Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
En bona companyia (Jack) HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
En bona companyia (Jack) HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
En bona companyia (Jack) EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
En bona companyia (Jack) EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
En bona companyia (Jack) EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
En bona companyia (Jack) EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
En bona companyia (Jack) EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 En bona companyia (Jack)

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

En bona companyia (Jack) Empty
MissatgeAssumpte: En bona companyia (Jack)   En bona companyia (Jack) EmptyDg Nov 14, 2010 8:04 am

Estava devant del 2n Hibernacle, habia quedat allà amb el Jack, simplement per disfrutar una estona d'ell, de la seva companyia relaxant de les seves abraçades recomfortants, dels seus petons i dels seus t'estimo, creia que estava enamorada d'ell, però, si n'estava com podia haber-li fet ALLÒ?
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox


Nombre de missatges : 350
Fecha de inscripción : 18/10/2010

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

En bona companyia (Jack) Empty
MissatgeAssumpte: Re: En bona companyia (Jack)   En bona companyia (Jack) EmptyDg Nov 14, 2010 8:10 am

-Ra!- Vaig cridar, mentre m'apropava somrient cap a ella- Hola- Vaig dir-li a cau d'orella i li vaig fer un petó al nas, com a salutació- Què tal? - Vaig dir-li, aprofitant que no hi havia ningú vaig apropar-me als seus llavis i fer-li un d'aquells petons llargs.
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

En bona companyia (Jack) Empty
MissatgeAssumpte: Re: En bona companyia (Jack)   En bona companyia (Jack) EmptyDg Nov 14, 2010 8:13 am

-Bé- vaig dir respirant amb dificultat- amor, em pregunto, perquè els teus petons em deixen sempre sense respiració.- vaig dir-li rient i n'hi vaig fer jo un.- T'he trobat a faltar, ultimament no et veig gaire carinyo.- vaig ficar-li careta de pena i vaig aprofit per fer-li un petó per demostrar-li com el desitjava, li vaig començar a passar suaument els braços per l'esquena i despres li vaig fer un petó suau just a sota l'orella.
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox


Nombre de missatges : 350
Fecha de inscripción : 18/10/2010

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

En bona companyia (Jack) Empty
MissatgeAssumpte: Re: En bona companyia (Jack)   En bona companyia (Jack) EmptyDg Nov 14, 2010 8:24 am

-És culpa de la professora de Transfiguració- Vaig dir, amb un somriure- Els seus deures kilomètrics em tenen segrestat a la biblioteca- Vaig afegir, mentre asentia amb careta de pena- Jo també t'he trobat a faltar- Vaig xiuxiuejar, mentre li feia un petó a la barbeta, i agafant-la pel clatell, per apropar-la encara més a mi.
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

En bona companyia (Jack) Empty
MissatgeAssumpte: Re: En bona companyia (Jack)   En bona companyia (Jack) EmptyDg Nov 14, 2010 8:51 am

-Així que hauré de parlar amb la professora de Transfiguració.- vaig dir-li- aveure que s'ha pensat, que és això de segrestar al MEU novio d'aquesta manera, que s'ha cregut.- estava fent teatre, al notar que m'abraçava encara més fort em van entrar ganes de estar sola, amb ell, en un lloc que no ens trobés ningú. El vaig agafar de la ma i en faig estirar cap a dins de l'hibernacle el vaig posar contra la paret i mentres reia li vaig fer un petó molt llarg.
- Veus.- vaig dir-li- es molt cruel tenir-m així.- Li vaig somriure- T'estimo Jack.
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox


Nombre de missatges : 350
Fecha de inscripción : 18/10/2010

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

En bona companyia (Jack) Empty
MissatgeAssumpte: Re: En bona companyia (Jack)   En bona companyia (Jack) EmptyDg Nov 14, 2010 8:59 am

-Es que crec que la professora vol alguna cosa amb mi- Vaig dir-li, fent broma, amb un somriure seductor a la cara- Però ja li he dit que tinc una novia preciosa a la que estimo molt- Vaig fer, canviant de lloc i deixant-la a ella contra la paret- Una novia a la que no deixaré sortir d'aquí fins que no em fagi un petó molt i molt llarg que em deixi casi sense respiració ^^- Vaig agafar-la per la barbeta i vaig acostar-la a mi, mentres xiuxiuejava- T'estimo...
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

En bona companyia (Jack) Empty
MissatgeAssumpte: Re: En bona companyia (Jack)   En bona companyia (Jack) EmptyDg Nov 14, 2010 9:03 am

- I jo a tu guapo.- vaig dir-li.- mmm, doncs no sé pas si te'l fare eh, el petó.- vaig dir-li rient.- es que la veritat es que aqui s'està molt bé.- vaig somriure feliç.- jo si que tinc un novio guapo, tan guapo, que encara que no vulgui que em deixi anar es massa irresistible i li he de fer el petó que m'ha demanat.- i li vaig fer, li vaig fer un peto llarg, li vaig passar els braços pel coll i despres li vaig acariciar l'esquena per sota la samerreta.
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox


Nombre de missatges : 350
Fecha de inscripción : 18/10/2010

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

En bona companyia (Jack) Empty
MissatgeAssumpte: Re: En bona companyia (Jack)   En bona companyia (Jack) EmptyDg Nov 14, 2010 9:38 am

Vaig passar-li les mans per la cintura, i la vaig apropar més a mi, mentre li feia un petó darrere un altre- Crec que no et deixaré sortir d'aquí mai- Vaig dir-li a l'orella, per després donar-li un petó al lòbul de l'orella.- No, he decidit que no et deixaré sortir mai d'aquí ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

En bona companyia (Jack) Empty
MissatgeAssumpte: Re: En bona companyia (Jack)   En bona companyia (Jack) EmptyDg Nov 14, 2010 9:47 am

-Es molt temptador saps, això de no deixar-me sortir mai.- li vaig llepar suament el coll.- m'agrades tant.- vaig contestar-li.- ets com una droga per mi, una droga sana, clar.- vaig riure- tinc una idea, i si ens quedem tota la tarda aqui?
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox


Nombre de missatges : 350
Fecha de inscripción : 18/10/2010

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

En bona companyia (Jack) Empty
MissatgeAssumpte: Re: En bona companyia (Jack)   En bona companyia (Jack) EmptyDg Nov 14, 2010 10:00 am

Mm...- Vaig asentir, mentre li feia un petó al coll. Només tenia ganes d'estar amb ella. Amb ella i ningú més. - Quedem-nos tota la tarda- Vaig dir, abans de fer-li un petó ras i curt- I tota la nit.- Vaig tornar a fer-li un petó- I demà quedem-nos aquí, també- Vaig afegir, amb un somriure, abans de tornar-li a donar un petó, aquest cop més llarg.
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

En bona companyia (Jack) Empty
MissatgeAssumpte: Re: En bona companyia (Jack)   En bona companyia (Jack) EmptyDg Nov 14, 2010 10:05 am

-Mira, si et sembla hi podem portar ells llits i ens hi quedem a viure.- vaig dir-li fent broma per fer-li a continuació un peto força llarg,- que m'en dius?- vaig preguntar-li encara en tó de broma- vols viure amb mi, Jack Fox?- intentava sembla sèria, però quan estava amb ell, m'era impossible, el vaig abraçar fort i el vaig mirar als ulls.- T'estimo.- li vaig fer un petó.- sempre, pasi el que pasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox


Nombre de missatges : 350
Fecha de inscripción : 18/10/2010

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

En bona companyia (Jack) Empty
MissatgeAssumpte: Re: En bona companyia (Jack)   En bona companyia (Jack) EmptyDg Nov 14, 2010 10:16 am

-I quan ens preguntin la nostra casa podem contestar: Hivernacle número 2, Hogwarts, Escòcia ^^- Vaig dir-li, rient- Creus que en el deixarà amoblar com vulguem, el professor Brown?- Vaig preguntar, mentre posava cara de concentració- Bé, crec que no li agradarà que ens apropiem del seu hivernacle, però... S'haurà d'aguantar- Vaig dir, apropant la meva cara a la seva i fent-li un altre petó. Vaig abraçar-la amb força, mentres somreia i amagava la cara al seu coll.
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

En bona companyia (Jack) Empty
MissatgeAssumpte: Re: En bona companyia (Jack)   En bona companyia (Jack) EmptyDg Nov 14, 2010 10:23 pm

-Doncs, no ho se que en pensara el professor Brown - vaig riure - la veritat es que tampoc m'importa- li vaig fer un peto- m'encanta poder estar a soles a
amb tu per fi.- vaig riure i li vaig fer un altre peto una mica mes llarg.
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox


Nombre de missatges : 350
Fecha de inscripción : 18/10/2010

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

En bona companyia (Jack) Empty
MissatgeAssumpte: Re: En bona companyia (Jack)   En bona companyia (Jack) EmptyDt Nov 16, 2010 8:08 am

-I a mi... T'he trobat a faltar- Vaig dir-li, mentre l'abraçava amb força, només per sentir-la a prop meu, perquè la necessitava, vaig donar-li un petó al coll, i després vaig apropar-me a la seva cara- Anem a a donar una volta?- Després, vaig posar cara macabra- A cremas coses? ^^- Vaig preguntar, fent broma, i abans que pogués dir res, vaig donar-li un petó.
Tornar a dalt Ir abajo
Rapunzel Davies
Professorat
Professorat
Rapunzel Davies


Nombre de missatges : 1021
Fecha de inscripción : 06/10/2010
Edad : 31

Estatus
Estudis: MAG en Alquímia
Residència: -

En bona companyia (Jack) Empty
MissatgeAssumpte: Re: En bona companyia (Jack)   En bona companyia (Jack) EmptyDt Nov 16, 2010 8:13 am

- Millor anem a la Sala Comú.- vaig dir-li- es que començo a tenir una mica de mal de cap, i ara mateix passejar no me vé massa de gust, si no et molesta clar.- li vaig fer un petonet suau.- És clar, que si tu vols anar a cremar coses, jo no t'ho impedire- vaig ginyar-li un ull.- Va anem.- el vaig agafar de la mai vem sortir de "casa nostra".

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
En bona companyia (Jack)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Fent companyia a les plantes
» Una bona rentada al complet
» La part bona (Petita River)
» Una mica de bona sort [Ursula]
» Quina bona idea! Qui s'apunta a un "paintball"?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Hivernacles-
Canviar a: