Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Una bona rentada al complet - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Una bona rentada al complet - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Una bona rentada al complet - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Una bona rentada al complet - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Una bona rentada al complet - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Una bona rentada al complet - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Una bona rentada al complet - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Una bona rentada al complet

Ir abajo 
4 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Una bona rentada al complet - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una bona rentada al complet   Una bona rentada al complet - Página 2 EmptyDc Oct 27, 2010 5:40 am

Vaig vore com Agatha marxava.

- Adeu Agatha.- vaig dir mentres marxava- Fortin, per una vegada en la teua vida et deixare en pau.- vaig dir mentres em posava be la capa- Però no et vages acostumant.
I vaig eixir del bany.


[Isc del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Una bona rentada al complet - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una bona rentada al complet   Una bona rentada al complet - Página 2 EmptyDc Oct 27, 2010 5:47 am

Per fi, van marxar del tot i vaig entrar a dins, sol i tranquil.

Vaig tancar la porta i la vaig bloquejar amb un encanteri senzill, que hom podria desfer però que dissuadiria a més d'un de voler entrar, pensant que no hi havia ningú.

- Ah, per fi... - vaig despullar-me completament i em vaig ficar a la immensa banyera/piscina.

Vaig fer un parell de braçades i em vaig submergir. La superfície estava plena d'escuma, però al fons l'aigua era pura i transparent. Vaig emergir i vaig descansar una estona, relaxant-me de l'estrés provocat per la Black&Co.

[Si algú vol entrar, que entri; demà al matí tancaré si ningú ha dit res]
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Una bona rentada al complet - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una bona rentada al complet   Una bona rentada al complet - Página 2 EmptyDj Oct 28, 2010 4:33 am

Vaig anar cap al bany de monitors a relaxar-me una mica. An arribar vaig veure que la porta estava tancada. Aiix, merda!

Vaig fer memòria dels diferents monitors, així que vaig dir:

- Prewet?
Cap resposta
- Lestrange?
Cap resposta
- Blake?
Cap resposta
- Gray?
Cap resposta
- Lewis?
Cap resposta
- Carlyle?
Cap resposta

Vaig fer comptes... Devia ser la Rapunzel.

- Entro, Rapunzel! - vaig fer en veu alta

Vaig desfer la merda d'encanteri de la porta, però en entrar no hi vaig veure la Rapunzel, sinó... EL KIKUS?

- Però... Què coi hi fas, aqui? - vaig fer, girant-me, evitant l'espectacle de veure'l allà dins sense roba - Què? No saps llegir? Bany de MONITORS! Ets monitor, tu? Eh? Que jo sàpiga no, Kikus, de Slytherin la Rapunzel i jo som les monitores!

Vaig seguir girada, impacient. Menudo corte... ¬¬'
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Una bona rentada al complet - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una bona rentada al complet   Una bona rentada al complet - Página 2 EmptyDj Oct 28, 2010 5:34 am

- I què passa? - vaig dir, girant-me cap a ella sense sortir de l'aigua -. M'he pres la petita llicència d'ocupar el bany dels monitors temporalment... Algun inconvenient?

No em vaig preocupar per tapar-me o fer-la fora; hi havia tal quantitat d'escuma que no es veia res del que hi havia sota l'aigua, almenys no des de fora.

- Repeteixo, Gisèlle... Algun inconvenient?
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Una bona rentada al complet - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una bona rentada al complet   Una bona rentada al complet - Página 2 EmptyDj Oct 28, 2010 5:43 am

Ja no vaig poder més.

- Que si algun inconvenient? QUE SI ALGUN INCONVENIENT?!?!?! No... Només que JO soc monitora i que, si se'm permet dir-ho, tinc prioritat. Per alguna cosa és el bany dels monitors...

Em vaig girar, pensant que si no volia que el veiés ja es preocuparia en tapar-se.

- Així que Kikus, vull el bany de Monitors, si no t'importa.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Una bona rentada al complet - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una bona rentada al complet   Una bona rentada al complet - Página 2 EmptyDj Oct 28, 2010 5:52 am

- Eh, em sembla genial que tinguis prioritat... Però jo discrepo. No tens prioritat sobre mi, no ets superior. - vaig dir -. Tampoc inferior, és clar... Si ets Slyth ja vals molt...

Vaig quedar-me quiet, observant com em matava amb la mirada.

- I si et vols banyar... Tu mateixa, estàs en el teu dret de fer-ho...! Jo no t'ho impediré! De fet, per mi perfecte! - vaig dir, sorneguer.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Una bona rentada al complet - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una bona rentada al complet   Una bona rentada al complet - Página 2 EmptyDj Oct 28, 2010 6:14 am

"Millor per mi", havia dit? Ja!

- Tantes ganes en tens, Kikus?

Me'l vaig mirar, desafiant.

- Saps que soc capaç, Kikus... - vaig somriure sensualment

Em vaig acostar a la banyera, a poc a poc, i em vaig asseure al cantó.

- Què, Kikus?
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Una bona rentada al complet - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una bona rentada al complet   Una bona rentada al complet - Página 2 EmptyDj Oct 28, 2010 6:19 am

Va acostar-se a mi i es va asseure a la vora de la piscina, a només uns centímetres de mi.

- I tu? Tantes ganes en tens, que fins i tot t'ho plantegis? - vaig dir-li, amb aires de superioritat -. Si n'ets capaç, per què no ho fas?

"Perro ladrador, poco mordedor", vaig pensar. "No ho farà; no n'és capaç.2

- Perquè no n'ets capaç - vaig respondre abans que tingués temps, ella.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur


Nombre de missatges : 844
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29

Una bona rentada al complet - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una bona rentada al complet   Una bona rentada al complet - Página 2 EmptyDj Oct 28, 2010 7:29 am

Que no n'era capaç? Que no n'era capaç? JA!

- Tu ho has volgut, Kikus... - vaig fer, ombrívolament, però petant-me per dins.

Llavors, abans que pogués dir res, vaig fer un moviment de vareta que va encendre totes les aixetes d'aigua freda de la gran banyera, deixant l'aigua gelada.

- Amb la Gisèlle no es juga. A la Gisèlle no se la provoca. Ara bon rollo i com si no hagués passat res. Au revoir, Kikus...


[Surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Una bona rentada al complet - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Una bona rentada al complet   Una bona rentada al complet - Página 2 EmptyDj Oct 28, 2010 7:36 am

L'aigua es va tornar freda per moments; semblava que hi hagués un demèntor. De fet, al cap de pocs segons l'aigua estava congelada (sí, congelada literalment), i no em podia moure.

"Merda..."

Afortunadament, tenia els braços fora de l'aigua en aquell moment, i vaig poder agafar la vareta. Lacarnum inflamarae. Una flama blava es va posar sobre el gel, davant meu, i va començar a desfer-lo.

Per fi, després d'uns segons agònics, vaig poder sortir. Fent els possibles per no constipar-me (cosa que ja devia ser inevitable), vaig vestir-me i vaig sortir del bany, esperitat.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Una bona rentada al complet
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» En bona companyia (Jack)
» Una mica de bona sort [Ursula]
» La part bona (Petita River)
» Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"?
» Després d'una bona dosi d'exercici, un bon àpat! ^^ [Matt]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Lavabos :: Bany de monitors-
Canviar a: