Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Auch, merda... Eh, estem al passat! HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Auch, merda... Eh, estem al passat! HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Auch, merda... Eh, estem al passat! EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Auch, merda... Eh, estem al passat! EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Auch, merda... Eh, estem al passat! EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Auch, merda... Eh, estem al passat! EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Auch, merda... Eh, estem al passat! EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Auch, merda... Eh, estem al passat!

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Auch, merda... Eh, estem al passat! Empty
MissatgeAssumpte: Auch, merda... Eh, estem al passat!   Auch, merda... Eh, estem al passat! EmptyDl Des 24, 2012 10:25 am

I, de sobte, tot gira i fa voltes al meu voltant. Em giro cap a l'Oliver, però tot està tan remogut que no puc ni veure'l. Espero que funcioni el puto encanteri que ha fet l'Oliver perquè com acabi a Egipte o algun lloc semblant juro que me'l carrego.

Quan em vull donar compte, m'estic donant una bona hòstia contra el terra.- Auch, merda...- Dic, encara mig marejat. Aconsegueixo aixecar-me sense tornar a caure i miro al meu voltant. - Eh! Estem al passat! Ho hem aconseguit!

- Crec.- Afegeixo, desprès d'uns moments de dubte. No em sona de res aquella sala. On cony estem?- Oliver... Estem a Hogwarts?
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Auch, merda... Eh, estem al passat! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Auch, merda... Eh, estem al passat!   Auch, merda... Eh, estem al passat! EmptyDl Des 24, 2012 8:20 pm

-Soc el puto amo!- No puc evitar dir quan aixeco el cap del terra i veig al Dan ilès i parlant, i que estem tots dos al passat. Amb la d'efectes secundaris que tenia l'encanteri...

M'aixeco del terra i faig que si amb el cap. Estem a Hogwarts segur, i aquesta sala deu ser...

-Estem a la sala de la necessitat.- Li explico.- Bé, repasem el pla. Cerquem la meva germana, li foto bronca, ens enduem a ella i a les seves amigues al futur i aqui no ha passat res de res.

Mmm sembla un bon pla.

-Preparat per sortir a un Hogwarts de fa 23 anys?
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Auch, merda... Eh, estem al passat! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Auch, merda... Eh, estem al passat!   Auch, merda... Eh, estem al passat! EmptyDl Des 24, 2012 9:28 pm

- Sí, sí, el que tu diguis.- Dic, quan comença a repassar el pla. Miro pel meu voltant, encuriosit. Sí, potser sí que sembla la sala de la Necessitat.

- Preparat? Preparadíssim, tio! - exclamo, tot content.- Això és el millor que he fet en tota la meva vida!

(OFF: M'imagino que ara la Kaylee ens vol trobar, no? xD)
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Auch, merda... Eh, estem al passat! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Auch, merda... Eh, estem al passat!   Auch, merda... Eh, estem al passat! EmptyDl Des 24, 2012 9:57 pm

Vaja, quina emoció duia. Somric.

-Doncs vinga. Només ens quedem poca estona, que no tenim ni idea del que això pot provocar al futur.

Obro la porta i em quedo mirant el passadis.

-On collons pot estar la meva germana?

[Imagines bé xD, deixem-li ara a ella xD]
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Auch, merda... Eh, estem al passat! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Auch, merda... Eh, estem al passat!   Auch, merda... Eh, estem al passat! EmptyDt Des 25, 2012 12:42 am

On coi s'han ficat? Sort que no ens haviem de separar... Val, m'he separat jo, i me n'he anat jo, però igualment, no tinc ni idea d'on estan aquelles tres ara. He d'anar per tot el castell buscant-les? Doncs sembla que sí. Al menys l'escola no ha canviat gaire, espero no perdre'm... Pujo al setè pis, comencem a buscar per dalt.

- Aquí no... Aquí no... Aquí tampoc... AAAAAH!

Mirant i mirant pels racons, de sobte he estat a punt de menjar-me dos nois que surten de la sala de la necessitat. I quins nois. Espera... QUINS NOIS. Jo a aquests els conec! Què passa, que hi ha un cartell al nostre temps que diu "Festa al Hogwarts del passat", o què?

- Vosaltres! Qu-què hi feu aquí?
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Auch, merda... Eh, estem al passat! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Auch, merda... Eh, estem al passat!   Auch, merda... Eh, estem al passat! EmptyDt Des 25, 2012 12:53 am

Només sortir ens trobem de morros amb una noia. Rossa, amb la corbata de Slytherin, amb la boca gran... -Kayleeeeee!- Exclamo, mentre li faig una abraçada d'ós. Sí, només fa tres dies que no la veia però tecnicament han sigut vint-i-tres anys, no?

-Mira què fàcil, Oliver, ja les hem trobat!- Dic, tot content, mentre deixo anar a la noia.- No ha estat tan complicat, no? Ara, Kaylee... On són les altres? Anem-les a buscar i tornem al futur. Així a l'Oliver no li agafarà un atac d'ansietat o algo així ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Auch, merda... Eh, estem al passat! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Auch, merda... Eh, estem al passat!   Auch, merda... Eh, estem al passat! EmptyDt Des 25, 2012 1:00 am

Joder, quina boma sort. Només sortir ja ens trobavem amb la Kay. Em vaig relaxar de seguida. Ara tot seria més fàcil. Trobar la Rose amb la kay i d'aqui de nou al nostre temps...

-Venim a cercar la Rose. Bé, la Rose i totes vosaltres, però a la Rose li caura bronca personal... El Dan m'acompanya.

Somric mirant a la Kay.

-Tu també et vas apuntar a aquesta missió suicida? Saps que com s'enterin els nostres pares ens mataran a cada un de nosaltres? On és la Rose?
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Auch, merda... Eh, estem al passat! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Auch, merda... Eh, estem al passat!   Auch, merda... Eh, estem al passat! EmptyDt Des 25, 2012 1:10 am

El Daniel exclama el meu nom i s'em tira a sobre. Aquest noi és enorme, fa por i tot. I a saber què diria el pare si em veiés abraçant a un Hufflepuff. Però bah, és igual. Li torno l'abraçada al Dan, i després me'n separo i li vaig a fer una abraçada a l'Oliver.

- La veritat és que no tinc ni idea d'on són, les he perdut fa una estona. I... No, Ollie, jo vaig venir pel meu compte. Perquè vaig veure com desapareixien i diguem que em va picar la curiositat i em va agafar un atac de pànic a la vegada - explico, mirant-los als dos. Passo de dir que vaig sentir com ho pensaven tot, no cal que ningú sàpiga que llegeixo la ment. No cal, no cal. I els nostres pares... Sempre podem dir que hem anat de càmping o alguna cosa així. Qui sap, potser cola, i per provar...
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Auch, merda... Eh, estem al passat! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Auch, merda... Eh, estem al passat!   Auch, merda... Eh, estem al passat! EmptyDt Des 25, 2012 1:17 am

- Es que tothom sap venir ell solet al passat?- Pregunto, amb un somriure- Perquè, deixeu-me que us digui, jo no tinc ni puta idea de com fer-ho.

Em miro el passadís amb curiositat. Sí, sembla que estem al seté pis. Tio, per què està igual? Ja s'ho podrien haver currat una mica i modernitzar-lo per quan entréssim nosaltres, no? Ah! Em pregunto què passaria si faig una pintada al lavabo... La veuria quan tornés al futur? Mmm... Això ho he de provar...

"Centra't, Dan, centra't!"

-Així que tu tampoc saps on són... Bé, realment és el que estava esperant. Anem a donar una volta pel Hogwarts del passat! Va, Ollie, que serà divertit! ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Auch, merda... Eh, estem al passat! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Auch, merda... Eh, estem al passat!   Auch, merda... Eh, estem al passat! EmptyDt Des 25, 2012 1:24 am

Abraço a la Kay somrient i després escolto el que diu el meu amic.

-O fas l'encanteri que he fet, que es només d'anada i es molt complicat, o agafes un reculatemps i el modifiques magicament per poder anar molt enrere, que es el que va fer la Rose amb el reculatemps de la meva mare...

Puff, la bronca que li cauria! Amb una mica de sort no s'enteraven i no li feien una bronca molt gran. Ric amb el que diu el Dan.

-Quines ganes tens, eh? Bé, suposo que tres parells d'ulls cerqien mlor que dos. Anem a cercar-les!
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Auch, merda... Eh, estem al passat! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Auch, merda... Eh, estem al passat!   Auch, merda... Eh, estem al passat! EmptyDt Des 25, 2012 3:22 am

Ric, una mica flipant amb el Dan. Quina capacitat de somriure als problemes... O potser ni tan sols els veu, qui sap. Em separo de l'Ollie i em mossego el llavi en sentir les possibles maneres de tornar.

- Eh... Sí... En quant a això... Tenim un problema. I un problema que em sembla que és gros. El... El reculatemps que portava la Rose està trencat... I el meu està perdut.

Abaixo la mirada, maleïnt interiorment la nostra mala sort, i després em miro els dos nois una altra vegada.

- Millor que ho sapigueu ara i no quan les trobem... Anem?
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Auch, merda... Eh, estem al passat! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Auch, merda... Eh, estem al passat!   Auch, merda... Eh, estem al passat! EmptyDt Des 25, 2012 3:26 am

-Vaaaale...- Dic, quan la Kay ens diu que els dos reculatemps s'han trencat.- Això significa que no podem tornar al futur?

Buf, fa una mica de por pensar que ens hem quedat estancats al passat sense poder tornar. Que mola estar al passat i tal, però només una estona, per riure'm de la meva mare quan torni i coses així.

-Bah, segur que l'Ollie troba alguna forma. Eh que sí? Per algo estàs a Raven, tio. Ala, anem! ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Auch, merda... Eh, estem al passat! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Auch, merda... Eh, estem al passat!   Auch, merda... Eh, estem al passat! EmptyDt Des 25, 2012 3:37 am

-QUÈ ESTÀ TRENCAT?

Molt bé, genial, de puta mare tu. A sobre li trenca el reculatemps de la besàvia a la mare. Joder, quins collons... Quan la trobi... Molt bé, Oliver, respira. 1...2...3...

-Perdoneu, ha estat una sorpresa poc agradable.-em disculpo.- I sí, fare el posible per trobar la manera de tornar... Ara he de tenir un intercanvi de paraules amb la meva germaneta...
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Auch, merda... Eh, estem al passat! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Auch, merda... Eh, estem al passat!   Auch, merda... Eh, estem al passat! EmptyDt Des 25, 2012 3:51 am

Ric una mica en escoltar al Dan. Definitivament, aquest noi no veu els problemes. Però el que em preocupa és la reacció de l'Ollie. Faig una ganyota quan crida. Genial, i no haviem de cridar l'atenció...

- No, no i no. Res d'intercanvis de paraules ni merdes, no podem cridar l'atenció. Potser els teus pares no estan aquí, Ollie, però els meus sí, i la mare del Dan. No podem permetre'ns que es fixin en nosaltres, entesos? És massa perillós.

Tanco els ulls, abatuda. La mama estaria orgullosa de veure que tinc una mica de seny i tot, segur. Sospiro, abaixant la mirada. Odio ser aqui, però és el que hi ha.
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Auch, merda... Eh, estem al passat! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Auch, merda... Eh, estem al passat!   Auch, merda... Eh, estem al passat! EmptyDt Des 25, 2012 3:57 am

-Oliver, no t'alteris, va, que aquí l'exaltat sóc jo. I ara anem a buscar la teva germana!- Dic, content, mentre aixeco el braç en pose de victoria.

Miro el passadís, pensant on pot estar la germana de l'Ollie. Buf, i també hem de trobar les seves amigues. M'imagino que estaran juntes, no es separen ni per anar al lavabo, així que no pot ser tan difícil...

-Ala, és veritat, Kay, els teus pares també estan aquí. Els has vist ja?- Pregunto, encuriosit.- Jo em moro de ganes de veure a la mev mare, segur que és molt divertit ^^

Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Auch, merda... Eh, estem al passat! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Auch, merda... Eh, estem al passat!   Auch, merda... Eh, estem al passat! EmptyDt Des 25, 2012 4:11 am

Miro malament durant un segon a la Kay. A sobre, es a dir, el que crido l'atenció soc jo, no ella, que ha aparegut de sobte perque va seguir a les bojes de la Rose i les seves amigues...

-D'acord, Dan, d'acord.- Relaxat, relaxat... No val la pena.-Anem a cercar la Rose.

Somric quan el Dan diu que te ganes de veure els seus pares.

-De veritat? A mi em fa por trobar-me amb la meva mare... Tu ja t'has trobat els teus pares, Kay? -xiuxiuejo, per no cridar l'atenció.
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Auch, merda... Eh, estem al passat! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Auch, merda... Eh, estem al passat!   Auch, merda... Eh, estem al passat! EmptyDc Des 26, 2012 9:53 am

Necessito relaxar-me, perquè tinc tot el cos tens i els punys apretats, sense haver-me'n adonat. Respiro fons, tancant els ulls, i moc les espatlles un parell de cops.

- Amb el meu pare sí... - dic, amb un somriure trist.

I és que veure el pare ara, jove, pensant en la mare, amb el Mordor, m'ha fet pensar en que... I si no tornem? Què passaria si no trobéssim la manera de tornar? Però la trobarem, la trobarem, l'Ollie sabrà com fer qualsevol cosa que ens permeti tornar al futur... Segur.
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Auch, merda... Eh, estem al passat! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Auch, merda... Eh, estem al passat!   Auch, merda... Eh, estem al passat! EmptyDc Des 26, 2012 10:04 am

- Uala, has vist el teu pare! Deu estar molt jove, veritat? Ara la meva mare deu tenir...- Faig els càlculs amb els dits.- Mmm, disset anys! O sigui que queden només sis anys perquè em tingui...

- Definitivament, vaig ser un error.- Dic, solemnement.

Començo a caminar passadís enllà, esperant que em segueixin en busca de la germana de l'Ollie i les altres.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood


Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Auch, merda... Eh, estem al passat! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Auch, merda... Eh, estem al passat!   Auch, merda... Eh, estem al passat! EmptyDc Des 26, 2012 10:13 am

-Tranquil, tio. Jo també crec que vaig ser un error...- m'ho penso- o potser no, son molt cursis els meua pares a vegades.

Sospiro i de cop penso en el passadis on em sol trobar amb la Rose sempre.

-D'acord, crec que se on cercar-la.

[Tanco tema]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Auch, merda... Eh, estem al passat!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF!
» Merda de tot
» Dia de merda... Sam!!!
» Mama...? Merda ^^''
» Merda d'estudis

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Sala de la Necessitat-
Canviar a: