Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF! HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF! HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF! EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF! EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF! EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF! EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF! EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF!

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Claire A. Williams
Quart curs
Claire A. Williams


Nombre de missatges : 7
Fecha de inscripción : 26/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF! Empty
MissatgeAssumpte: Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF!   Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF! EmptyDj Des 27, 2012 1:13 am

- El tens? El tens?

- El tinc, el tinc... - responc, nerviosa - La mama ens matarà.

- Ja pensarem en això després! Hem d'anar a salvar la rose...

- Ja, és clar. La Rose i ningú més - faig, sarcàstica - Crec que eren trenta voltes... Agafa't del meu braç!

- I si no funciona?

- Funcionarà! - O, almenys, això espero.

Però llavors, comença a funcionar. No sé molt bé com descriure què passa llavors, perquè tinc els ulls tancats... Només sé que tinc la sensació de caure, abraçada al meu germà.


XOF!!!

Oh i tant, que hem caigut. Hem caigut al bell mig del Llac Negre.
Tornar a dalt Ir abajo
Aaron E. Williams
Quart curs
Aaron E. Williams


Nombre de missatges : 4
Fecha de inscripción : 26/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF!   Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF! EmptyDj Des 27, 2012 1:22 am

No puc evitar d'obrir els ulls quan sento que caiem a l'aigua. Això és el llac negre...? O.O

Sortim, amb dificultats, cap a la superfície. Oh Yes. Estem enmig del llac negre, ni més ni menys.

- Com a mínim sabem que hem anat a algun lloc... - faig, somrient - Ara, podria ser fa cinc minuts...

- Amb trenta voltes, ho dubto... Mira! allà hi ha algú! A veure si ens pot ajudar!

I així és com, agafats de la mà, continuem nedant fins a la vora del llac. El rostre de la persona que hi ha no sen's fa clar fins llavors...
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF!   Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF! EmptyDj Des 27, 2012 1:29 am

Em giro, sorprès, al veure caure algú al mig del Llac. Qué estrany, no m'havia semblat veure a ningú abans pels voltants...

M'apropo a la riba, veient com dos nens s'apropen nadant. Dos nens que... Collons, jo aquests els coneixo!

- Claire, Aaron!- Déu meu, què fan aquests dos aquí?!- Oh no, no, no, no, no... A l'Oliver li agafarà un atac de nervis, merda! Explotarà i m'hauré de buscar un altre millor amic! I probablament serà el Luke de Gryffindor, però es vol liar amb mi. Joder, he vist com em mira el cul... I a mi no em faria res liar-me amb ell, la veritat és que està com un tren, però si em busco un millor amic no és per liar-me amb ell...

Centra't Dan, centra't!

- Vale...- Dic, més tranquil.- M'expliqueu com heu arribat aquí i per què?


Editat per darrera vegada per Daniel Forester el Dv Des 28, 2012 2:07 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Claire A. Williams
Quart curs
Claire A. Williams


Nombre de missatges : 7
Fecha de inscripción : 26/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF!   Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF! EmptyDj Des 27, 2012 1:47 am

- Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! - exclamo, encara des de l'aigua, i, només pujar a terra, li salto a sobre amb una abraçada - Ja pensàvem que ens havíem equivocat! Uix, ho sento, crec que m'hauria d'haver secat primer... - ric, i ens seco a tots dos, somrient, fent el mateix amb el meu germà quan puja amb nosaltres.

- Tranquil, Dan, us hem vingut a salvar. Oi que sí, Claire?

- Sí! - dic, somrient - Portem aquí el reculatemps per a que tothom pug... - Callo de cop.

- Claire...? El tenies tu, oi...? - fa l'Aaron, espantant-se per moments.

- Aei, deixa que em concentri! Sí, el tenia a la mà, fins que.... que...

Merda. Intento continuar, però no puc... o sigui que l'Aaron ho fa per mi.

- Fins que hem caigut al llac i l'ha deixat anar sense voler. Joder...
Tornar a dalt Ir abajo
Julie Poynter
Cinquè curs
Julie Poynter


Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF!   Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF! EmptyDj Des 27, 2012 5:45 am

Escolto sorolls per el llac mentre passejava per els jardins. Alço una cella i vaig cap alla. De seguida veig al Dan anant cap allà, encara no l'havia vist.. Però llavors veig els altres dos...

-Merda!

Vaig cap alla i els veig, als dos, quasi de la mateixa altura. Arg, merda, aixo se'm va de les mans... I tot aixo perque jo volia... Jodeeeeer...

-Claire Allie Williams!!! -dic, quan soc a prop, vigilant que no hi hagi ningu.- Aaron Eiden Williams!!!

Sospiro.

-Que feu aquiiii?... Ei, Dan!- el saludo.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire A. Williams
Quart curs
Claire A. Williams


Nombre de missatges : 7
Fecha de inscripción : 26/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF!   Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF! EmptyDj Des 27, 2012 5:56 am

I llavors apareix la Julie. Somric en veure-la, tot i que amb nerviosisme.

- Com que què fem aquí? - li dic, perplexa - Esteu al passat! hem vingut a salvar-vos, obviament!

Clavo la mirada al terra, pensant en què dir.

- Només hi ha un problema... - Me la miro amb cara d'angelet, i assenyalo el llac - El reculatemps. És allà...

Torno a abaixar el cap, esperant que no em mati.
Tornar a dalt Ir abajo
Julie Poynter
Cinquè curs
Julie Poynter


Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF!   Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF! EmptyDj Des 27, 2012 6:04 am

Em quedo uns segons mirant la Claire i tanco els ulls despres. Merda, merda... Ara podrien haver tornat tots els que no haurien d'haver vingut. L'Oliver s'estirarà dels cabells i la Rose es desmaiarà. La Kaylee, per la seva part, es deprimira molt i es possara dels nervis amb la Claire i amb l'Aaron... L'Alice... L'Alice morira de l'atac, directament.

-D'acord. No passa res, Claire, el problema es que ens ha passat a tots, i no podem tornar... Pero quan l'Oliver la Rose i l'Alice trobin la manera de tornar aneu drets cap alla sense queixar-vos! I res de tornar a rescatar-nos.

Aquests dos nenes sempre em treuen el costat responsable. Arg...
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 24/12/2012

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF!   Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF! EmptyDj Des 27, 2012 6:58 am

Li torno l'abraçada a la Claire quan se'm tira a sobre. No la puc renyar, de veritat que no, em te totalment guanyat.

De sobte apareix la Julie, a la que encara no havia vist. Faig el mateix que amb la Kaylee i m'hi tiro sobre.- Julieeeeee! Tu i la Rose n'heu muntat una de gran, eh, aquest cop? ^^

Em quedo mirant com la Julie i la Claire parlen sobre el reculatemps. Un altre de perdut, vaja. En portem un trencat i dos perduts. Què, hi ha tendes de reculatemps a cada cantonada? Perquè jo no n'he vist cap...

- A veure, probablement no funcioni, però per provar...- Trec la varea de la butxaca i apunto al mig de llac negre.- Accio reculatemps! Accio reculatemps de la Claire i l'Aaron! - No sembla funcionar...

- Accio puto reculatemps de merda!- La superfice del llac no es mou ni una miqueta.- no sembla que funcioni ^^

Tornar a dalt Ir abajo
Aaron E. Williams
Quart curs
Aaron E. Williams


Nombre de missatges : 4
Fecha de inscripción : 26/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF!   Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF! EmptyDj Des 27, 2012 8:33 am

I aleshores vé la Julie, i comença a renyar-nos, però de seguida es clama en parlar amb la Claire...

- Quants som, en total? - pregunto, sense perdre el somriure. No és que vulgui quedar-me aquí... Però és el que hi ha.

És llavors quan veig una figura que s'acosta cap a nosaltres.

- Kaylee! - Exclamo, somrient, i vaig a abraçar-la - Tu també ets aquí...

Però, quan tornem amb el grup, em poso davant la Claire... Posició estratègica. No volem mals rotllos només començar.
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox


Nombre de missatges : 75
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF!   Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF! EmptyDs Des 29, 2012 10:55 pm

No pot ser. Els ulls m'estan fent una mala passada. No pot ser. No pot ser! L'Aaron i la Claire? Amb la Julie i el Dan... Què passa, que a l'escola del nostre temps la gent ha decidit que passa de seguir en veure què hem fet nosaltres? Vaig cap allà, amb intencios assassines, però llavors... Llavors veig com l'Aaron se'm tira a sobre i l'abraço. somrient. Aquest nen és una monada.

- Val, val, hola Aaron...

Em fico dins la ment de la Claire, mentre saludo en Dan i la Juls, perquè no em sento malament si ho faig, total, la nena tampoc té secrets, però ha... Ha perdut el reculatemps que ha fet servir. La miro, furibunda, i em creuo de braços. Tampoc és plan que sàpiguen tots que sóc legerement, així que dic, amb mal to:

- Deixeu-me endevinar, va... Tampoc teniu com tornar.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Hogwarts del passat en 3...2...1... XOF!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Auch, merda... Eh, estem al passat!
» De nou a Hogwarts
» Per fi a Hogwarts
» Els terrenys de Hogwarts
» Hogwarts Virtual

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Llac Negre-
Canviar a: