Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 7 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 7 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Matant el temps...amb un ganivet?

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 EmptyDv Abr 22, 2011 4:56 am

- Ja, però fins i tot amb un bany costaria de treure tota aquesta pols..! Diria que en tinc fins a els llocs més impensables...-vaig dir, arrubant el nas.

Vaig agafar un grapat de pols que li havia quedat als cabells i la vaig recullir a la mà, i mentre es distreia jugant amb la pols de sobre meu, la vaig bufar enlaire.

Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 EmptyDv Abr 22, 2011 5:01 am

Vaig començar a riure.

- Ho sent, ho sent.- vaig dir posant-me roja i rient. Vaig respirar unes vegades I vaig parar de riure.- Val, crec que ja.- vaig llevar-li la pols de la cara i li vaig donar un bes.- Mmm.. crec que he tragat algo de pols.- vaig dir somrient.- Alguna idea?
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 EmptyDv Abr 22, 2011 5:09 am

-Doncs... no té gaire bon gust, no, la pols?-vaig dir, afegint-me al seu riure.

Vaig aixecar-me un moment, espolsant-me la samarreta i intentant que sortís tot el que se m'hi havia colat.

-Bé, crec que ara millor-vaig dir, assentant-me al tera amb les cames creuades. -Mm.. i què et semblaria si anem a reclamar al director un sou? Hauria d'estar agrait, perquè li hem ben netejat tot això...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 EmptyDv Abr 22, 2011 5:18 am

Li vaig desfer el cabell, i em vaig sentar al seu costat.

- Encara tenies pols...Podria, per mi no hi ha problema que ens pague encara que revolcar-se per la pols és més brut, mola més revolcar-se per la neu i l’herba.- Em vaig espolsar el cabell deixant-lo un poc més net, però la roba seguia igual de blanca.- Alguna idea per a llevar-se tot la pols?
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 EmptyDv Abr 22, 2011 5:29 am

-Mmm... -vaig fer un moviment de vareta i la capa li va quedar altre cop sense rastre de pols. -Veus que bé, que ràpid ha sigut? -vaig dir somrient. Vaig fer un altre moviment i la pols de la meva capa va també desaparèixer, almenys la que podia veure.

-I saps què està bé també? Baixar rodolant per els plàstics que es posen al terra a l'estiu, i per on hi fan baixar també aigua i sabó. És boníssim. -vaig mirar-me-la un altre cop. - Mmm... amb els cabells prefereixo no intentar-hi res, no fos cas...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 EmptyDv Abr 22, 2011 5:38 am

- Tranquil, no li pasara res al meu cabell.- vaig pasar una m`a pel cabell i la pols va caure a terra.- El tinc que llavar hui igualment.- em vaig apropar a ell i li vaig donar un bes- Ara ja no fa sabor a pols.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 EmptyDv Abr 22, 2011 5:44 am

Vaig fer-li un senyal perquè s'assentés a sobre la meva falda.

-Bé... si en fes, creus que m'hagués importat massa, igualment?-vaig dir-li, posant-li una mà al clatell i acostant-m'hi per tornant-li el petó.

Vaig agafar-li una mà, i vaig començar a jugar-hi, resseguint-la.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 EmptyDv Abr 22, 2011 5:54 am

- No, i a mi tampoc, et faria un bes encara que estigueres cobert d'algo asqueros.- vaig mentres em sentava en les seues cames.- Ja has pensat en algo guay per al mur aquell?
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 EmptyDv Abr 22, 2011 5:58 am

-Home, no diries que abans t'ho pensaries..? Hi han coses que no crec que ningú .. pfff.. bah deixem-ho estar.- vaig dir, posant-me a riure.

Vaig posar-me a pensar sobre què escriure-hi.

-Bé, la veritat és que hi he estat pensant molt, però no m'acabo de decidir per res... -vaig mirar-la als ulls.- Se t'ha acudit alguna cosa, a tu?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 EmptyDv Abr 22, 2011 6:04 am

- No ho pensaria, ho faria sense dubtar-ho.- vaig jugar amb el seu cabell.- A mi em va vindre algo per`o fou abans de dormir i al despertar no ho recordava.- vaig dir rient.- Sera algo guay.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 EmptyDv Abr 22, 2011 6:12 am

-Doncs... quan hi pensis, pujem allà dalt i ho escrivim ben fort perquè mai marxi .-vaig olorar-li els cabells, que per mala sort encara estaven plens de pols, i vaig eixabuirar. Em vaig posar a riure.-Inclús així, es pot sentir la teva olor.. -vaig dir, amb els ulls tancats.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 EmptyDv Abr 22, 2011 6:19 am

- Si?- vaig dir somrient.- Ho tidre en compte. Ho posarem de tal manera que es veja inclus quan passen els anys. Que dure sempre- el vaig abraçar amb força.- Saps que? Ma mare diu que et vol coneixer. Se me havia oblidat dir-ho abans.- vaig somriure al vore la seua cara.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 EmptyDv Abr 22, 2011 6:27 am

-Oouupss...-vaig dir, mossegant-me el llavi. -És gaire... controladora? Perdó, el que volia dir és que... costarà gaire que m'accepti? Deus ser la noia dels seus ulls, i... Perdó, ja paro. És que em fa una mica de... por -vaig dir, sincerant-me. -Però tu, que a mi també em fa gràcia conèixer els sogres.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 EmptyDv Abr 22, 2011 6:38 am

- Nah, per qui te has de preocupar és per el meu pare o el meu avi.- vaig vore la seua cara.- és broma, no et faran res, pot ser alguna pregunta.- vaig riure.- Són bona gent, els cauras bé i et preguntaran com me aguantes, segur que te alaben. No et preocupes per aix`o. L'única que esta mal del cap en eixa familia soc jo.- vaig dir rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 EmptyDv Abr 22, 2011 6:46 am

Vaig posar-me a riure.

-Bé, doncs va bé saber amb qui hauré d'anar més amb compte...-vaig dir, jugant amb els seus cabells.- I llavors diria que també et tocarà a tu, fer una visita als meus pares...Però tranquila, els hi cauràs bé. -vaig dir, somrient.-Això si, tooota la família et voldrà veure per assegurar-se de que de debò tinc nòvia.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 EmptyDv Abr 22, 2011 6:53 am

- Clar! Quant tu vuigues i em comportare. I per que no es deuen de creure que tens novia?- vaig preguntar.- I despres d'aix`o haurem de passar la tortura de presentar-los entre ells, aix`o si que sera divetit de veure.- vaig dir imaginant aquella escena.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 EmptyDv Abr 22, 2011 6:59 am

-Hahaha, serà molt bo... Millor prendre-s'ho així, val més no amoinar-s'hi gaire, tampoc. -Vaig pensar-me l'escena, i no vaig poder evitar posar-me a riure. -Ah, per cert, la meva àvia només t'aviso de que pensa seeempre en plans de futur, eh... Ja estàs avisada.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 EmptyDv Abr 22, 2011 7:16 am

- Ah, no hi ha problema, a ma mare hi ha vegades que támbe ho fa, quan li dona.- vaig agafa-li de la m`a.- Tens algo de menjar? M'he deixat la motxilla a l'habitació.- cosa estranya, ja que sempre la duia damunt.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 EmptyDs Abr 23, 2011 3:29 am

-Mmm... si, diria que porto alguna cosa...-vaig posar la mà a la butxaca, esperant trobar-hi alguna cosa.-Bé, si t'està bé la barreta aquesta de cereals o les galetes esmicolades en tinc.-vaig dir, oferint-li.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 EmptyDs Abr 23, 2011 3:40 am

Em vaig mirar les galetes i la barreta, amb això no tenia ni per començar.

- Crec que millor me espere al sopar.- vaig dir somrient.- No deu de faltar molt.- ja que es sentien sorolls en el Gran Saló.- I de que estavem parlant?- vaig dir tombant-me i recolçant el cap en les seues cames.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 EmptyDg Abr 24, 2011 3:13 am

-Doncs... no ho se..-vaig dir, pensant en el que parlavem.-Ah, si! Dels plans de futur que fan les famílies...-vaig dir, posant-me a riure, i li van sonar els budells.- Mmm... vols anar a la cuina a buscar alguna cosa, però? Com serà que llavors et queddis sense gana per el sopar...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 EmptyDg Abr 24, 2011 9:12 pm

- No dona igual.- vaig dir ignorant la panxa.- Tan sols queda una estona per a sopar, esperare.- em vaig posar a tararejar una canço muggle.- Si vols podem anar anat al Gran Saló.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 EmptyDl Abr 25, 2011 8:11 am

-Val-vaig dir aixecant-me del terra i llavors donant-li les mans a ella, fent una petita estirada per aixecar-la. Vaig fer-li un pico ràpid i vaig senyalar amb el cap la direcció del gran saló.-Anem?

[tanquem tema?]
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matant el temps...amb un ganivet?   Matant el temps...amb un ganivet? - Página 2 EmptyDt Abr 26, 2011 5:14 am

El vaig agafar de la mà i ens varem dirigir cap al Gran Saló.

- Crec que hui tenim macarrons.- vaig dir olorant.- Mm...

Abans d'entrar em vaig apuntar amb la vareta i em vaig acabar de llevar la pols, vaig fer el mateix amb ell.
Després varem entrar.


[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Matant el temps...amb un ganivet?
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Vells Temps
» El temps a Hogwarts Express
» aprofitant els pocs dies de bon temps
» Una hora i mitja. El temps comença... Ja!
» A vegades el temps empitjora les ferides [Ed]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Vestíbul-
Canviar a: