Qui està Connectat | En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| La Sorpresa^^ [Georgia] | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Georgia Gray Auror
Nombre de missatges : 434 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Ubicació : A la biblioteca o als jardins
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: -
| Assumpte: Re: La Sorpresa^^ [Georgia] Dj Nov 25, 2010 9:07 am | |
| Apa, i ja tenia els sostenidors descordats.
- Nivell expert, eh? -vaig riure-. Vaja, això és que ja ho has fet a moltes...
La veritat és que no m'importava gens ni mica. Pel que recordava, era la primera vegada que em sentia tan lliure i tan rel·laxada. Bé, rel·laxada, rel·laxada, no, perquè ell m'estava posant cada vegada més nerviosa, però en un sentit extremadament positiu.
- Està bé, farem la vista grossa per un dia... - vaig dir, i li vaig treure el jersei-. Ja sé que ets un fredolic, però si t'arrapes bé a mi, et faré escalfor...
Em semblava mentida que fos jo la que estava dient aquelles coses. Però era... guai. ^^ | |
| | | Erik Lestrange Adult
Nombre de missatges : 198 Fecha de inscripción : 10/10/2010
| Assumpte: Re: La Sorpresa^^ [Georgia] Dj Nov 25, 2010 9:41 pm | |
| Em vaig estremir al notar que el fred es posava dins meu. Només duia una samarreta fina de cotó, i no és que fes calor precisament.
-Doncs hauràs de ser una estufa molt bona, perquè no agafi fred, princesa- i vaig fer el que ella m'havia suggerit. Em vaig arrapar més a ella i vaig seguir donant-li petons, ara curts, ara llargs, ara dolços, ara profunds...M'estava donant compte de que la necessitava cada segon que passava més i més.
Vaig anar resseguint-li ell coll, la cara, les seves perfectes faccions. | |
| | | Georgia Gray Auror
Nombre de missatges : 434 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Ubicació : A la biblioteca o als jardins
| Assumpte: Re: La Sorpresa^^ [Georgia] Dv Nov 26, 2010 11:10 am | |
| - Vaja, així de treure't la saqmarreta ni en parlem, no? - vaig fer amb cara tristona, tot i que no va durar gaire, però els seus petons no podien més que fer-me somriure.
El vaig atansar més a mi, que començava a estar bullint al seu tacte.
- Què, sóc una bona estufa o no? | |
| Assumpte: Re: La Sorpresa^^ [Georgia] Dl Des 06, 2010 12:42 pm | |
| Vaig notar com la temperatura dels dos anava augmentant progressivament, però no per això vaig deixar d'acariciar-la i de fer-li petons.
-I que em vols fer, si es pot saber, que vols que em tregui la samarreta?- Vaig fer, amb veu teatral. Vaig alçar-me, quedant-me de genolls, i amb un moviment ràpid i àgil em vaig treure la samarreta de cotó. Vaig notar com els ulls se'm tornaven de color verd turquesa. Desig. Desig per la noia que tenia en aquells moments davant meu, mirant-me i respirant entretalladament, sofocada.
Vaig atansar-me un altre cop cap a ella i vaig besar-la. Aquest petó va estar ple de sentiment, de necessitat per sentir-la a prop meu.
No vaig poder estar-m'hi, que vaig començar a descordar d'un en un els botons de la camisa, lentament, mentre li feia petons i l'acariciava els cabells fins com el fil d'or. | |
| | | Georgia Gray Auror
| Assumpte: Re: La Sorpresa^^ [Georgia] Dt Des 21, 2010 6:21 am | |
| Mare meva, tenia un cos perfecte... O.O. Vaig notar que em posava molt vermella només de mirar-me'l, i encara va anar a més quan em va començar a descordar la camisa resseguint la meva pell descoberta amb els llavis.
- Què què vull fer? Jo? No res... -vaig dir amb un somriure entremaliat-. Si ja t'he dit que jo sóc molt bona nena. Tu tranquil que quan em diguis que pari, jo paro...
Vaig riure i vaig acostar les mans al seu cinturó per començar a descordar-lo amb les mans una mica tremoloses pel nerviosisme.
| |
| Assumpte: Re: La Sorpresa^^ [Georgia] Dt Des 21, 2010 9:53 am | |
| - No et demanaré mai, que paris... - Vaig dir-li, abans de besar-la als llavis.
Vaig notar el seu nerviosisme en les seves mans, mentre intentava descordar-me el cinturó. Jo també ho estava, de nervios, però era bastant bo en controlar les meves emocions.
En aconseguir descordar-li del tot la camisa, vaig anar abaixant-li, lentament, gaudint de cada petit moment.
-És just, no? - Vaig dir-li, en notar com es ruboritzava- Jo també estic sense samarreta...No et preocupis que et prometo que no passaràs fred...Això t'ho asseguro.
I vaig descendir les mans cap als seus malucs, apropant-la a mi. Desitjant-la a cada carícia, a cada petó...a cada sospir. | |
| | | Georgia Gray Auror
| Assumpte: Re: La Sorpresa^^ [Georgia] Dt Des 21, 2010 11:34 am | |
| - Molt just ^^ - vaig dir amb un somriure satisfet, mentre em desfeia del seu cinturó.
El vaig atansar a mi i el vaig abraçar mentre li feia un petó llarg i dolç, per notar la meva pell fregant-se amb la meva. La veritat és que estàvem els dos bullint tot i el fred.
- Saps què? Ni tan sols m'importa que ens estiguin veient... - vaig assegurar-li amb un somriure. | |
| Assumpte: Re: La Sorpresa^^ [Georgia] Dc Des 22, 2010 9:04 am | |
| - Ah no?... - Vaig fer, fent-me el sorprés- Doncs a mi ja fa estona que no m'importa... - vaig dir-li, fent-li un petó i deixant-nos sense respiració als dos- La única cosa que sé, és que t'estimo i que vull estar amb tu en aquests moments. L'altre gent, la veritat, m'importa una merda.
Vaig notar com ja havia aconseguit desfer-se del meu cinturó. Vaig somriure, satisfet. Vaig començar a descordar-li el botó de la seva faldilla i un cop aconseguit, vaig acariciar-li els malucs.
-Vull que sàpigues que no faré res que tu no vulguis. No t'obligaré a res. Tu portes el ritme, princesa... | |
| | | Georgia Gray Auror
| Assumpte: Re: La Sorpresa^^ [Georgia] Dc Des 22, 2010 10:29 am | |
| Em va començar a descordar la faldilla i a baixar-me-la, i em va dir que jo portava el ritme. Vaig somriure.
- Espero que el puguis seguir, doncs - li vaig dir amb una rialla suau, i el vaig empènyer per la gespa per posar-me damunt seu-. Ets genial, Erik. Beneït el dia que et vas transferir d'escola. T'estimo.
Em vaig fondre amb ell amb un petó, mentre li descordava els pantalons. | |
| Assumpte: Re: La Sorpresa^^ [Georgia] Dj Des 23, 2010 11:38 am | |
| El meu cos s'encenia més i més a cada petó que em feia i a cada carícia que recorria el meu cos.
- Jo també t'estimo, princesa. Això no ho dubtis mai. Ho donaria tot per tu, TOT...- Vaig donar-li un petó, dolç, sincer i llarg.
Vaig estremir-me al notar com les seves mans em començaven a descordar el pantaló. De segur que notava com la desitjava en aquells moments. La vaig estrényer més contra mi, i vaig començar a recòrrer des del coll fins al començament dels pits, fent-li petons. Feia una olor increïble... I estava amb mi ^^ | |
| | | Georgia Gray Auror
| Assumpte: Re: La Sorpresa^^ [Georgia] Dl Des 27, 2010 9:23 am | |
| En aquell moment vaig perdre els estreps i va agafar les regnes una Georgia que no sabia ni que existia. No semblava jo. El vaig empènyer a terra i li vaig estirar els pantalons, per treure'ls-hi. Els vaig llançar lluny.
Ara estàvem els dos en roba interior, o asseguda a sobre seu amb un somriure els llavis.
- I que encara em sobri roba...
EM vaig descordar els sostenidors i els vaig llançar amb els seus pantalons, quedant-me només amb un tanga blanc.
- Vine aquí...
El vaig fer incorporar-se i es va quedar assegut amb mi a sobre seu, mentre li feia petons als llavis i al coll, i em vaig començar a moure sobre seu, fregant el seu membre erèctil, tot i que amb la roba interior. | |
| Assumpte: Re: La Sorpresa^^ [Georgia] Dt Des 28, 2010 4:26 am | |
| Vaig somriure satisfactòriament en notar que ella em desitjava tant com jo la desitjava en aquells moments.
La vaig agafar per les espatlles, i la vaig sacsejar, fent teatre- On t'has endut la G? On l'has deixat? Torna-me-la, dimoni!- Vaig fer, rient.
La vaig apropar a mi, i amb els llavis vaig resseguir per enèssima vegada el seu coll, donant-li petons, fins a arribar als seus pits, on, amb una llengua juganera, vaig començar a llepar els mogrons, amb delit, mentre amb les mans, resseguia la seva esquena... | |
| | | Georgia Gray Auror
| Assumpte: Re: La Sorpresa^^ [Georgia] Dc Des 29, 2010 3:08 am | |
| Vaig fer un gemec de plaer quan em va començar a llepar els mugrons, mentre jo el tenia agafat pel clatell jugant amb el seu cabell.
Una de les meves mans va descendir pel seu tòrax fins que va arribar al que buscava. Vaig passar la mà per dins de la seva roba interior i em vaig posar a acaraiciar el seu membre, cada vegada més de pressa.
OFF: Vale, això se m'està fent MOLT MOLT RARO. Que lo sepas. O sigui, molt. Més que res perquè sé que et TU la que ho llegirà. De manera que proposo fer un "al cap d'una estona" perquè et pugui seguir mirant als ulls quan et vegi. Va en sèrio. Tu diràs. | |
| Assumpte: Re: La Sorpresa^^ [Georgia] Dc Des 29, 2010 4:06 am | |
| OFF: xDD hahahahaha! Si, una mica raro si que ho és...xD Val doncs, fem això. Que consti, però, que a mi no em fa res, seguir, eh! xD
ON:
Al cap d'una estona, no sé ben bé quanta, vaig estirar-me al seu costat, exhaust però satisfet. No havia experimentat mai una sensació tant fascinant.
Vaig passasr-li un braç per darrera el cap, i la vaig apropar cap a mi, amb dolçor. Els dos estàvem panteixant, respirant agitadament, però feliços.
Amb un moviment de vareta vaig fer aparèixer una manta, gruixuda i de llana, perquè no agaféssim fred. Ens vaig tapar als dos.
- No saps com t'arribo a estimar, Georgia... - I vaig apropar-la més a mi, i li vaig fer un petó al cap. | |
| | | Georgia Gray Auror
| Assumpte: Re: La Sorpresa^^ [Georgia] Dj Des 30, 2010 2:42 am | |
| - I jo a tu - li vaig dir amb un somriure.
El vaig abraçar i em vaig col·locar bé sota la manta.
- Qui hauria dit que feia tan de fred fa una estona, eh? - vaig dir, mirant al cel-. Mira... una de les coses bones d'estar tan allunyats de la civilització és que es veuen els estels que és una meravella...
Em vaig agafar a ell. Esperava que puguéssim passar moltes nits com aquella. | |
| | | | La Sorpresa^^ [Georgia] | |
|