Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Borratxa perduda de bon matí - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 6 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 6 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Borratxa perduda de bon matí - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Borratxa perduda de bon matí - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Borratxa perduda de bon matí - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Borratxa perduda de bon matí - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Borratxa perduda de bon matí - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Borratxa perduda de bon matí - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Borratxa perduda de bon matí

Ir abajo 
4 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Borratxa perduda de bon matí - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Borratxa perduda de bon matí   Borratxa perduda de bon matí - Página 2 EmptyDc Nov 10, 2010 5:07 am

No tenia massa clar què estava passant; sabia que ella s'havia enfadat perquè m'havia embolicat amb la seva cosina, però no en tenia cap culpa, jo. No estava lligat a ella, encara que en algunes ocasions ho hagués desitjat.

Vaig quedar-me quiet uns segons, dubtant, fins que vaig clavar una puntada de peu al terra, de frustració, i vaig fer mitja volta, cap al castell.

[Surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Borratxa perduda de bon matí - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Borratxa perduda de bon matí   Borratxa perduda de bon matí - Página 2 EmptyDc Nov 10, 2010 7:39 am

[OFF: wiiiii, ja tinc el cafè xDDD]

Vaig arribar, esbufegant, just a temps per veure que el Fortin marxava tot contrariat. "Què hi fot aquest aquí?", vaig pensar, i aleshores vaig veure les cares de tots els altres, fins i tot el Vimes tenia la vareta alçada. De la ràbia que em va pujar per l'esquena per poc no em cau el termo a terra! Així que aquella serpota pudent hi havia tengut alguna cosa a veure!!! Però vaig decidir no ficar més llenya al foc, que ja bastava, i dirigint-me a l'Agatha, que estava estranyament trista, vaig dir-li, somrient:

- Ei maca! No t'alegres de veure'm? Et porto ron acabat d'importar! A veure, cata'l! Ja em diràs que en trobes - i vaig acostar-li una tassa de cafè calentet, esperant que se'l bevés sense haver de recórrer a la força, que ja n'hi havia prou amb la tensió que es respirava a l'aire en aquells moments.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Borratxa perduda de bon matí - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Borratxa perduda de bon matí   Borratxa perduda de bon matí - Página 2 EmptyDc Nov 10, 2010 7:49 am

No vaig saber ni què em donava la Marta, però estava calent i tenia la boca seca. Me'l vaig beure tot d'una tirada. Va semblar que el cervell em despertava, com si hagués estat dormint massa estona. Tota la confusió es va anar convertint mica en mica en un mal de cap horrible. Tot em feia punxades.

- Uf - vaig fer i em vaig deixar caure en un arbre.

Em vaig eixugar les llàgrimes del jersei, una mica avergonyida d'haver plorat. No sabia si tenia més ganes de dutxar-me o de ficar-me al llit. Mica en mica, em van començar a venir imatges des del dia abans... el Fortin amb l'Ursula... la punyalada que havia sentit a l'estómac... després havia anata a la cuina, i havia estat tota la nit a la sala comuna, sola, bebent i compadint-me... i després aquell matí havia anat a classe i...

- Oh, merda, he insultat un profe a la cara... - em vaig recordar. Pffff segur que s'havia cabrejat-. Ja no aprovo pocions... Em poden fotre fora de l'escola, per això?

Portava un cupo... entre la professora le Fay que em patrificava en posicions vergonyoses al Gran Saló, la Nicholson que només feia que castigar-me i ara el profe de pocions al que havia anomenat ni més ni menys que "cabró" tenia tots els punts de tenir ja un peu fora de Hogwarts. Si a tot allò hi sumàvem el meu expedient i les meves notes més aviat mediocres...

- Em foten fora, segur- vaig sospirar.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray


Nombre de missatges : 434
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

Borratxa perduda de bon matí - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Borratxa perduda de bon matí   Borratxa perduda de bon matí - Página 2 EmptyDv Nov 12, 2010 12:11 am

- No et foten fora d'enlloc, Agatha - li vaig dir-. Em sé de memòria les normes de l'escola. Quan et castiga algú per alguna cosa no et poden tornar a castigar pel mateix de manera que... mmm... et trec vint punts per beure alcohol de la cuina sense permís i... per insultar a uns professor potser hauria de ser alguna cosa més dura... què et sembla si tornem a l'antic "netegem el bany dels monitors"?

En altres circumstàncies hagués estat més enfadada i hauria estat més dura amb el càstig, però estava realment preocupada per ella, no em volia explicar què li passava i sentia que havia de recolzar-la.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Borratxa perduda de bon matí - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Borratxa perduda de bon matí   Borratxa perduda de bon matí - Página 2 EmptyDv Nov 12, 2010 12:14 am

- Treu-ne 10 només, que ja n'he tret massa...- vaig demanar, mocant-me amb tota la barra-. I no penso netejar el bany de monitors.

Vaig pensar que no volia tornar a entrar mai, mai més en aquell lloc... a saber què... Em va venir una imatge del Fortin amb la meva cosina, els dos despullats i... no podia ni pensar-ho. Em van tornar a caure llàgrimes incontrolables.

- Netejare la resta de banys, si cal, però el de monitors, no.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Borratxa perduda de bon matí
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Una matí pels jardins [James i Rapunzel]
» Perduda, totalment perduda. {Ursula}
» Perduda, moolt perduda...
» A la recerca de la pedra perduda...
» Passeijant de bon matí

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Jardins-
Canviar a: