| Drinking Game (Cap d'any) | |
|
+11Gisèlle Possesseur Samanta Williams Rapunzel Davies Kikus Fortin Emily Blake James Bohr Erik Lestrange Ursula Black Eileen Tyler Lex Lupin Agatha Black 15 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Lex Lupin Conseller d'Afers Màgics
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Gryffindor
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 7:45 am | |
| El miembro ' Agatha Black' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 7:49 am | |
| Havia quedat paralitzada. La Ursula Black, una deixebla de l'assassí Rodlel? Mare de déu senyor Jesucrist! Allò era molt, però que molt heavy! Vaig veure-ho tot com qui veu una escena a través d'un vidre tintat, estava completament flipada amb la revelació. Quan l'Agatha va tirar els daus, però, vaig parpellejar i els vaig agafar. "Que t'acompanyi la sort, Allie... O no" vaig pensar, i vaig tirar els daus | |
|
| |
Nombre de missatges : 451 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 64 Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 7:49 am | |
| El miembro ' Allie Lovegood' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 7:51 am | |
| Buuuufa! El que ens faltava... d'acord, teníem sospites, sí... però que ho hagués admès d'aquella manera... Vaig mirar-me la botella de vodka que tenia a la vora i vaig pegar-ne un bon glop. De cada vegada estava més convençuda de que si l'antídot queia en males mans hi hauria un desastre...
Vaig agafar els daus que l'Allie acabava de llançar i vaig fer el meu tir. |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 7:51 am | |
| El miembro ' Marta Lewis' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 7:54 am | |
| Déu meu... Un cavaller de la mort? L'escena va passar com una peli d'acció muggle i després tot va seguir normal, com si no hagués passat res. Flipant, vaig agafar els daus i vaig tirar-los. Mentre queien, vaig tornar a veure. De sobte, la gola m'havia quedat seca.
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 7:54 am | |
| El miembro ' Eileen Tyler' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
Emily Blake Setè curs
Nombre de missatges : 523 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 28
Estatus Estudis: GNOM Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 7:58 am | |
| Espera, espera, espera... L'Ursula Black cavaller de la Mort? Joder, no sabia que arribava a tant... Bé, que continui el joc i esperem que l'antídot caigui en bones mans. Vaig llançar els daus.
"Va, doneu-me sort..." | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 7:58 am | |
| El miembro ' Emily Blake' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
Maggie Prewet Adult
Nombre de missatges : 812 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 8:13 am | |
| Vaig arribar al Drinking Game bastant tard i m'hi vaig trobar un ambient bastant caldejat, però bé, ja que m'hi havia apuntat bé m'hi havia d'afegir. Vaig assentar-me sobre un coixí, vaig agafar els daus i vaig tirar. Necessitava molta sort per no perdre.. | |
|
| |
| El miembro ' Maggie Prewet' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Gisèlle Possesseur Beauxbatons
Nombre de missatges : 844 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29
| Vaig agafar els daus, preocupada per l'Ur, i sorpresa per com havia anat tot.
"Sort, Gis!" vaig fer, i vaig llançar els daus. | |
|
| |
| El miembro ' Gisèlle Possesseur' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
Kikus Fortin Al més enllà
Nombre de missatges : 1959 Fecha de inscripción : 18/10/2010 Edad : 30
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 8:17 am | |
| Previsible. Molt previsible. I, tot i això, un cop massa fort. Vaig quedar-me mirant l'escena, dubtant sobre el que havia de fer, fins que em van arribar els daus. La puntuació més baixa, fins al moment en aquella ronda, era un cinc.
"Au, dauets...!" | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 8:17 am | |
| El miembro ' Kikus Fortin' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Ursula Black Professorat
Nombre de missatges : 755 Fecha de inscripción : 05/11/2010 Edad : 34
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 8:20 am | |
| Vaig agafar els daus just després de la Gis.
Li vaig fer una mirada a la Gis, d'agraïment. Semblava preocupada.
Vaig remenar-los una mica dins les meves mans i seguidament les vaig obrir, alliberant els daus
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 8:20 am | |
| El miembro ' Ursula Black' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
Estatus Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 8:27 am | |
| Oh... Vaig posar-me les mans davant la cara. Allò se'ns estava anant de les mans. Vaig imaginar-me una campana de Gauss: almenys aniria a la baixa.
- Pfff... Acabarem malament, a aquest ritme...
Vaig agafar els daus i vaig tirar, esperant que no tot fos tan dolent com les respostes de l'Ursula. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 8:27 am | |
| El miembro ' James Bohr' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus'Dau' : | |
|
| |
Ursula Black Professorat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 8:29 am | |
| PERQUÈ? No hi havia dret, ja havia respost abaaaans! T.T
Eeeeeeen fi, les regles eren les regles.
Vaig omplir-me un got de xupito i me'l vaig beure de cop.
-Apa, dispareu. | |
|
| |
Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 8:42 am | |
| Vaig somriure. Meva. Tenia dues preguntes en ment. Però una potser no obtindria resposta... provaria amb la segona.
- On us trobeu amb el Factunus Rodlel, per fer reunions?
I ara començava el joc de veritat. Em vaig mirar l'antídot. Siusplau, siuplau... que no caigués en males mans. Allò sí que era pressió...
OFF: i així va ser com Laforqueta se'n va anar a la merda. | |
|
| |
Ursula Black Professorat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 8:46 am | |
| Vaig somriure davant la pregunta de l'Agatha. -No ho sé. Jo encara no he fet cap reunió amb ell, per tant, i com m'avisa d'un dia per l'altre, no tinc ni idea d'on es reuneixen. L'efecte del suero de la veritat va passar. -T'ha sortit malament la jugada, cosineta. OFF:és cert, enserio | |
|
| |
Gisèlle Possesseur Beauxbatons
Nombre de missatges : 844 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 9:03 am | |
| Ha! La Black descastada s'havia passat de llesta. Que prima, li havia sortit el tir per la culata!
- Una altra rondaa? - vaig preguntar.
Vaig somriure a l'Ur, flipant per com se n'havia sortit. Vaig fer un gest amb la mà, aixecant el dit gros, transmetent-li les meves felicitacions més sinceres.
"Puta ama, tia!" vaig pensar.
Vaig agafar els daus que estaven abandonats al terra, i els vaig tirar. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 9:03 am | |
| El miembro ' Gisèlle Possesseur' ha efectuado la acción siguiente: Llançar els daus#1 'Dau' : -------------------------------- #2 'Dau' : | |
|
| |
Ursula Black Professorat
| Assumpte: Re: Drinking Game (Cap d'any) Dl Gen 03, 2011 9:25 am | |
| Vaig somriure triumfalment. Vaig somriure encara més al sentir les paraules que em va dedicar la Gis per a mi sola. Vaig aixecar els dos dits de la mà, en senyal de victòria.
Vaig agafar els daus que havia deixat la Gis i els vaig llançar. Esperava treure una bona puntuació, tenia ganes de preguntar-li coses a la meva estimada cosineta...
Vaig mirar amb atenció els daus...
Editat per darrera vegada per Ursula Black el Dl Gen 03, 2011 9:27 am, editat 1 cop en total | |
|
| |
| Drinking Game (Cap d'any) | |
|