Qui està Connectat | En total hi ha 8 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 8 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Passeijant de bon matí | |
| | Autor | Missatge |
---|
Invitat Invitat
| Assumpte: Passeijant de bon matí Dv Nov 05, 2010 2:55 am | |
| Era molt d'hora i el sol casi ni s'havia aixecat. Vaig sortir del castell portant un cistell i hem vaig dirigir als hinvernacles murmurant un tros de la meva obra de Shakespeare preferida. "Somriu l'alba d'ulls clars a la nit corrugada, ara, ans que el sol axequi l'ull ardent que alegra el cel i asseca el rou nocturn, ompliré aquest cistell de valuosos nèctars de flors i d'herves verinoses". Vaig inspirar l'olor de l'herva mullada amb els ulls tancats i vaig entrar a l'hinvernacle núm. 2 (PD: aquest es el meu primer post de rol, si hi ha algo que no he fet bé, digeu-m'ho! ) |
| | | Erik Lestrange Adult
Nombre de missatges : 198 Fecha de inscripción : 10/10/2010
| Assumpte: Re: Passeijant de bon matí Dv Nov 05, 2010 3:32 am | |
| M'havia aixecat del llit ja que duia tota la nit sense dormir i el que m'anava millor per despejar-me els sentits era una passejada per els hivernacles.
Anava caminant cap allà quan vaig sentir algú que estava recitant...Shakespeare? Bé, li devia agradar moltissim per recitar-lo, i més a aquelles hores del matí.
Vaig apropar-me cap a l'hivernacle d'on venia la veu, i vaig donar-me compte que era el nou professor de Botànica.
-Bon dia professor! -El vaig saludar. | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Passeijant de bon matí Dv Nov 05, 2010 3:40 am | |
| Un noi em va trencar les oracions saludant-me i vaig tenir que deixar els meus versos per a dirigir-li un somriure afectuós. -Bon dia, nano! -vaig dir i vaig inflar els pulmons de l'aire fresc i revitalitzant del matí-. Tu també ets dels que matinen, veritat? És el millor moment del dia, no trobes? -vaig dir avans de deixar anar una carcajada: aquell fred em feia sentir viu i alegre com mai. |
| Assumpte: Re: Passeijant de bon matí Dv Nov 05, 2010 3:47 am | |
| Mare meva, si que se'l veia content al professor si, això de matinar li anava bé.
- Bé, de fet - Vaig dir-li - No m'agrada matinar gaire, la veritat sigui dita, però és que aquesta nit no he aclucat l'ull, i com que estava cansat d'estar-me al llit he decidit sortir a passejar per veure si se'm treia la mandra de sobre una mica.
Vaig mirar-me el professor. L'aire fresc li sentava d'alló més bé.
- I vosté què, preparant la classe per avui? | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Passeijant de bon matí Dv Nov 05, 2010 3:58 am | |
| - Si, noi, si, preparant la classe -vaig riure picant afectuosament el meu cistell "i recollint plantetes per a les meves pocions personals" vaig dir-me per mi mateix- espero veure-thi! -vaig dir picant l'ullet- Has dit que no havies pogut aclucar l'ull? Si vens després al meu despatx, potser et puc donar un remei per l'insomni. Les plantes tenen propietats maravelloses! |
| Assumpte: Re: Passeijant de bon matí Dv Nov 05, 2010 4:02 am | |
| Vaig riure.
- Moltissimes gràcies, professor, però de fet no tinc insomni, si més aviat em costa llevar-me i tot, de lo bé que dormo! Però noi, fa un parell de dies que no sé el que em passa. Deu ser l'estrés.
Vaig mirar com collia unes quantes plantes i les ficava al cistell.
- Però si després té classe, com és que les agafa ara, professor, les plantes? - Vaig guinyar-li un ullet pícar - que potser fa les seves pròpies pocions sense consentiment?
Vaig tornar a deixar anar una riallada. | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Passeijant de bon matí Dv Nov 19, 2010 3:26 am | |
| "Que potser fa les seves pròpies pocions sense consentiment?" havia preguntat l'almne. Solament un dia allà i ja m'havien descobert? No podia ser! Vaig riure nerviós després de que em guinyés l'ullet. -Ehem ehem -vaig fer buscant com canviar el tema- bueno... mmm... si vens a classe, ja ho veuràs -vaig dir al final també guinyant-li l'ull i amb veu més baixa, casi murmurant- és una sorpresa. Pocions sense consentiment? quines bajanades, noi, veig que encara no em coneixes! Vaig deixar anar una riallada que em va fer tremolar la panxa i que em va semblar suficientment convincent. Amb tanta xarrameca, s'havia fet tard i això em va anar molt be per poder escaqueijar-me d'aquell noi que comensava a sospitar masses coses. -Bueno, es fa tard, i jo encara tinc coses que preparar avans de l primera classe d'avui -vaig dir tornat-li a guinyar l'ull i assenyalant el cistell ple- i tu també deus tenir feina. Espero veure la teva cara atenta entre les dels meus alumnes, eh? -vaig dir avans de marxar. |
| | | | Passeijant de bon matí | |
|