Qui està Connectat | En total hi ha 13 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 13 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Després d'una bona dosi d'exercici, un bon àpat! ^^ [Matt] | |
| | Autor | Missatge |
---|
Claire Anderson Sisè curs
Nombre de missatges : 245 Fecha de inscripción : 19/01/2011
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Després d'una bona dosi d'exercici, un bon àpat! ^^ [Matt] Dc Oct 05, 2011 11:44 am | |
| Vam entrar a les cuines, agafats de la mà. Em vaig deixar anar d'ell i em vaig dirigir al centre de la sala. - Hola, hola, hooooola! ^^ - Vaig saludar a tots els elfs. Una elf petita i rabassuda, va venir cap a nosaltres. La vaig reconèixer de seguida. - Fellyst! - Vaig somriure i em vaig ajupir, per donar-li una abraçada. La elf es va quedar una mica parada, però després també va somriure i em va tornar l'abraçada. - Com està senyoreta? Volia res en especial? - Va preguntar la Fellyst en to amable. Em vaig girar cap a en Matt i li vaig preguntar, amb un somriure als llavis. - Què et ve de gust menjar? | |
| | | Matthew Sheen Al més enllà
Nombre de missatges : 523 Fecha de inscripción : 22/09/2011 Edad : 29
| Assumpte: Re: Després d'una bona dosi d'exercici, un bon àpat! ^^ [Matt] Dj Oct 06, 2011 1:11 am | |
| Vaig parar-me un moment a pensar. Un bon entrecot no em sentaria gens malament...
- Em menjaré un entrecot, jo, si en teniu - vaig somriure-li a l'elf -. Poc fet, si pot ser.
Vaig mirar la noia.
- I tu, què menjaràs?
| |
| | | Claire Anderson Sisè curs
| Assumpte: Re: Després d'una bona dosi d'exercici, un bon àpat! ^^ [Matt] Dj Oct 06, 2011 1:45 am | |
| - Mmmm...- Vaig fer, mirant-lo seductora - A tu? - Vaig dir, apropant-me i fent-li un petó.
Em vaig girar cap a l'Elf i li vaig dir.
- Bé, Fellyst, a mi m'agradaria una amanida caesar i un trosset de rap al forn ^^ - Vaig dir, llepant-me els llavis.- I porta també el bistec poc fet per en Matt, siusplau.
L'Elf va assentir.
- Que hi vol guarnició, al bistec, senyoret? - Li va preguntar la Fellyst a en Matt. | |
| Assumpte: Re: Després d'una bona dosi d'exercici, un bon àpat! ^^ [Matt] Dj Oct 06, 2011 2:04 am | |
| - Ehm... No, no caldrà. - vaig somriure-li a l'elf.
Se'm feia estrany, allò dels elfs. La meva mare i jo érem bastant pobres, i mai n'havíem tingut cap. Per no dir que a Itàlia no era costum si no eres d'una família de classe alta.
- Encara no conec mitja dotzena de persones i ja me n'he tirat a una... Quines estadístiques, no? - vaig riure. | |
| Assumpte: Re: Després d'una bona dosi d'exercici, un bon àpat! ^^ [Matt] Dj Oct 06, 2011 2:12 am | |
| -Però bones estadístiques, espero... - Vaig contestar.
Mentre esperàvem a que la Fellyst ens portés el menjar, me'l vaig mirar.
-D'això...Matt...- Vaig dir, una mica preocupada. En les dues vegades que havíem fet l'amor, no havíem pres precaucions.- No sabràs pas algun encanteri per evitar... Ja saps...- Vaig dir, mirant cap avall. | |
| Assumpte: Re: Després d'una bona dosi d'exercici, un bon àpat! ^^ [Matt] Dj Oct 06, 2011 2:25 am | |
| - Tranquil·la - vaig somriure-li -. Te l'he fet abans del primer cop, l'encanteri. Té una duració de dotze hores i una efectivitat del 99,999%. No m'ha fallat mai, vaja...
Vaig somriure-li i vaig agafar-li la mà.
- No pateixis, de veritat. | |
| Assumpte: Re: Després d'una bona dosi d'exercici, un bon àpat! ^^ [Matt] Dj Oct 06, 2011 2:37 am | |
| Vaig respirar, alleugida.
-Vale, gràcies. M'has tret un pes de sobre.
Vaig sentir passos darrera meu i quan em vaig girar vaig veure a dos elfs amb una safata cadascú.
-Aquí teniu, senyorets.- Van dir els dos a l'uníson deixant les coses sobre la taula.- Que vagi de gust! ^^
I van marxar.
En Matt i jo vam seure a la taula, cadascú davant del que havíem demanat.
-En vols una mica? - Vaig dir, oferint-li una mica d'amanida. | |
| Assumpte: Re: Després d'una bona dosi d'exercici, un bon àpat! ^^ [Matt] Dj Oct 06, 2011 5:51 am | |
| Em va oferir una mica d'amanida.
- Menjar per conills? - vaig riure -. És clar, com podria negar-m'hi?
Vaig robar-li una oliva i li vaig treure la llengua, seductor.
- I tu? - vaig somriure-li, pensant-me algun comentari enginyós -. Vols una mica del meu tros de carn? | |
| Assumpte: Re: Després d'una bona dosi d'exercici, un bon àpat! ^^ [Matt] Dj Oct 06, 2011 9:22 am | |
| Vaig arronsar el nas i jo també li vaig treure la llengua quan va comentar allò del menjar per conills.
-Doncs ara te'n quedes sense...-Vaig dir- Ehhh! - Em vaig queixar quan em va robar la meva oliva - Aquest oliva era meva! Jo t'he ofert tot el conjunt d'amanida, no només l'oliva!
I després va fer un dels seus comentaris de "machi ibérico".
-No, gràcies. Ja n'he tingut una bona ració aquesta tarda, de la teva carn- Vaig dir, picant-li l'ullet.- Però el que si que agafaré serà un bocinet del teu bistec... | |
| Assumpte: Re: Després d'una bona dosi d'exercici, un bon àpat! ^^ [Matt] Dj Oct 06, 2011 10:06 am | |
| - És clar, agafa'n.
Vaig seguir menjant, mirant-la a ella contínuament. M'agradava moltíssim, aquella noia. Em posava a cent.
- No puc menjar amb tu al davant. M'agrades prou com per distreure'm del menjar, de veritat... Ets massa atractiva. - vaig riure -. A partir d'ara només et miraré quan vulgui sofrir una erecció instantània. | |
| Assumpte: Re: Després d'una bona dosi d'exercici, un bon àpat! ^^ [Matt] Dj Oct 06, 2011 10:13 am | |
| Vaig mastegar el bistec, saborejant-lo. Els elfs de Hogwarts cuinaven tant bé!
Vaig posar-me un pél vermellla quan em va dir allò, però vaig respondre de seguida.
-Ahà...és bo saber-ho. Gràcies per la informació.- Vaig dir, posant-me una altra oliva a la boca.- Llavors, quan això passi, si estem sols, et segrestaré i et lligaré de mans i peus perquè només siguis meu. Però si hi ha gent...crec que et defugiré...no m'agrada que m'apuntin amb cap arma...- Vaig fer, rient. | |
| Assumpte: Re: Després d'una bona dosi d'exercici, un bon àpat! ^^ [Matt] Dj Oct 06, 2011 10:16 am | |
| - Hmm... tens raó, que t'apuntin amb una arma és incòmode. I que t'apuntin amb una arma de gran calibre, encara més - vaig picar-li l'ullet.
Vaig agafar una fulla d'enciam. Menjar per conills, definitivament. Vaig mastegar allò, àvidament, com si realment fos jo una mena de rosegador o similar. | |
| Assumpte: Re: Després d'una bona dosi d'exercici, un bon àpat! ^^ [Matt] Dv Oct 07, 2011 6:20 am | |
| Vaig tornar-li la picada d'ullet.
Vaig veure com em va agafar una de les fulles d'enciam del meu plat. I feia ganyotes mentre mastegava.
- Vale, entès, no em tornare a demanar amanida...- Vaig riure.
- Postres? - Vaig oferir. | |
| Assumpte: Re: Després d'una bona dosi d'exercici, un bon àpat! ^^ [Matt] Dv Oct 07, 2011 7:14 am | |
| Vaig acabar-me l'entrecot.
- No, jo estic bé... - vaig somriure-li -. Me'n vaig, Claire. Ja ens veurem aviat.
Vaig picar-li l'ullet i, d'una revolada, vaig desaparèixer.
[TEMA TANCAT] | |
| | | | Després d'una bona dosi d'exercici, un bon àpat! ^^ [Matt] | |
|