Qui està Connectat | En total hi ha 34 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 34 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Matí d'aniversari, matí de perdó [James] | |
| | Autor | Missatge |
---|
Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Matí d'aniversari, matí de perdó [James] Dc Jul 13, 2011 11:38 pm | |
| Vaig pujar a la mussolerissa amb en Boira al braç. Volia enviar una carta a la meva cosina Jessie, feia molt que no li enviava res. Tenia tant per explicar... En Mark, el Summercamp... Tot, en general.
Vaig acaronar el mussol, i vaig lligar-li la carta a la pota esquerra.
- Vinga, petit, això és per la Jessie... A New Castle, eh? Vinga, vola! - vaig dir, despres de donar-li un cacauet.
Vaig observar com en Boira s'enlairava, i vaig quedar-me recolzada al marc de la finestra, contemplant el mussol. | |
| | | James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
Estatus Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Matí d'aniversari, matí de perdó [James] Dc Jul 13, 2011 11:49 pm | |
| Vaig entrar a la Mussolerissa, amb una carta a la mà. Era costum, a la família, dir un petit discurs el dia del teu aniversari; però com que no era amb ells, els l'havia escrit i els el volia enviar.
Quan vaig entrar em vaig trobar amb l'Allie, amb qui no havia parlat (perquè no havíem coincidit) des d'aquella bufetada i la posterior desaparició, al Gran Saló el primer dia.
- Hola, Allie... - vaig dir, anant cap al meu mussol -. Què, enviant correu a la família?
Vaig agafar el meu mussol preferit, un duc immens amb una taca blanca a sobre el cap; li vaig lligar la carta a la pota, i el vaig acaronar abans de fer-lo marxar. | |
| | | Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Matí d'aniversari, matí de perdó [James] Dc Jul 13, 2011 11:59 pm | |
| Vaig girar-me en sentir que algú em saludava, i vaig veure que era en James.
- Eh... Hola... Si, enviant una carta...
Vaig tancar els ulls. Alguna cosa se m'estava oblidant. Eh... Dia 13... Juliol... Joder! L'aniversari del James! Què feia primer? Demanar-li perdo o felicitar-lo?
- Eh... Felicitats? - vaig dir, insegura. | |
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
| Assumpte: Re: Matí d'aniversari, matí de perdó [James] Dj Jul 14, 2011 12:45 am | |
| Vaig somriure. No creia que se'n recordés ningú; a l'estiu sempre era fora, i no ho celebrava amb els companys de Hogwarts sinó amb la família.
- Gràcies - vaig dir; després vaig anar cap a ella -. No m'has de dir res més?
Se li veia a la cara que li sabia greu el que havia passat al Gran Saló, però no sabia ben bé com dir-m'ho, o sigui que vaig decidir donar-li una petita ajuda.
- Segur que no m'has de dir res més? | |
| Assumpte: Re: Matí d'aniversari, matí de perdó [James] Dj Jul 14, 2011 1:03 am | |
| Vaig abaixar el cap.
- Ho sento. Ho sento molt. No sé què em va agafar...
Vaig tornar cap a la finestra, i m'hi vaig inclinar. Vaig notar els ulls humits i vaig parpellejar varies vegades seguides.
- Perdona'm, si us plau. | |
| Assumpte: Re: Matí d'aniversari, matí de perdó [James] Dj Jul 14, 2011 1:14 am | |
| Vaig acostar-m'hi i la vaig acaronar al cap, com si fos un mussol.
- No pateixis, entenc la teva reacció. Estàs perdonada... - i vaig somriure.
Vaig fer un parell de passes cap a la porta; la situació era molt incòmoda, o sigui que seria millor marxar. | |
| Assumpte: Re: Matí d'aniversari, matí de perdó [James] Dj Jul 14, 2011 1:24 am | |
| Vaig girar-me, sorpresa. Primer: No m'esperava aquella... Carícia? Hola? No sóc un gos. Segon: M'esperava un discurset d'aquells que feia ell, per donar-me una lliçó.
- Eh... espera, James!
Vaig rebuscar dins de la meva bossa, i en vaig treure un paquet embolicat amb presses.
- Té!
Vaig allargar-li aquell libre que li havia comprat juntament amb un parell de persones més. "Defensa Contra les Forces del Mal, misteris i secrets ocults". | |
| Assumpte: Re: Matí d'aniversari, matí de perdó [James] Dj Jul 14, 2011 1:34 am | |
| Va donar-me aquell regal. Em vaig quedar parat.
- Espera... com sabies que voldré ser el professor de DCFM?
Vaig quedar-me mirant la noia, que semblava molt cohibida.
- Qui t'ho ha dit? | |
| Assumpte: Re: Matí d'aniversari, matí de perdó [James] Dj Jul 14, 2011 1:38 am | |
| Vaig somriure, sabent que l'havia encertat.
- No sabia que volguessis ser professor de Defensa, però gracies per la informació.
Vaig riure, i vaig afegir:
- Jo m'he limitat a observar. Qualsevol persona amb ulls a la cara hauria pogut veure que Defensa t'agradava, i vaja... Com que ets molt estudiós i tal... Doncs he decidit regalar-te això. T'agrada. | |
| Assumpte: Re: Matí d'aniversari, matí de perdó [James] Dj Jul 14, 2011 1:45 am | |
| Vaig riure. Sí, tenia raó.
- En realitat m'agrada més Encanteris, però la plaça "lliure" és la de DCFM - vaig assentir amb el cap -. M'encanta el regal, de veritat... Moltes gràcies!
Vaig somriure i, més decidit, vaig marxar.
[Mig surto del tema; si em dius alguna cosa tornaré a entrar] | |
| Assumpte: Re: Matí d'aniversari, matí de perdó [James] Dj Jul 14, 2011 1:55 am | |
| Vaig tornar-li el somriure, satisfeta. M'havia perdonat i li havia agradat el regal.
Vaig suposar que tenia coses que fer, així que no el vaig entretenir més.
- Disfruta d'aquest dia, James!
[TEMA TANCAT] | |
| | | | Matí d'aniversari, matí de perdó [James] | |
|