Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Descobrint....el seté pis. - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 13 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 13 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Descobrint....el seté pis. - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Descobrint....el seté pis. - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Descobrint....el seté pis. - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Descobrint....el seté pis. - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Descobrint....el seté pis. - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Descobrint....el seté pis. - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Descobrint....el seté pis.

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Descobrint....el seté pis. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Descobrint....el seté pis.   Descobrint....el seté pis. - Página 2 EmptyDc Nov 03, 2010 7:52 am

Vaig mirar-me-la enmurriat. Però vaig desistir,... estava tan mona quan somreia.

-Mmm.... va si, ja paro. Però que sapigues que en vull molts més. No em comformo amb un parell... - llavors em va fer un petó, i no em vaig poder resistir a tornar-li, però dues vegades.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Descobrint....el seté pis. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Descobrint....el seté pis.   Descobrint....el seté pis. - Página 2 EmptyDj Nov 04, 2010 3:28 am

En vaig donar compte de que al passadis començava a haver gent. Vaig apuntar a la bruixa bornia per a que es tancara.

- Que deies que volies?- vaig dir somriguent.- Ah, ja crec que ja ho recorde.- vaig dir rodejant amb els meus braços el seu coll i donant-li un bes.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Descobrint....el seté pis. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Descobrint....el seté pis.   Descobrint....el seté pis. - Página 2 EmptyDj Nov 04, 2010 3:40 am

El passadís estava ple de gent, cert. Però a mi n m'importava, no em molestaven. I a ella semblava que tampoc. .

-mmm....- estava dins una bombolla, d'on ningú em podria treure. -Em comences a conèixer millor que ningú, eh...- vaig dir-li, amb una mirada i somriure pícar.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Descobrint....el seté pis. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Descobrint....el seté pis.   Descobrint....el seté pis. - Página 2 EmptyDj Nov 04, 2010 3:49 am

Vaig somriure.

- Si?- vaig dir tornant-li el somriure. Em vaig fixar que algunes persones se nos quedaven mirant- Mmm...demà el rumor correra per tot Hogwarts.- vaig dir riguent.

El vaig abraçar, m'agradava notar-lo entre els meus braços. Però en aquell moment la meua panxa va fer un ruidet, u.u, la vaig ignorar totalment. Vaig recolzar el meu cap sobre el seu muscle. No volia marxar.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Descobrint....el seté pis. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Descobrint....el seté pis.   Descobrint....el seté pis. - Página 2 EmptyDj Nov 04, 2010 3:56 am

Estavem bé, allà, traient esclar les mirades indiscretes que ens dedicaven alguns alumnes (la majoria més petits, però algun altre de no tant), quan vaig sentir la panxa de la Sam roncar de gana.

-Sam... perquè no m'has dit que tens gana? Va, anem cap al gran saló.

Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Descobrint....el seté pis. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Descobrint....el seté pis.   Descobrint....el seté pis. - Página 2 EmptyDj Nov 04, 2010 4:00 am

Me el vaig mirar, no volia marxar perque tenia gana.

- No, no tinc fam.- vaig dir.- Estic be, lo de la panxa ho fa per fastidiar, no li façes cas.- vaig dir- A més aci s'esta molt be.- vaig dir. Tenia gana, però no volia fotre aquest moment per un cosa com aquella.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Descobrint....el seté pis. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Descobrint....el seté pis.   Descobrint....el seté pis. - Página 2 EmptyDj Nov 04, 2010 4:05 am

Vaig agafar-la de la mà, i la vaig estirar cap al final del passadís, on hi havia el trencant per anar cap avall.

-Va, anem. Se que tens gana, i no cal que ho amaguis... - vaig dir-li, fent-li un petó curt. -Va anem, ja trobarem més moments per estar junts... i sense moros a la costa. -vaig continuar baixet, a la seva orella, mirant dissimuladament a la gent que es trobava per allà.



Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Descobrint....el seté pis. - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Descobrint....el seté pis.   Descobrint....el seté pis. - Página 2 EmptyDj Nov 04, 2010 4:10 am

Me el vaig mirar.

- Perque ets tú.- vaig dir donant-li un bes.- I perque tinc un poc de gana.- vaig dir agafant-li de la mà.

I tots dos varem anar cap al Gran Saló, agafats de la mà. No me importava el que la gent murmurara. Jo era feliç amb ell.


[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Descobrint....el seté pis.
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Descobrint
» Descobrint la biblioteca per el dia.
» Descobrint el castell
» Descobrint secrets.
» Descobrint llocs nous

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Passadissos-
Canviar a: