Qui està Connectat | En total hi ha 10 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 10 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| Vells Temps | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Danny Fletcher Professorat
Nombre de missatges : 64 Fecha de inscripción : 14/09/2010
| Assumpte: Re: Vells Temps Dc Des 29, 2010 6:10 am | |
| -Si... ens ha cambiat tot molt ràpidament... I si, a mi això de que ara em diguin professor Fletcher també se'm fa d'allò més estrany.. Imagina't, els primers dies em cridaven i clar, jo com que no relacionava que em cridaven a mi passava totalment d'ells.. - vaig dir, rient per aquell record que m'havia vingut.- Però bé.. millor això que no pas que comencin amb els típics sobrenoms desagradables, eh professora Ravaan? | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Vells Temps Dl Gen 03, 2011 11:21 pm | |
| - Eh? Ah! Ostres... Professora Ravaan. Sona raro, no?
Vaig riure, davant la idea de que m'anomenessin així a la resta de l'escola. Llavors vaig preguntar-li:
- Em... I entre els profes ens diem pel nom o pel cognom? És que a mi se'm faria molt raro dir: "Aurora, vine!" O... "Lawrence! Et puc demanar un favor?". Tenir com a companys als qui abans eren professors és molt raro... |
| | | Danny Fletcher Professorat
| Assumpte: Re: Vells Temps Dt Gen 04, 2011 12:23 am | |
| -Doncs ara que ho dius... saps que no en tinc ni idea? -vaig posar-me a rumiar sobre com es tractaven entre ells, i llavors em va semblar recordar alguna cosa.- Pot ser que es diguin per el nom? Bé i llavors suposo que si algú no es té tanta comfiança per el cognom, però no crec que ens haguem de tractar de professor, no d'honorable , ni de respectable, ni de santedat ni de res d'això.. | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Vells Temps Dv Gen 14, 2011 5:32 am | |
| Vaig somriure, en sentir-ho.
- Doncs em sembla que ho hauré d'esbrinar, si no corro el perill de despistar-me i dir: "Brownie!". Te'n recordes, dels sobrenoms que posavem als professors?
Vaig somriure, mossegant-me el llavi inferior. Brownie, Dumby, Nichcoldaugther... Parides, en general. |
| | | Danny Fletcher Professorat
| Assumpte: Re: Vells Temps Dv Gen 14, 2011 5:44 am | |
| -Hahaha, se l'hi quedaria una cara, al pobre..!-vaig dir rient, recordant la seva cara i imaginant-me l'expressió que agafaria al sentir-ho. -Clar que, la posaria si sapigués que l'estàs cridant a ell... A vegades semblava ben bé que no era de la terra, vull dir que era raro raro, i normalment es passava més hores amb la ment a la lluna que aqui..
Vaig mirar-me-la, somrient.
-Te n'adones que estem criticant els nostres actuals companys quan no parem de dir als alumnes que no ho facin..? Haha, si ens arriben a sentir, quin exemple que els hi estariem donant! | |
| | | | Vells Temps | |
|