Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"?

Ir abajo 
+2
Cassandra K. Konstantaras
Emma von Rosenthal
6 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Emma von Rosenthal
Tercer curs
Emma von Rosenthal


Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 08/12/2012
Ubicació : Allà on hi ha la malifeta més gran

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? Empty
MissatgeAssumpte: Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"?   Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? EmptyDs Des 08, 2012 10:14 am

Les havia vist baixar les escales quan no haurien, però viag decidir no xivar-me perquè em temptava molt i jo també m'hi volia apuntar... a qualsevol cosa que fessin. Era de nit i davant meu estaven les portes d'entrada al Gran Saló, les vaig obrir i de seguida vaig esmunyir-m'hi. A dins, com m'intuïa, hi havien la Cass i la Wen; qui s'estaven mirant la paret del fons de tot, la de darrere on seien els professors, amb un posat crític i un munt de galledes als seus peus.
Eo! —vaig cridar-los, fent que elles es giressin. Vaig arribar al cap d'uns instants al seu costat, després d'una corredissa—. Vosaltres sou les meves companyes d'habitació, oi? Jo sóc la Emma. —Em vaig girar cap a les galledes i en vaig mirar el contingut—. Pintura? Ostres, voleu pintar la paret? Us ajudo! Sempre he pensat que estava massa sosa tal qual!
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"?   Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? EmptyDs Des 08, 2012 10:25 am

La Wen i jo voliem decorar el saló gran, per què? Per què no? Li podriem posar colors i coses guays, i de nit, a més amb els nostres sentits podiem saber si venia algú, per això quan baixavem totes dues haviem notat que algú ens seguia, i l'haviem vist arribar, jo duia el mapa en una mà, però l'havia guardat abans que entrarà, el mapa era un secret, ssh...I just deixant la pintura al terra, apareix per la porta.
Se que es diu Emma, ho se perquè m'ho va dir la Wen un dia i perquè ho posava al mapa, logicament, però ja esta. I ella ho acaba de confirmar, guay.

- Jo soc la Cass.- li dic somrient i posant-me bé la caputxa, em pose caputxa perquè aixi no poden veure que soc rosa, aixi és més dificil que et reconeguen.- I ella la Wen.- li dic somrient.- I aço és el saló gran.- dic rient.- Pintar, no? Nosaltres no estem aci, sssh....tu no has vist res, nosaltres no em fet res.- li dic donant un botet somrient.- Pintura? Que pintura?

Em mire l'Emma rient.

- Oi que la pintura que no existeix mola?
Tornar a dalt Ir abajo
Emma von Rosenthal
Tercer curs
Emma von Rosenthal


Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 08/12/2012
Ubicació : Allà on hi ha la malifeta més gran

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"?   Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? EmptyDs Des 08, 2012 10:34 am

I tant que mola! De fet és la primera vegada que en veig, però no importa —li dic, mig seguint amb la ironia—. Ningú està aquí! Les parets es pintaran soles... No em puc imaginar el susto que s'emportaran els professors—afageixo amb un somriure.
Sense que se n'adonin, o això penso jo, vaig agafar la meva vareta i la vaig transformar a un pinzell, amb el qual vaig començar a pintar a les parets amb la pintura que no existeix. Així que va tocar la paret, em vaig aturar i vaig dir:
Eh! Hem de fer algo tot conjunt, no? Un mural grandiós... Què n'opineu? Què pot sortir?
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"?   Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? EmptyDs Des 08, 2012 11:05 am

Pintaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar pintaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar

Feia molt de temps que no en feia cap, de les meves. I això em possava nerviosa. Així que quan la Cass em va dir de pintar el Gran Saló... no m'ho vaig pensar dos pics.

-Hola!- Li dic, quan la Cass em presenta.

Corro cap a l'altre costat del GS. I quan arribo, m'adono de que potser ho he fet massa de presa, per a un humà normal, i que potser l'Emma demana coses. Bha, em faré la boja.

-Podem pintar un drac! Un drac lila. Hi ha molta pintura lila!
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"?   Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? EmptyDs Des 08, 2012 11:15 am

- I un de color grooooooooooooooc!- dic donant botets.

Agafe un pot de pintura i posant la mà dins començe a pintar la paret, espera, espera, em lleve les sabatilles i penjant-les del coll, em romangue els pantalons i posant el peus dins la pintura, roja, començe a passejar-me i donar botets per la taula de les serps de fàbrica.

- Guaaay.

Quant acabe de plenar-ho, em netege els peus i em pose les sabatilles, val a per les parets.

- Uooooooooh! Emma com mola eixa cosa que no se que és, però molaa! Uoooooooooooooh, si, podem fer un lleoooooooooo! Un lleo gegaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant!
Tornar a dalt Ir abajo
Emma von Rosenthal
Tercer curs
Emma von Rosenthal


Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 08/12/2012
Ubicació : Allà on hi ha la malifeta més gran

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"?   Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? EmptyDl Des 10, 2012 12:45 am

Això? —li pregunto a la Cass, assenyalant el projecte de dibuix de davant meu—. Ja veuràs, tu! Una sorpresa! —I ric picarament—: Només t'avanço que ens farà baixar mooolts punts. És el nostre objectiu, no? A part de passar-nos-ho bé.

Torno a agafar el pinzell amb la pintura verda i continuo dibuixant el gran animal. Merlí, m'encanta! No puc imaginar-me la cara que faran, però mereix tot l'esforç que hi estic currant. Segur que farà baixar moolts punts...

Si vols, Cass, comença tu a fer el lleó i jo quan acabi això m'hi apunto. Sobretot, ha de ser el dibuix més gran, ja que els Gry som els millors, no? —li dic. Després de repensar-m'ho afeguieixo—: I sobretot, que sigui més gran que el dibuix que estic pintant jo!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"?   Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? EmptyDl Des 10, 2012 1:14 am

-Oh! Crec que ja sé que fas...- li dic, mirant.- Puc fer jo també l'àguila de Ravenclaw i el teixó de Hufflepuff molt grans, com el lleó?

Mmmm dibuixar no se'm donava molt molt bé...

-Oh Oh! Tinc unes pocions que fan brillar molt la tinta, i amb la pintura també funcionen. Quedarà genial si les possem! Què penseu?-Els demano. Després penso que el Jack em matarà si no l'aviso de que l'estem muntant sense ell. I l'Eddie.- Eh, vaig a cercar més gent per fer-ho? Així quedarà guay!
Tornar a dalt Ir abajo
Jack G. Moore
Primer curs
Jack G. Moore


Nombre de missatges : 113
Fecha de inscripción : 01/09/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"?   Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? EmptyDl Des 10, 2012 1:57 am

Jo dormia, quan la Wengy ha vingut a la meua habitació dient-me que volia que li ajudara a fer algo molt guay, aixi que m’ha dit que em canviara de roba i m’ha esperat baix.

- Que és tan guay?- dic mentres entrem al Gran Saló.

Em restregue els ulls, tinc son, són…les 3, ala.

- Tu em deies que de nit no isquera fora de l’habitació, però tu ixes, vol dir que si que puc, doncs? Puc passejar de nit?- li pregunte somrient

Em quede mirant el Gran Saló i veig la Cassie, i una que no se qui és.

- Hola Cassieee! Hola persona que no se qui ets! Uoooooh! Esteu pintant! Era aço la cosa guaaaay?!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"?   Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? EmptyDl Des 10, 2012 2:05 am

Com la Cass i l'Emma no em responen perquè estan molt concentrades, vaig a cercar al Jack primer. Surto del Gran Saló, dient que ara torno, i vaig corrent a despertar el Jack. Ell no s'enfada, perquè li he dit que és per fer una cosa guay.

-No crec que et digués exactament això... et vaig dir que no sortissis per les nits les nits de lluna plena. És diferent, oi?- li faig l'ullet.

Arribem al Gran Saló, contents i faig que sí al Jack quan em demana si era això la cosa guay.

-He portat al Jack!- dic, somrient.- Emma, aquest és el meu germà Jack, fa primer. Jack, aquesta és l'Emma, va al meu curs!
Tornar a dalt Ir abajo
Emma von Rosenthal
Tercer curs
Emma von Rosenthal


Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 08/12/2012
Ubicació : Allà on hi ha la malifeta més gran

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"?   Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? EmptyDl Des 10, 2012 3:14 am

Estavem molt tranquil·les la Cass i jo, totes dues en silenci i al seu aire, molt aplicades en els nostres dibuixos. Jo estava fent la meva serp, que encara no havia acabat i a la qual li quedava el toc de gràcia; que era més petita que els grans Lleó, Àgila i Teixó que fariem. La porta s'obre i entra la Wen i un desconegut, el qual diu:
—Hola Cassieee! Hola persona que no se qui ets! Uoooooh! Esteu pintant! Era aço la cosa guaaaay?!
Trobo bastant ofensiu que digui això, així que li dic a la Wen, que resulta ser la seva germana, quan ja ens ha presentat:
Ostres, al teu germà petit se li hauran d'ensenyar modals, eh? —dic, mirant-me'l malament durant uns segons. Després, exegerant una mica els meus aires d'ofesa, em torno a girar per acabar els ulls a la serp.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"?   Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? EmptyDl Des 10, 2012 3:41 am

Alço una cella davant les paraules de l'Emma, no m'agrada el to que està utilitzant contra el meu germà.

-Modals ja en té.- dic, molesta.- I t'ha parlat amb bona intenció. T'ha saludat encara que no et coneix. Com voldries que et parlés? Té deu anys, t'ha dit que no et coneix per coneixer-te. Què et molesta?

"Wen, stop. Tranquil·litza't"

Creuo els braços i em quedo mirant l'Emma.
Tornar a dalt Ir abajo
Emma von Rosenthal
Tercer curs
Emma von Rosenthal


Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 08/12/2012
Ubicació : Allà on hi ha la malifeta més gran

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"?   Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? EmptyDl Des 10, 2012 3:50 am

Em torno a girar; puc ser molt divertida i tot lo que vulguis, però quan hi ha alguna cosa que no m'agrada la dic. Em miro la noia que creua els braços i em mira, tornant-li una mirada desafiant.
Potser sí que són una mica educades, venint d'un nen de deu anys —dic una mica despectivament, resaltant certes paraules i donant a entendre que penso el contrari—, però hi han maneres més educades de dir les coses, eh? I ja té edat per apendre-les. —L'assenyalo vagament, sense mirar-me'l.
Em creuo de braços jo també, mantentint-li la mirada mentre m'adono que m'està pujant la ràbia per dins. "Calma't una mica, una miiica" penso.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"?   Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? EmptyDl Des 10, 2012 4:11 am

Aleshores arriba el Jackie.

- Jaaackie!- ve corrent i l'estruje fent-lo volar agafat a les meues mans.- Que t'ha despertat la Wen, eh?- li dic rient.- Valdrà la pena, ja veuras, farem uns dibuixos ben guapos per decorar tot el Saló Gran. I et deixare que puges als meus muscles per fer-los més alts!

- Uooooooh! Em deixaraaas! Graaacies Casssieee!-diu somrient.

Aleshores em done compte del que s'estan dient la Wen i l'Emma.

- A veure.- dic anant amb el Jack agafat a la meua mà, que s'ho mira com si tot fos culpa seua, li dic que no abans de continuar parlant.- A veure, estem aci per destrossar el Saló Gran, per cremar la taula de les serps de fàbrica i per pintar boniques decoracions a les parets, aixi que res de discutir, agafeu la vareta, agafeu la pintura i a destrosar el Saló Gran, i com vos torne a sentir discutir per una xorrada, quan el Jack l'únic que ha fet ha sigut saludar-te, com torneu a discutir, vos jure que vos penge de les mans a totes dues de la Torre d'Astronomia i vos deixe ahi tota la nit fins que solucioneu les coses.- em mire la Wen.- I saps que soc capaç.- li dic somrient mentres em balancege.- Si, mooolt bé, doncs endavant. Anem Jack, anem a pintar les parets.

El Jack es mira la Wen, però abans que puga dir-li res, ja estic arrastrant-lo cap a la pintura.
Tornar a dalt Ir abajo
Emma von Rosenthal
Tercer curs
Emma von Rosenthal


Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 08/12/2012
Ubicació : Allà on hi ha la malifeta més gran

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"?   Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? EmptyDl Des 10, 2012 4:27 am

Les paraules de la Cass em fan efecte, sobretot les últimes, i després de mirar-me malament per última vegada a la Wen, dic:
Hem vingut a passar-nos-ho bé, no? Doncs jo ja he acabat la meva serpota —afageixo, girant-me cap a la paròdia de rèptil que tinc a la meva esquena—: encara que li falten els tocs finals.
Netejo el pinzell verd i n'agafo un altre per acabar de complementar al reptil. El color blanc és ideal! L'agafo i començo a complementar el fastigós rèptil. "Perquè quan demà els d'Slytherin veiguin el mural, que no pensin que els deixem de banda...!".
Tornar a dalt Ir abajo
Edward Lovegood
Tercer curs
Edward Lovegood


Nombre de missatges : 53
Fecha de inscripción : 01/11/2011
Edad : 25

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ravenclaw

Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"?   Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? EmptyDt Des 11, 2012 5:42 am

Sóc imbécil. Imbècil, imbècil, imbècil i ah sí? imbècil.

M'havia deixat els deures d'història de la Màgia a la biblioteca. Són per demà a primera hora... I em nego a a tornar a fer-los. O sigui que (pobret de mi) havia hagut d'escabullir-me pel castell en plena nit per irrompre a la biblioteca (cinc minuts, m'havia costat obrir el sant pany) i agafar els apunts.

"Bueeeeeno. Ja està. Ara vés al llit i podràs dormir..."

- Jaaackie! Que t'ha despertat la Wen, eh? Valdrà la pena, ja veuras, farem uns dibuixos ben guapos per decorar tot el Saló Gran. I et deixare que puges als meus muscles per fer-los més alts!

És la veu de la Cass. Amb el germà de la Wen? I la veu d'una altra noia que no coneixia. "Què estan fent, ja?" penso, rient entusiasmat. I, corrents, vaig cap al Gran Saló a veure què passa.

- Que interrompo algooooooo? ^^

"Em sembla molt que aquesta nit no dormiràs... Very Happy "
Tornar a dalt Ir abajo
Perseus Luckgarden
Tercer curs
Perseus Luckgarden


Nombre de missatges : 154
Fecha de inscripción : 09/10/2011

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"?   Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? EmptyDt Des 11, 2012 6:37 am

Val. No hauria d'estar pel castell tant tard per la nit però... M'avorria. I no podia dormir. Què havia de fer? Quedar-me donant voles al llit? Doncs no. Així que m'havia posat la roba, havia agafat la vareta i me n'havia anat a donar un volta.

Ja m'havia fet tot el primer pis quan vaig passar per davant les portes del Gran Saló. Vaig sentir veus que venien de dintre. Vaig quedar-me un moment sense mourem, només escoltant. No semblava que siguessin professors però no volia arriscar-me.

Va passar un minut, en van passar dos. I vaig reconèixer la veu de la Cass. Qui si no?

Vaig decidir obrir les portes i vaig quedar-me parat al veure tanta gent. I, vaja, tots Gryffindors. Oh, perfecte. On havia anat a parar?

- Moore, Konstantaras.- Vaig dir, en un intent de saludar a les dues úniques persones que coneixia, aixecant una cella.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"?   Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? EmptyDt Des 11, 2012 6:49 am

Aleshores arriba el Eddie i em mire a ell i la Wen somrient.

- Jackie tu no el coneixes, veritat?- dic senyalant l'Eddie.- Ell és l'Eddie...

Aleshores veig que algú més entra al gs, ala quanta gent no pot dormir hui?

- Percyyyyyyyyyy!- dic al vore'l, done botets fins al seu costat, el Jack s'ha sentat en una de les taules.- Percyyyy!- l'estruje, però no se que faig que li pose pintura a la cara.- hahhahahhahah tens pinturaaa roja!

Done botets fins al costat del Jack de noou.

- Esteeem pintaaaaaaant, t'uneeeixeeees?- li dic.

El Jack s'alça i va fins la Wen.

- Weeeeeeeeeeeeengiiiiiiiiiiiiiiiiiii!- diu el Jack.- Em pugeeees? Aixi podeeeem pintar méeees!
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"?   Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? EmptyDt Des 11, 2012 9:26 am

Faig una mirada cansada a la Cass. Sempre ha de reaccionar amb un somriure trapella quan l'Eddie i jo som a la mateixa habitació. Faig un gest a l'Eddie perquè s'acosti a nosaltres.

-Vine, Eddie, que ens ho passarem bé!

Em miro el Jack quan em diu que el pugi. M'ajupo i l'ajudo a que es possi a les meves espatlles.

-Així, Jack Jackie Jack?
Tornar a dalt Ir abajo
Emma von Rosenthal
Tercer curs
Emma von Rosenthal


Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 08/12/2012
Ubicació : Allà on hi ha la malifeta més gran

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"?   Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? EmptyDc Des 12, 2012 6:05 am

Juro que volia entendre-ho però no podia: veia lògic que un Ravenclaw fos ben rebut; pe-però un Slytherin? No era la Cassie la que els odiava a tots? Però potser només eren elocubracions que havia fet i no tenien cap fonament. Però, què coi estava passant? Així, i perquè em sentia una mica exclosa, vaig estossegar —fent que tots em miressin— i vaig formular sense mirar a ningú en concret:
Sóc nova, algú pot tenir l'amabilitat d'explicar-me una mica què coi està passant aquí?
Tornar a dalt Ir abajo
Perseus Luckgarden
Tercer curs
Perseus Luckgarden


Nombre de missatges : 154
Fecha de inscripción : 09/10/2011

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"?   Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? EmptyDj Des 13, 2012 7:39 am

Per variar, la Cass se'm va tirar a sobre. Vaig desempallagar-me d'ella, posant els ulls en blanc, ja acostumat.

-Fora, tia.- Vaig queixar-me.- Eh, no m'hauràs pintat, no?- Vaig preguntar, fregant-me la galta. Vaig deixar anar un "tsk" al veure'm els dits també pintats de vermell i vaig fregar-me la galta amb més força. Mentrestant, vaig mirar al meu voltant. La vista se'm va desviar cap a una paret que probablament havien pintat ells.

Quan la noia que no em sonava va parlar, em vaig girar cap a ella. Va dir que era nova. Tsk, i Gryffindor. Per què tots havien de ser Gryffindors? - Explicar-te el què?
Tornar a dalt Ir abajo
Emma von Rosenthal
Tercer curs
Emma von Rosenthal


Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 08/12/2012
Ubicació : Allà on hi ha la malifeta més gran

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"?   Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? EmptyDj Des 13, 2012 8:19 am

No sabia per què però el noi Slytherin que em va diriguir la paraula —i jo que esperava una resposta de Wen o Cass!— em va caure malament des del primer moment. Era una cosa mental: tots els Slytherins em queien malament per principi; fins que no demostressin el contrari, esclar.
Ai, no sé —vaig dir de manera despectiva, mirant-me'l—. Potser que em diguis qui ets, no? I per què la Cass t'ha abraçat d'aquesta manera. —I em vaig creuar de braços, a la defensiva, sense descartar treure la vareta si anaven mal dades.
Tornar a dalt Ir abajo
Perseus Luckgarden
Tercer curs
Perseus Luckgarden


Nombre de missatges : 154
Fecha de inscripción : 09/10/2011

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"?   Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? EmptyDj Des 13, 2012 9:29 am

Vaig posar els ulls en blanc. De què m'anava, aquesta tia? No només Gryffindor, a sobre, repelent.

- Potser que em diguis per què ho vols saber o per què t'ho hauria de dir, no?- Vaig dir, imitant el seu to de veu. Eh, a la Moore encara l'aguantava perquè havia salvat la Nyx i això, per molt que ho odiés, no ho podia oblidar (Però només això!) i la Konstan-com-sigui, bé, semblava no enterar-se mai de res i estar encapficada en ser la meva amiga, però aquesta... No em queia bé.

Ni que hagués estat a Slytherin m'hagués caigut bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Jack G. Moore
Primer curs
Jack G. Moore


Nombre de missatges : 113
Fecha de inscripción : 01/09/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"?   Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? EmptyDj Des 13, 2012 9:45 am

Em puge als muscles de la Wengi, alaaaaa! Que aaaaaaalt!

- Per què Cass ha abraçat aquella serp? És una serp bona? Perquè Cass mai es duu bé amb les serps, però si amb aquella, és per tant una serp bona? Eh? Eh?- li dic mirant-la, bé mirant-la es dificial, però baixant el cap, com si estiguera penjat cap per avall.- ahahhahah, soc un mussooool!

Em mire el xic que està al costat de la Wen, la mira rar.

- Cass m'ha dit que et dius Eddie, qui ets? Ets amic de la Wengi? Wengi, per què l'Emma i la serp que no se com es diu discuteixen? Com es diu la serp? A quina casa vas Eddie? També tens l'edat de la Wengi?
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"?   Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? EmptyDs Des 15, 2012 3:56 am

-A la Cass li cau bé i ja.- li dic al Jack.- I tenim una espècie de pacte que l'impideix ficar-se amb mi, així que...

Em miro el Luckgarden i li faig la mirada que ens feim sempre que ens veim. Ens tolerem, i ja. Per un motiu o per un altre. Per la Cass, o per la Nyx. Desvio la mirada i vaig amb l'Eddie i el Jack cap al mur. Alço una cella en sentir el Jack un altre pic.

-Com que qui és l'Eddie?- De veritat encara no se n'havia adonat?.- Sí, l'Eddie va al meu curs, és el germà de l'Allie Lovegood, ja vos he parlat d'ell algun pic, no?- Jo pensava que si.- Discuteixen perquè son slytherins i Gryffindors i n'hi ha que només miren el color de la corbata... Escolta, Jack, de veritat que no saps... qui és l'Eddie per a mi?


Editat per darrera vegada per Wendy G. Moore el Ds Des 15, 2012 5:30 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Jack G. Moore
Primer curs
Jack G. Moore


Nombre de missatges : 113
Fecha de inscripción : 01/09/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"?   Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"? EmptyDs Des 15, 2012 5:22 am

- Ah, aleshores em puc dur bé amb una serp?- li dic somrient.- Perquè la major part no es volen dur bé amb mi.

A veure...a veureeee, pintare....un arbreee!

- Aaaah, és el germà de la teua amiga Allie? I també va a la teua classe?- dic.- Que guaay! M'has parlat d'ell...-em quede pensant.- Hhmmmmmmmmmmmmmm....doncs no ho recorde, no em sona o pot ser si.

Em pregunta si se qui és.

- Si se qui és de que? Però no m'has dit que és el teu amic? Familia nostra no és, perquè ho recordaria- li dic somrient.- Un amic-germà?- li dic pintant l'arbre de groc, que guay, un arbre groooc!
Tornar a dalt Ir abajo
 
Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» En bona companyia (Jack)
» Una bona rentada al complet
» La part bona (Petita River)
» Una mica de bona sort [Ursula]
» Després d'una bona dosi d'exercici, un bon àpat! ^^ [Matt]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Gran Saló-
Canviar a: