Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Vells Temps - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 10 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 10 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Vells Temps - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Vells Temps - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Vells Temps - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Vells Temps - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Vells Temps - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Vells Temps - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Vells Temps

Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Danny Fletcher
Professorat
Professorat
Danny Fletcher

Nombre de missatges : 64

Vells Temps - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vells Temps   Vells Temps - Página 2 EmptyDc Des 29, 2010 6:10 am

-Si... ens ha cambiat tot molt ràpidament... I si, a mi això de que ara em diguin professor Fletcher també se'm fa d'allò més estrany.. Imagina't, els primers dies em cridaven i clar, jo com que no relacionava que em cridaven a mi passava totalment d'ells.. - vaig dir, rient per aquell record que m'havia vingut.- Però bé.. millor això que no pas que comencin amb els típics sobrenoms desagradables, eh professora Ravaan?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Vells Temps   Vells Temps - Página 2 EmptyDl Gen 03, 2011 11:21 pm

- Eh? Ah! Ostres... Professora Ravaan. Sona raro, no?

Vaig riure, davant la idea de que m'anomenessin així a la resta de l'escola. Llavors vaig preguntar-li:

- Em... I entre els profes ens diem pel nom o pel cognom? És que a mi se'm faria molt raro dir: "Aurora, vine!" O... "Lawrence! Et puc demanar un favor?". Tenir com a companys als qui abans eren professors és molt raro...
Tornar a dalt Ir abajo
Danny Fletcher
Professorat
Professorat
Danny Fletcher

MissatgeAssumpte: Re: Vells Temps   Vells Temps - Página 2 EmptyDt Gen 04, 2011 12:23 am

-Doncs ara que ho dius... saps que no en tinc ni idea? -vaig posar-me a rumiar sobre com es tractaven entre ells, i llavors em va semblar recordar alguna cosa.- Pot ser que es diguin per el nom? Bé i llavors suposo que si algú no es té tanta comfiança per el cognom, però no crec que ens haguem de tractar de professor, no d'honorable , ni de respectable, ni de santedat ni de res d'això..
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Vells Temps   Vells Temps - Página 2 EmptyDv Gen 14, 2011 5:32 am

Vaig somriure, en sentir-ho.

- Doncs em sembla que ho hauré d'esbrinar, si no corro el perill de despistar-me i dir: "Brownie!". Te'n recordes, dels sobrenoms que posavem als professors?

Vaig somriure, mossegant-me el llavi inferior. Brownie, Dumby, Nichcoldaugther... Parides, en general.
Tornar a dalt Ir abajo
Danny Fletcher
Professorat
Professorat
Danny Fletcher

MissatgeAssumpte: Re: Vells Temps   Vells Temps - Página 2 EmptyDv Gen 14, 2011 5:44 am

-Hahaha, se l'hi quedaria una cara, al pobre..!-vaig dir rient, recordant la seva cara i imaginant-me l'expressió que agafaria al sentir-ho. -Clar que, la posaria si sapigués que l'estàs cridant a ell... A vegades semblava ben bé que no era de la terra, vull dir que era raro raro, i normalment es passava més hores amb la ment a la lluna que aqui..

Vaig mirar-me-la, somrient.

-Te n'adones que estem criticant els nostres actuals companys quan no parem de dir als alumnes que no ho facin..? Haha, si ens arriben a sentir, quin exemple que els hi estariem donant!
Tornar a dalt Ir abajo

Vells Temps
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2