi tampoc m'agradaria que es sabés que vaig arribar mig despullada a la selecció i vestida només amb una capa..." Vaig pensar.

Com que la gent s'havia quedat parada per l'última revelació, vaig abançar-me a tots els altres i vaig engrapar els daus.

Els vaig llançar.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Nombre de missatges : 451
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 EmptyDt Gen 04, 2011 7:30 am

El miembro 'Ursula Black' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 Dice4 Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 Dice1
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Nombre de missatges : 1043

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 EmptyDt Gen 04, 2011 7:32 am

Vaig agafar els daus despres de la Black, i els vaig llançar, esperant que la sort em fes costat de nou.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 EmptyDt Gen 04, 2011 7:32 am

El miembro 'Allie Lovegood' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

#1 'Dau' :
Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 Dice2

--------------------------------

#2 'Dau' :
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 EmptyDt Gen 04, 2011 7:35 am

Estaven sortint números baixos, potser aquest cop tendria més sort... Vaig agafar els daus i vaig tancar els ulls mentre els llançava: no volia desvelar res més.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 EmptyDt Gen 04, 2011 7:35 am

El miembro 'Marta Lewis' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 Dice6 Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 Dice3
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Nombre de missatges : 565
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 EmptyDt Gen 04, 2011 8:00 am

Vaig quedar-me mirant la Marta. No ho hauria pensat mai, però, bé, tothom tenia un secret, no? Vaig agafar els daus després d'ella i vaig llençar-los, esperant un nombre no massa baix.

"Va, dauets, sigueu simpàtics"
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 EmptyDt Gen 04, 2011 8:00 am

El miembro 'Eileen Tyler' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

#1 'Dau' :

#2 'Dau' :
Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 Dice3
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake

Nombre de missatges : 523

Estatus
Residència: Hufflepuff

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 EmptyDt Gen 04, 2011 8:07 am

Vaja, qui ho hauria imaginat lo de la Marta, tenia tanta cara de Ravenclaw... Però bé, hi havien coses pitjors.
Vaig agafar els daus que havia deixat l'Eileen, els vaig llançar i vaig observar com queien mentre feia un altre glop a la copa.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 EmptyDt Gen 04, 2011 8:07 am

El miembro 'Emily Blake' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

#1 'Dau' :
Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 Dice3

#2 'Dau' :
Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 Dice6
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 EmptyDt Gen 04, 2011 8:26 am

No havia sortit res millor que lo de la Black i en Fortin... Llàstima... vaig agafar els daus encara pensant en com aconseguir els ingredients pel veritasèrum i vaig tirar.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 EmptyDt Gen 04, 2011 8:26 am

El miembro 'Rosalie Lestrange' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 Dice1 Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 Dice5
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Residència: Ex-Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 EmptyDt Gen 04, 2011 9:17 am

Vaig agafar els daus, esperava que no isquera molt baix. Vaig tirar.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 EmptyDt Gen 04, 2011 9:17 am

El miembro 'Samanta Williams' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus

'Dau' :
Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 Dice6 Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 Dice6
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 EmptyDt Gen 04, 2011 9:37 pm

- Val, veig que em toca pringar, no?

Vaig sospirar i vaig agafar el veritasèrum.

- Salut! - vaig exclamar, i me'l vaig empassar d'un glop.
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake

Nombre de missatges : 523

Estatus
Residència: Hufflepuff

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 EmptyDt Gen 04, 2011 10:20 pm

Com veia que ningú preguntava, vaig agafar vaig fer un altre glop a la copa, "Em, hauries de parar", i vaig preguntar:

-Allie, qui t'agrada?

Esperava que no la cagués tant com jo, i el noi no estigués per allí...
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 EmptyDt Gen 04, 2011 10:23 pm

"Que qui m'agradava?" vaig pensar "Bé... Ningú. O si? Qui? Emm... Ni idea... Però ell... No, no podia ser ell... O si? Si? No... Si! Ell m'agradava!"

Vaig negar amb el cap.

"Allie, no siguis burra, no el coneixes de res! Si, si que el coneixes. Vas presenciar la escena de quan es barallava amb al Davies! Però... Si, i hi has parlat abans, altres cops. Poc, però hi has parlat! I ell... Joder, Allie, com vas i et coles d'un pivon, de sisè, d'Slytherin? Tia... Estas fatal. Però hara ho has de dir. Va ser un flechazo, però has de dir que et mola ell. Perquè et mola? Si, et mola Allie, et mola el Jack Fox..."

Vaig inspirar, i vaig dir:

- Em sembla... Crec... - vaig respirar fons, i vaig dir -. El Jack...

Vaig aixecar el cap, i vaig afegir:

- Però a l'Eileen li mola el James, i l'Agatha està emb el Fortin!!!

[OFF: DEU MUFFINS! VINT MUFFINS DE LA MAMIERIN PER L'ALLIE!!!]
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Nombre de missatges : 565
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 EmptyDt Gen 04, 2011 11:05 pm

El Jack Fox? El Slytherin de sisè? L'Allie? Un Slytherin? Espera. Un Slytheriiiiiiiiiiiiiiiiin? Vale que era una pivonazo i que no semblava mal tio, però... Un Slytherin?

- Eh, eh, eh- Vaig dir, mirant a l'Allie- A mi em mola el James, però a l'Allie li mola el Fox! Això és més fort! - Vale, potser començava a anar una mica borratxa.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur

Nombre de missatges : 844

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 EmptyDt Gen 04, 2011 11:09 pm

Mmm... Ara resultava que el Jack tenia una petita admiradora... Cool
Vaig somriure, i vaig dir:

- Tranquil·la, Tyler! Per fort guanya la relació Kikus Fortin - Agatha Black! Don't worry! - vaig dir, mentre notava els efectes del cubata, el vodka i les cerveses.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

Nombre de missatges : 1959

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 EmptyDc Gen 05, 2011 12:00 am

Vaig quedar-me, atònit, mirant l'espectacle que muntaven les noies. Resulta que a la Lovegood li agradava el Jack... Semblava increïble.
Vaig fer una enumeració mental dels secrets que s'havien revelat.
"Ha sortit, òbviament, que la Black i jo havíem estat junts. També ha sortit que la relació entre el Saul i la Black és falsa. Hem descobert que el Saul és gay, i que a l'Eileen Tyler li agrada en Bohr; que a la Blake li mola en Saul, i que a la Lovegood li agrada en Jack." Semblava només una llarga llista de cotilleos, però hi havia alguna cosa més...
"També hem descobert, però, algun secret sense importància de la Lewis i de la Prewet, i els obscurs secrets de l'Ursula..."

Déu ni do... O.O El que guanyés la poció coneixeria tal quantitat de secrets, que ni l'MI6 o la CIA...!
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox

Nombre de missatges : 350

Estatus
Residència: Slytherin

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 EmptyDc Gen 05, 2011 12:03 am

Havia estat una estona per la festa, havia vist el Kurt, però tampoc m'hi havia apropat. Vaig decidir que era hora d'apropar-me al Drinking Game. Feia estona que havia començat, però encara no m'havia afegit al joc.

Vaig saludar baixet i vaig asseurem en un coixí al costat de la Gisèlle. Vaig fixar-me en que tots em miraven raro. Vale, havia arribat tard, però era per tant? - Gisèlle? Què passa?- Vaig preguntar-li, fluixet, sense que els altres ho veiessin.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any)   Drinking Game (Cap d'any) - Página 9 EmptyDc Gen 05, 2011 1:56 am

-Oh, aquí la shupereshtrella! Shapsh que tensh una gran admiradora? -vaig dir mentre feia un sortilegi atraient i m'arribava una ampolla de vodka negre a les mans i en feia un glop ben gran. I aleshores ho vaig pensar, això havia sonat molt borde? O potser no tant... oh, però si havia dit que aquesta nit anava de guais, i tot això... Bah! és igual, total quan he dit això tothom a sudat de mi...- a veure shi deshpres vash al karaoke i lesh fansh esh poshen a cridar! - i després sense saber ben bé perquè em vaig posar a riure... "T'has passat, para ja si no vols acabar amb coma etílic!" Em va dir la meva consciència. "Calla, sosa! No saps la cançó? Borracha, Alcoholica, bella mujer que bebe, hermosa mujer trompa!" Vaig cantar la cançó fluixet, mentre em mirava la noia que li agradava en Fox, que pobreta estava més vermella que un pebrot.
Tornar a dalt Ir abajo

Drinking Game (Cap d'any)
Tornar a dalt 
Pàgina 9 de 14Anar a pàgina : Previ  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Sala de la Necessitat-
Canviar a: