Qui està Connectat | En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Merda d'estudis | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Gisèlle Possesseur Beauxbatons
Nombre de missatges : 844 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Merda d'estudis Dg Oct 31, 2010 2:13 am | |
| En seure a la taula vaig veure el meu objectiu. Un insecte fastigós amb un destí gloriós... Potser ell acabava malament, però nosaltres ens quedariem bé...
Vaig treure un mocador de la butxaca, i el vaig agafar.
- Fastigositat, ens serviràs molt...
Amb el mocador vaig fer un farcellet, mantenint l'insecte dins, am vida, clar. El vaig ensenyar a la Rapunzel, i li vaig dir, bromejant:
- Vols fer tu els honors? | |
| | | Rapunzel Davies Professorat
Nombre de missatges : 1021 Fecha de inscripción : 06/10/2010 Edad : 31
Estatus Estudis: MAG en Alquímia Residència: -
| Assumpte: Re: Merda d'estudis Dg Oct 31, 2010 2:17 am | |
| - Es Clar- vaig dir encantadíssima- que vols que li faci, l'engrangeixo? I el sembro per la Biblioteca?, O el faig volar fins al cap de madame pince amb la mida d'un ratolí? | |
| | | Gisèlle Possesseur Beauxbatons
| Assumpte: Re: Merda d'estudis Dg Oct 31, 2010 2:26 am | |
| - Un ratolí? Massa petit, Rapunzel... Aquests insectes, si no son de la mida d'un tigre no valen res. Pots fer-lo gran, i després el dupliquem, tripliquem... I ens riem de la llei i de l'antiga saviesa d'aquesta nostra àrida biblioteca... - vaig fer, recordant un poema que m'agradava molt.
Vaig mirar la situacio de la Pince. Anant a fotre-li la bronca a la Black. Perfecte, allò ens deixava més de la meitat de la biblioteca fora de la ista d'aquella vívora de la Pince.
- Comencem per allà - vaig assenyalar un dels llocs no vigilats -, d'acord, Rap? | |
| | | Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Merda d'estudis Dg Oct 31, 2010 2:32 am | |
| Madam Pince es va acostar cap a mi a tota velocitat.
- BLAAAAAAACK
- Madam Pince, cregui'm que ara mateix sóc la menor de les seves procupacions... - vaig dir, quan la rata es va haver consumit del tot, i el foc també, tot i que havia cremar un parell de llibres que havian caigut a terra.
- ES POT SABER QUÈ HA FET? HA CREMAT DOS LLIBRES?
- En primer lloc, eren llibres d'autoajuda idiotes, o sigui que no em vingui amb collonades. I en segon, hi ha dos Slytherin aquí que la volen fer-la grossa.
- VOSTÈ ÉS L'ÚNICA QUE LA FA SEMPRE, SEMPRE GROSSA, PER AQUÍ! - va dir fora de si-. FORA! FORA DE LA MEVA BIBLIOTECA!!! | |
| Assumpte: Re: Merda d'estudis Dl Nov 01, 2010 6:58 am | |
| -D'acord,- vaig agafar l'asqueros insecte de la humitat i el vaig apuntar amb la vareta- engorgio- es va fer molt i molt gros. -Bé, ara multipliquem-los- vaig somriurei no vaig parar fins que en vaig tenir 5- els envio ja? | |
| Assumpte: Re: Merda d'estudis Dj Nov 04, 2010 2:21 am | |
| Caos, allà anem!
Vaig murmurar l'encanteri, i de sobte... Dos! Quatre! Vuit insectes fastigosos rondant per la biblioteca...
- Suficients, no? | |
| Assumpte: Re: Merda d'estudis Dj Nov 04, 2010 10:16 am | |
| -I de sobres- vaig dir rient malèvolement- qué, al cap de qui vols que els llençem- vaig fer el meu riure de dolenta- i els deixem lliures i que facin el seu camí? | |
| Assumpte: Re: Merda d'estudis Dv Nov 05, 2010 6:55 am | |
| - Meitat i meitat, val?
Vaig mirar el panorama, on podriem tirar els insectes...
- Mira: Un al cap de la Black, un al cap de la Pince, i la resta a revolotear. Els tirem i marxem, d'acord? - vaig apuntar a un - Wingardium Leviosa!
L'insecte es va aixecar, i el vaig fer anar a parar al cap de la Black. | |
| | | | Merda d'estudis | |
|