Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Matant el temps...amb un ganivet? HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 6 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 6 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Matant el temps...amb un ganivet? HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Matant el temps...amb un ganivet? EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Matant el temps...amb un ganivet? EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Matant el temps...amb un ganivet? EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Matant el temps...amb un ganivet? EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Matant el temps...amb un ganivet? EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Matant el temps...amb un ganivet?

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? Empty
MissatgeAssumpte: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? EmptyDg Abr 10, 2011 5:29 am

Vaig entrar al vestibul, no hi havia ningú i això que encara eren les 6... Em vaig dirigir cap al les escales per a pujar a la sala comuna quan vaig pensar que era massa prompte, amb el temps que feia no hi havia ganes d'estar-se tot el dia alli tancada.

Com no sabia que fer em vaig posar a caminar per la barana de l'escala, fent equilibrisme, amb els braços estirats, com si estiguera caminant per una fina corda. Amb compte, de no caure, clar.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? EmptyDs Abr 16, 2011 8:13 am

Vaig arribar al vestíbul, que com a cosa bastant estranya, estava completament desert. Bé, no, del tot no, ja que hi havia una silueta pujant i baixant per la barana de l'escala. I si, era la Sam. Vaig acostar-m'hi en silenci, intentant que no em veiés. Intentant no fer-la caure, faig agafar-la per la cintura abraçant-la per tenir-la ben subjectada. Va fer un bot, l'havia espantat.

-I ara em diràs que no t'he espantat, oi?-vaig dir, rient, apartant-li els cabells de la cara. Dificilment ho acceptaria... Però bé, prou que ho havia notat, jo.

Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? EmptyDg Abr 17, 2011 2:22 am

- No, simplement que no te esperava.- vaig dir somrient.- Esta bé, me has espantat content? - va riure.- Has corregut molt?- vaig dir senyalant la seua roba d'esport.- Al final has arribat on volies o te has quedat a meitat?- li vaig agafar de la mà i el vaig obligar a pujar amb mi a la barana.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? EmptyDg Abr 17, 2011 3:42 am

-He pogut arribar, més faltaria.. -vaig dir, pensant si fer-li cas o no. -Però bé, ara ja m'estava aborrint i he entrat. -vaig apujant les espatlles.

Vaig pujar a poc a poc damunt la barana, aguantant l'equilibri.

-I tu, passant l'estona a la teva manera, no?-vaig dir, obrint els braços per posar-me en forma de creu.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? EmptyDg Abr 17, 2011 9:27 pm

- Es podria dir que si.- vaig dir agafant-me de la seua cintura.- Però les meues maneres són sempre divertides, a que si? Tenia pensat anar a la sala comuna, però per a estar-me tot el que queda de tarda alli dins, millor quedar-se fora.- vaig caminar sobre la barana.- I que tenies pensat fer?
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? EmptyDl Abr 18, 2011 6:07 am

-Si, divertides... i diferents.- vaig dir, somrient. - Home, i es que esclar, què hi estaries fent dins la sala comuna? No t'hi imagino pas, gaire quieta... -vaig riure. - I jo... bé, anava a fer el que em sortis, no tenia res pensat. Sobre la marxa.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? EmptyDl Abr 18, 2011 6:16 am

- Se estar queta...algun dia te ho haure de demostrar.- vaig dir posant els braços en creu.- Aixi que improvisar....- em vaig mirar la barana i vaig somriure.- Ens podriem sentar i deslliçar-nos! No me’n recordava, ho has fet alguna vegada?
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? EmptyDl Abr 18, 2011 6:27 am

-Doncs... si, algun dia m'ho hauras d'ensenyar, perqu[e diria que no t'hi he vist mai...-vaig dir, retant-la.- I si, aviam, qui no ha fet mai, això? Tot i que ja en fa uns quants anys... Si, fins que els meus pares em van dir que ho deixes de fer perquè faria baixar la barana...-vaig recordar, rient.

Vaig baixar de la barana fent un salt, ajupint-me als esgraons.

-Vinga, comença tu, que t'espero aqui baix! -vaig dir, baixant fins al final de les escales.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? EmptyDl Abr 18, 2011 6:34 am

- Doncs te ho tindre que ensenyar algun dia.

Vaig ascendir fins a dalt del tot i em vaig sentar. Vaig mirar cap abaix, estava bastant alt, però no anava a caure, mai havia caigut. Em vaig deslliçar.

- Yujuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!- vaig cridar mentres baixava a tota velocitat. Al arribar a baix vaig botar per a caure de peu.- Feia com uns mesos que no ho feia, m’encanta.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? EmptyDl Abr 18, 2011 6:45 am

-Vinga, que ara em toca a mi..-vaig dir, pujant les escales fins a arribar un tros amunt. - Vinga, que baixoo!

Vaig baixar bastant rapidament, frenant però una mica abans d'arribar al final de la barana, i per tant vaig arribar a baix bastant a poc a poc. Tampoc me la volia jugar.

-Hahahah, que bo...-vaig dir, fent un salt per baixar al terra.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? EmptyDt Abr 19, 2011 3:05 am

- A que si?- vaig dir rient. Em vaig quedar pensant, aixi que mai me havia vist queta.. vaig somriure interiorment i em vaig dir sentar en la barana, creuant les cames. Thomas se me va quedar mirant.- Que? No havies dit que mai me havies vist queta?- vaig dir somrient.- Doncs et demostrare que soc capaç.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? EmptyDj Abr 21, 2011 12:19 am

-Mm... va, doncs aviam quan de temps aguantes.. No cal que cronometri, oi?-vaig dir, retant-la.

Vaig assentar-me a les escales, mirant-la mentre se m'escapava el riure.

-Bé, suposo que pots parlar, no?-vaig dir-li al veure que portava callada una estoneta.-A no se que també vulguis que vegi que pots aguantar... -aquella situació em feia entrar el riure.

Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? EmptyDj Abr 21, 2011 3:01 am

Vaig riure.

- Et demostraria que també puc estar-me callada, però aleshores seria un avorriment i no tindria gracia.- vaig dir sense menejar-me del lloc.- Estic aguantant, però comence a avorrir-me.- vaig dir mirant l'hora- Fins alguna hora en concret o fins demà?
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? EmptyDv Abr 22, 2011 3:34 am

-Val, doncs... Podem parlar, que tampoc cal que ens hi adormim...

Vaig mirar-me-la una estona, i cap dels dos deia res.

-Bé, saps què? Em sembla que ja he vist que pots aguantar-hi... Ara ja m'ho crec. Va vine aqui.-vaig dir, assenyalant-li el costat de l'escala, just al meu costat.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? EmptyDv Abr 22, 2011 3:41 am

Em vaig alçar i em vegade sentar-me al seu costat em vaig tirar damunt d'ell, fent que els dos caiguerem a terra, però això si, amb compte de no fer-nos mal.
Varem començar a rodar fins que vaig quedar damunt seua.

- Aleshores te ho creus, no?- vaig dir rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? EmptyDv Abr 22, 2011 3:44 am

Vaig posar-me a riure mentre rodavem. La veritat, no m'ho esperava, m'havia agafat desprevingut.

-Si, si, ja m'ho crec-vaig dir-li, aixecant una mica al cap per fer-li un petó.-Bé que m'ho has demostrat... Almenys dos minuts o tres si que els aguantes...-vaig dir-li, buscant-li les pessigolles.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? EmptyDv Abr 22, 2011 3:50 am

Li vaig tornar el bes fent que durara més.

- Ja et demostrare jo el que es aguantar.- va començar a fer-me pessigolles.- Hahaha...no per favor, para, para.- vaig dir rient.- Bé, no se per que dic res si no pararas.- vaig recolçar el meu cap en el seu pit.- Mmmmm......
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? EmptyDv Abr 22, 2011 3:56 am

-Doncs...mmm... què et sembla si m'ensenyes quan de temps pots aguantar sense riure mentre et faig pessigoles? -vaig aixecar una cella. Va acceptar el repte, tot i que per la cara li podia veure que no sabia si aguantaria gaire.

Vaig començar a fer-li pessigolles, i notava com se li estava a punt d'escapar el riure, però se l'aconseguia aguantar.

-Et vols rendir?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? EmptyDv Abr 22, 2011 4:04 am

Vaig assentir. I vaig començar a riure.

- Val, val...- vaig donar-li un petit mos a l’orella.- Un altre dia ho probare.-vaig començar a fer-li pessigolles al pit.- Espere no haver-te fet mal al tirar-me damunt teua.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? EmptyDv Abr 22, 2011 4:12 am

-Molt bé, molt bé... -vaig dir, apartant les meves mans d'ella i deixant-les estirades al terra, en senyal de que parava d'atacar. -Però... -vaig posar-me a riure.-Tan és deixa-ho estar..-vaig intentar no fer-li recordar..- I no m'has pas fet mal, pensa que ja estic acostumat als cops i a les caigudes... Potro massa temps jugant a quidditch com per què em molestin gaire. -vaig dir, somrient, acostant-m'hi per fer-li un altre petó.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? EmptyDv Abr 22, 2011 4:15 am

- Però que?- vaig dir, va negar amb el cap.- Ah, no....ara ho dius, sino no haver començat.- vaig roçar els nostres llavis, però sense donar-li un bes- Ho diras?
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? EmptyDv Abr 22, 2011 4:25 am

-Bah... És una tonteria...- feia cara de que o li deia o li deia.-Val... És només que me n'he enrecordat de que encara no saps on tinc pessigolles. I si, només era això...I ho pots oblidar eh! -vaig dir, veient que m'havia posat de peus a la galleda.

Vaig fer cara a bon nen, intentant trobar alguna idea que li treiés del cap buscar-me el lloc de les pessigolles.

-Guita..-vaig dir, allargant el braç cap a un bri de pols. - Això està una mica brut eh..-vaig acostar-me-la a la cara i la vaig bufar lluny. Ho vols probar? -Si, era penós, però era el primer que se m'havia acudit per distreure-la.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? EmptyDv Abr 22, 2011 4:30 am

Vaig notar que em volia distreure.

- Esta bé, et seguire el rollo.- vaig dir rient.-I si, aço esta ple de pols.- vaig posar la mà en terra, deixant la meua marca.- Ha! I si donen voltes en la pols?- em vaig riure al imaginar-ho.- Ho sent, em venen coses rares al cap.- vaig dir sense parar de riure.- Si et molesta tanta bruticia podem anar a algún altre lloc.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? EmptyDv Abr 22, 2011 4:38 am

-Val, així, m'agrada, que em segueixis el rollo-vaig dir, rient.-Oh, no no, que amb un cop de vareta ens ho podem treure tot de sobre... -Vaig pensar-m'ho bé i...

-Va, estàs preparada? -vaig agafar impuls per començar a girar. Vam anar fent voltes, fins que vam xocar contra un banc que hi havia per allà. -Bé, ha sigut divertit, no? -vaig dir, mirant-me la capa que havia quedat més lanca que negra.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? EmptyDv Abr 22, 2011 4:47 am

Varem començar a donar voltes damunt la pols.

- Hahahahhaha.- vaig dir mirant-lo, tenia el cabell blanc. I un poc de pols al nas.- Menys mal que tenim les varetes que sino com es llevariem tota la pols? Bé, si, amb un bany.- vaig apartar-me el cabell de la cara i em vaig posar a “dibuixar” damunt del seu pit.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Matant el temps...amb un ganivet?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Vells Temps
» El temps a Hogwarts Express
» aprofitant els pocs dies de bon temps
» Una hora i mitja. El temps comença... Ja!
» A vegades el temps empitjora les ferides [Ed]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Vestíbul-
Canviar a: