| Drinking Game (Cap d'any) | |
|
+11Gisèlle Possesseur Samanta Williams Rapunzel Davies Kikus Fortin Emily Blake James Bohr Erik Lestrange Ursula Black Eileen Tyler Lex Lupin Agatha Black 15 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 5:26 am | |
| Vaig obrir els ulls. La Em colada pel Saul? Allò s'embolicava cada vegada més... Silenci. Tensió. Vaig escurar-me el coll, i vaig dirigir-me a la Sam, amb la evident intenció de passar a un tema que no fossin els amors:
- Sam... Això sempre m'ha fet curiositat. Per què l'Edgar, el teu germà, va sempre de groc?
Vaig mirar al meu voltant, i després vaig tornar a fixar els ulls en la Sam, esperant la resposta. | |
|
| |
Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 5:31 am | |
| Em vaig mirar a Al, no, aquesta pregunta no, no em tocava a mi dir res.
- Eh.... - sam, calla.- El meu germà fou atacat per dementors quant tenia 6, estigué a punt de morir si no haguera intervingut jo.- sam, no continues, calla, calla.- També hi havia un cavaller de la mort, tots vestien de negre. Aquesta és la causa de que odie el color negre.
Perfecte, si el Ed s'enterava em matava. | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 5:41 am | |
| - Uh... Mal rollo no? Bé nois! Fem una altra ronda? - vaig fer, canviant de tema.
Vaig agafar els daus oblidats a sobre la taula i vaig tirar.
"A perdre-ho tot!" vaig pensar, mentre els daus ballaven a sobre la taula. | |
|
| |
Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 5:41 am | |
| El miembro ' Allie Lovegood' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 5:43 am | |
| Vaig agafar els daus, per el meu bé esperava que ningú es recordara d'aixo.
El vaig tirar. | |
|
| |
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 5:43 am | |
| El miembro ' Samanta Williams' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 5:45 am | |
| Uiuiui... La cosa s'estava embrutant. El secret de la Sam, o més ben dit, de l'Edgar, m'havia posat els pèls de punta. Ja no m'agradava tant aquell joc... Vaig agafar els daus que la Sam acabava de llançar, i fent un bon glop de vodka, els vaig llançar jo també... |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 5:45 am | |
| El miembro ' Marta Lewis' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 5:48 am | |
| Vaig mirar-me a l'Em- Ho sento- Vaig articular les paraules, sense parlar. Mai m'hauria esperat el Saul, la veritat. En tot cas el Luke o algú d'una altre residència. I lo de l'Edgar? Vaig decidir que no era tema nostre, si no de l'Edgar, que havia decidit no jugar, així que no vaig dir res.
Vaig agafar els daus i vaig tirar-los. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 5:48 am | |
| El miembro ' Eileen Tyler' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
Emily Blake Setè curs
Nombre de missatges : 523 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 28
Estatus Estudis: GNOM Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 5:51 am | |
| Mentre la resta de la gent llançava vaig acostar-me a la barra a buscar alguna cosa per beure.
"Les penes no s'ofeguen en alcohol" em va recordar una veueta. A la merda, en aigua tampoc s'ofegaven.
Vaig agafar una copa i vaig tornar a seure. Em tornava a tocar així que vaig agafar els daus i els vaig llençar.
"A la merda... Ja m'heu fallat un cop" | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 5:51 am | |
| El miembro ' Emily Blake' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 6:00 am | |
| Vaig aixecar una cella quan l'Emily va dir que li agradava jo.
- Vaja... - vaig dir, alçant una cella, divertit-. Em sap greu, de veritat. No és res personal. Et prometo que si mai m'hi repenso, seràs la primera en saber-ho.
Vaig riure. En fi, era tot un afalag, però no calia donar-li més importància. Vaig tirar els daus. |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 6:00 am | |
| El miembro ' Saul Vimes' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
Ursula Black Professorat
Nombre de missatges : 755 Fecha de inscripción : 05/11/2010 Edad : 34
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 6:05 am | |
| Uff...Vale, beure'm tota l'ampolla de Cosmopolitan no havia ajudat, estava notant com la beguda feia el seu efecte. Vaig obrir els ulls davant l'aclaració de l'Emily. Vaig escoltar després la resposta de la Sam.
-Bé, no hagués estat una gran pèrdua, la del teu germà, puteta - Vaig dir, traient-li importància.
Vaig agafar els daus i els vaig llançar, havia de treure més d'un set. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 6:05 am | |
| El miembro ' Ursula Black' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 6:10 am | |
| - Ho, ho, ho, gairebé, Black, gairebé...- vaig burlar-me'n, mentre tirava jo... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 6:10 am | |
| El miembro ' Agatha Black' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Ursula Black Professorat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 6:25 am | |
| -Gairebé, cosineta, gairebé... - Vaig dir, fent servir el mateix to que havia utilitzat ella moments abans.
Vaig omplenar els dos gots de xupito i un l'hi vaig passar a l'Agatha. Vaig mirar-me-la, desafiant. Amb un cop sec ens vam empassar el veritasèrum.
-Bé, com que veig que ningú vol fer la pregunta a l'Agatha, m'agafaré el torn.
Em vaig estrènyer el cap, sobre el que li podia preguntar.
Val, allà anava.
- Agatha, just després de l'explosió i destrucció de ca l'Alfred, se't va veure uns dies amb el braç embenat. Explica'm si hi vas tenir alguna cosa a veure amb la destrucció i perquè.
Vaig somriure, triomfal. | |
|
| |
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 6:32 am | |
| PUUUUUUUUUUUUTAAAAAAAAAAA!
Res del que s'havia preguntat fins ara no era important. Personal, sí, però important, no. Això era important.
Me la vaig mirar amb odi, aguantant la respiració. La mare que la va parir! I a sobre hi ficaria més gent...
- Sí, hi vaig tenir a veure. L'Allie i la georgia es van encarregar de l'explosió i jo vaig escriure les lletres a sobre. Va ser cosa meva.
Vaig callar finalment. Ara fiparia. Sabia com anaven aquelles coses amb la família, el que ens inculcaven des de petits.
- El teu torn. Vols que anem per aquí, doncs molt bé, ara sabrem què hi tens Tu a veure, en tot això. Digue'm, Black, treballes per l'assassí Rodlel?
La gent va obrir molt els ulls.
- Si diu que sí, no us flipeu, perquè encara que ho recordi algú de nosaltres, no tenim proves.
La resposta ja la sospitava des de feia temps, però no ho havia pogut demostrar. Encara. Ja arribaria el dia...
Me la vaig mirar amb odi. | |
|
| |
Ursula Black Professorat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 6:42 am | |
| Vaig somriure de satisfacció al sentir la resposta de la Black.
Vaig somriure encara més quan vaig sentir la pregunta que em feia. Estàbem treient draps bruts, no¿?
-Sí. I a molta honra. Així acabarem amb tu i la teva púrria d'amics i deixareu de contaminar aquest món.
Vaig notar com l'efecte de la poció, passava. No me n'arrepentia, d'alló. Era una de les poques coses de les quals n'estava orgullosa.
Vaig agafar els daus, i els vaig sostenir enlaire.
-Una altra ronda, cosineta? | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 7:21 am | |
| Vale. M'esperava la resposta. I amb el cap ben alt, la puta...
- No, de daus res... - li vaig saltar al damunt, i, per l'esquena, la vaig engrapar pel coll amb el braç, abans que ningú pugués reaccionar-. Bé, ara podria matar-te... però no serviria de res, perquè demà no sabríem què va passar i amb un simple encanteri a la meva vareta se sabria que he estat jo sense motiu aparent... O bé, i voto per això, podem deixar tots les nostres varetes a terra, al costat de l'ampolla, però ja... i com a algú se li acudeixi fer-se el llest - vaig dir mirant-me els altres Slytherins - aquesta la palma, perquè prefereixo que m'acusin d'assassinat abans que n'hi hagi un que em sàpiga greu. VA! VARETES A TERRA! TOTHOM!
Els Slytherin, que patien més per la vida de l'Úrsula, van deixar la vareta a terra es primers... la resta ho va anar fent mica en mica, amb cara de pànic. Finalment, només vam quedar la Sam i jo amb vareta.
- Sam, deixa-la anar... U.U'... deixa-la anar o te la trauré a la força.
Però no ho va fer.
- Joder, Sam... Petrificus totalus! - vaig cridar apuntant-la, encara amb l'Ursula agafada del coll, que s'estava mig escanyant. No que em fes cap pena-. Saul, treu-li la vareta.
El Saul va fer-ho i la va deixar amb la resta. Vale... següent pas... algú havia de vigilar les varetes. En qui es podia confiar prou per...?
-ERIN! ERIN RIVER! VINE!
L'erin era ben lluny, segurament intentant evitar sentir els secrets que ningú. Que típic U.U'. Va acostar-se quan la vaig cridar, per això.
- Necessito que agafais totes aquestes varetes de terra - vaig dir sense moure'm-. I que després vinguis fins aquí i em prenguis la meva... vindria jo, però no vull que la puta aquesta es mogui...
Me la vaig mirar implorant. Esperava que accpetés, o hauríem begut oli. A les males deixaria el joc i me les enduria jo, però ara volia més respostes, i era el moment per fer-les ara que sabíem a qui s'havien de formular. | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 7:32 am | |
| Vaig sentir la veu de l'Agatha cridant-me. hi vaig anar, nerviosa per si havia passat alguna cosa.
havia passat. l'Agatha tenia a la úrsula agafada pel coll i em deia que agafés les varetes i me les emportés.
- Es- està bé- vaig dir preocupadíssima- Agatha, li estàs fent mal a l'úrsula... Siusplau, sigui el que sigui que hagi fet, deixa-la anar, ni que sigui una mica. Siusplau- vaig dir suplicant, abans d'agafar les varetes i emportar-me-les a un racó de la taula, vigilant que ni l'Edgar ni el luke s'adonessin del que havia passat. Després vaig tornar-hi i vaig agafar la de l'Agatha.
- No us feu mal, siusplau- vaig dir preocupada de valent, desitjant que passés qualsevol cosa per a que tothom oblidés aquella nit, o si més no, que guanyés l'antídot algú que no hi estigués massa ficat. | |
|
| |
Ursula Black Professorat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 7:37 am | |
| Vale, em tenia agafada pel coll. No m'estava ofegant però poc li faltava. Aix aquestes desconfiances...
Com que estava bastant distreta amb el tema de les varetes, i no era gaire extrany que em mogués, vaig alçar les mansi li vaig engrapar el cul. (xD) Vaig girar una mica el cap i vaig guinyar-li l'ull.
-Saps, no em desagrada aquesta postura. De fet és una de les que m'agrada més... Podem anar a un lloc més íntim, si vols...Tot quedarà en família...
I vaig fer-li "morritos" com qui intenta lligar-se a un tio canyón.
OFF: Sorry, ho havia de posar...m'ho has deixat massa a huevo! xD | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 7:45 am | |
| No vaig poder evitar somriure irònic.
- Ha!
No era que em fes gràcia el que havia fet... és que era el que probablement hagués fet jo en la situació inversa. Puta sang... La vaig deixar anar ara que l'Erin havia marxat amb les varetes de tothom.
- Que no cundeixi el pànic, crec que fa temps que tots dubtem de certa gentussa... el millor és seguir.
M'havia despertat de cop i volta, del petit instant de pànic que havém passat tots feia uns moments. Ja gairebé ni notava l'alcohol i estava molt, molt desperta. S'havia acabat beure, aquella nit. Anàvem a jugar brut.
- Daus... vaig dir, i vaig tirar. | |
|
| |
| Drinking Game (Cap d'any) | |
|